UFC management heeft weer een grote party. telde maar liefst vijf ringgirls.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:29 schreef Nober het volgende:
Er is een ouderwetse weigh-in.
[ afbeelding ]
[ twitter ]
Dat ze nog niet gecancelt zijn is opvallender.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:30 schreef THEFXR het volgende:
[..]
UFC management heeft weer een grote party. telde maar liefst vijf ringgirls.![]()
zijn gewoon standby hoerenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat ze nog niet gecancelt zijn is opvallender.
wat is dit voor ESPN free card?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:09 schreef Nober het volgende:
2:00 Prelims
4:00 Pay-Per-View
[ afbeelding ]
Komt door die twee WMMA partijen op de main.quote:
op de pre staan er ook al twee, dus dat is vier voor een PPV van $79 voor die amerikaantjesquote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:41 schreef 3rr0r het volgende:
Die Fialho deed het lekker, beloond met plekje op een PPV maincard.
[..]
Komt door die twee WMMA partijen op de main.
Tja, ik zou het niet vervelend vinden om ze in mijn bed te treffen..quote:
geen idee, wel beter vanwege Moosequote:Op dinsdag 14 juni 2022 15:22 schreef Nober het volgende:
Komen Bellator Main Events nu ook gratis op youtube?
[ afbeelding ]
En, was het inderdaad zo?quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:56 schreef Nober het volgende:
Wineland doet handschoenen uit mogelijk einde carrière.
Ik hoorde dat hij zijn knie had bezeerd.quote:Op zondag 19 juni 2022 11:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Lol.
[ twitter ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op de een of andere manier dacht Hawes dat DC Winn's manager was ofzo. Maar ze zijn alleen teamgenoten bij AKA.quote:Op zondag 19 juni 2022 13:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wanneer had DC dan zogenaamd voor de ander gekozen?
- Weidmanquote:We ain't friends anymore. AKA is done. All you guys do is talk trash
Ok, nou ja ze doen wel vaker rare dingen als ze zo vlak na de partij nog vol adrenaline zitten maar dit was wel ongemakklijk zo haha.quote:Op zondag 19 juni 2022 17:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Op de een of andere manier dacht Hawes dat DC Winn's manager was ofzo. Maar ze zijn alleen teamgenoten bij AKA.
[..]
- Weidman
Marcel Dorff schrijft erover voor Eurosportquote:Op donderdag 23 juni 2022 11:07 schreef Nober het volgende:
Door die wekelijkse cards weet ik helemaal niet wie Tsarukyan en Gamrot zijn.
Ik zie dat ze 11 en 12 op de ranking zijn.
Shavkat > Khamzat
quote:Op donderdag 23 juni 2022 16:13 schreef Nober het volgende:
Gegard Mousasi (185) vs. Johnny Eblen (185)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |