ik heb een HW fight gezien die hier niet op staat, een atletische kerel versloeg een donkere met baard.quote:
Main event (Tsarukyan vs Gamrot) was wel een goed technisch steekspel.quote:Op zondag 26 juni 2022 14:30 schreef Bootje84 het volgende:
Was het UFC event nog iets om achteraf te kijken, of niet de moeite waard?
Media is alleen maar clickbaitjes scoren.quote:Op maandag 27 juni 2022 18:40 schreef THEFXR het volgende:
gaat het main event wel door?, aangezien Cannonier niks van media doet?
Vreemd maar vier gevechten op main card en aardig wat grote namen op (early) prelims?quote:Op maandag 27 juni 2022 16:24 schreef Nober het volgende:
UFC 276: Adesanya vs. Cannonier is an upcoming mixed martial arts event produced by the Ultimate Fighting Championship that will take place on July 2, 2022, at the T-Mobile Arena in Paradise, Nevada, part of the Las Vegas Metropolitan Area, United States.
0:00 Early Preliminaries [ afbeelding ]
2:00 Preliminaries [ afbeelding ]
4:00 Main Card [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.ufc.com/event/ufc-276
https://en.wikipedia.org/wiki/UFC_276
https://www.tapology.com/fightcenter/events/87604-ufc-276
Volgorde is nog niet definitief en volgens mij stond Tate-Murphy op de PPV.quote:Op maandag 27 juni 2022 21:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Vreemd maar vier gevechten op main card en aardig wat grote namen op (early) prelims?
Een Lamborghini roze gemaaktquote:Op donderdag 30 juni 2022 00:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
man, man, serieus alleen maar die clown op de thumbnail??
Je zou je maar druk maken over een thumbnailquote:Op donderdag 30 juni 2022 00:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
man, man, serieus alleen maar die clown op de thumbnail??
gewoon een fuck up, al 2x gepakt door Usada , nog 1x en het is definitief over.quote:Op donderdag 30 juni 2022 10:10 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je zou je maar druk maken over een thumbnail
Maar wat is er mis met hem?
Doping ? Ik vind Sean wel een toffe gozer eigenlijk. Geeft altijd goede gevechten !quote:Op donderdag 30 juni 2022 10:58 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gewoon een fuck up, al 2x gepakt door Usada , nog 1x en het is definitief over.
Ostarinequote:Op donderdag 30 juni 2022 22:09 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Doping ? Ik vind Sean wel een toffe gozer eigenlijk. Geeft altijd goede gevechten !
Ik heb gekeken, Strickland was wel vermakelijk. Iemand in publiek even belachelijk gemaakt.quote:
Goed dat ze die 2 wmma partijen eerst doen vannacht.quote:
Barber is wel een meppertquote:Op zaterdag 2 juli 2022 08:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Goed dat ze die 2 wmma partijen eerst doen vannacht.
Jared moet echt met z'n kracht een (lucky) punch landen anders wordt het niks tegen de reach en beweeglijkheid van Israel.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 12:52 schreef Nober het volgende:
Israel Adesanya vs. Jared Cannonier
Alexander Volkanovski vs. Max Holloway
Sean Strickland vs. Alex Pereira
Robbie Lawler vs. Bryan Barberena
Pedro Munhoz vs. Sean O’Malley
The curse continues...
[ twitter ]
Mokerharde kicks in de training van hem in Embedded. Denk dat Strickland hem spoedig naar de grond zal trachten te brengen.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 18:15 schreef Sjemmert het volgende:
Wel slim om Pereira op dezelfde card te zetten als Adesanya. Kunnen ze weer de hele nacht hypen hoe hij een van de weinige was die Israel verslagen heeft in kickboksen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |