Waarom zou je jezelf dat aan doen vraag ik mij afquote:Op dinsdag 17 mei 2022 14:21 schreef UitStraling het volgende:
Er is ook zo'n onderaardse rivier in Khao Sok, daar kun je met een helmpje met mijnwerkerslamp net doorheen waden maar net boven je hoofd krioelt het dan van de triljoenen grotspinnen zo groot als harige achtpotige varkens.
Ik zou het doen.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 14:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waarom zou je jezelf dat aan doen vraag ik mij af
Ik liep daar een beetje argeloos die grot met die rivier in en toen kon ik niet meer terug.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 14:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waarom zou je jezelf dat aan doen vraag ik mij af
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 14:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En als ik nu 3 spoilers plaats waarvan er in twee iets zwaar verontrustends staat en in de ander wat schattigs?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik durfde de laatste niet open de klikken omdat Romana vast het schattige is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En toen moest een duiker jou en 17 andere Thaise jongetjes komen redden zeker?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 14:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik liep daar een beetje argeloos die grot met die rivier in en toen kon ik niet meer terug.-XOXO-![]()
Ik ben toch geen schrale lelijke Thai?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 14:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En toen moest een duiker jou en 17 andere Thaise jongetjes komen redden zeker?![]()
Dat kunnen we niet uitsluitenquote:Op dinsdag 17 mei 2022 14:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben toch geen schrale lelijke Thai?Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
pedo guy?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 14:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En toen moest een duiker jou en 17 andere Thaise jongetjes komen redden zeker?![]()
Haha oh kut. Vergeten dat ik een jas in de wasmachine had gedaan dus nu heb ik mijn wasgoed daar bij gedaan en zit die jas er nog een keer in.
Your beauty never ever scared me.![]()
dus die zat nog nat in de wasmachine?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 14:37 schreef Ama het volgende:
Haha oh kut. Vergeten dat ik een jas in de wasmachine had gedaan dus nu heb ik mijn wasgoed daar bij gedaan en zit die jas er nog een keer in.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Ja sinds vandaag pas hoor.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 14:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dus die zat nog nat in de wasmachine?Your beauty never ever scared me.![]()
mijn autisme kan dit niet aanquote:
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Die komt voor je ratten.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 14:36 schreef Ama het volgende:
Er staat een schattige kat bij mijn achterdeur.Tap tap tap![]()
Toen ik thuiskwam heb ik die jas in de machine gedaan want hele nacht in fietskrat gelegen en zeiknat geworden (en vogelpoepquote:) dus was nog maar net klaar maar wel zonde van de ruimte dat hij er nog in zit.
Denk dat die ratten blij mogen zijn dat er een hordeur tussen hun en die kat zit.Your beauty never ever scared me.![]()
mijn laptop komt niet verder dan het startscherm, geen enkele knop doet het om mijn wachtwoord in te voeren![]()
Dat is kut.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 14:46 schreef bitterbal het volgende:
mijn laptop komt niet verder dan het startscherm, geen enkele knop doet het om mijn wachtwoord in te voerenDacht dat de mijne net ook was overleden maar die had gewoon moeite met een update.
maar denk dat de laptop zijn einde nadert.... soms valt het scherm ook ineens uit en krijg je hem alleen weer aan door power knop lang ingedrukt te houden![]()
Hoe oud is die nu?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 14:50 schreef bitterbal het volgende:
maar denk dat de laptop zijn einde nadert.... soms valt het scherm ook ineens uit en krijg je hem alleen weer aan door power knop lang ingedrukt te houdenYour beauty never ever scared me.![]()
Ik hoop dat die van mij het nog even een jaartje vol weet te houden.Your beauty never ever scared me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |