quote:Op dinsdag 17 mei 2022 18:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
We moeten eens stoppen met denken dat werken alleen om geld draait. Natuurlijk is het een belangrijke factor, maar werk is voor mij ook sociale contacten onderhouden en regelmaat.
Zij willen geen fruit plukken.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:32 schreef blomke het volgende:
Eeeh...>300.000 werkelozen, plus een deel arbeidsongeschikten die ook kunnen werken. Hoe zit het daarmee, kunnen die niet aan het werk gezet worden??
Ik werk echt puur voor de centen hoor, als ik die niet nodig had flikkerde ik de laptop in de hoek en kwam nooit meer terug.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 18:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
We moeten eens stoppen met denken dat werken alleen om geld draait. Natuurlijk is het een belangrijke factor, maar werk is voor mij ook sociale contacten onderhouden en regelmaat.
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 18:39 schreef -Sigaartje het volgende:
Ik werk voor geld, niet voor sociale contacten. Als ik 10 miljoen win, zet ik al die sociale contacten van mijn werk aan de dijk.
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 14:18 schreef Nobu het volgende:
Ik werk echt puur voor de centen hoor, als ik die niet nodig had flikkerde ik de laptop in de hoek en kwam nooit meer terug.
Boks.quote:Op woensdag 1 juni 2022 13:31 schreef blomke het volgende:
[..]
[..]![]()
Als dat mijn motivatie zou zijn, zou ik een andere baan gaan zoeken. Ik haal mijn levenvreugde voor een groot deel uit mijn werk. Ook contacten, interactie en communicatie vinden op mijn werkvloer plaats. Net als het leren van vaardigheden en nieuwe methoden/software.
Ik ook hoor, maar ik doe het niet gratis. Dan ga ik wel naar een computerclub.quote:Op woensdag 1 juni 2022 13:31 schreef blomke het volgende:
[..]
[..]![]()
Als dat mijn motivatie zou zijn, zou ik een andere baan gaan zoeken. Ik haal mijn levenvreugde voor een groot deel uit mijn werk. Ook contacten, interactie en communicatie vinden op mijn werkvloer plaats. Net als het leren van vaardigheden en nieuwe methoden/software.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |