quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo knokig. Ik vind die zachte met haartjes leuk.
Zou mijn huis in de fik steken als dit ineens over de vloer loopt.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:57 schreef bitterbal het volgende:
had deze nog zien Gerrie, je ziet het niet goed op de foto maar deze was ook vrij groot.. denk net wat kleiner dan mijn hand
[ afbeelding ]
ja deze hangen geloof ik meestal wat hoger in de lucht. Deze foto is erg ingezoomd maar vanaf de weg kon je er niet zomaar bij gelukkigquote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Zou mijn huis in de fik steken als dit ineens over de vloer loopt.
ik zou eerst proberen 1 van de buurkinderen te offerenquote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Zou mijn huis in de fik steken als dit ineens over de vloer loopt.
Ik zie hier amper kinderen.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 14:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou eerst proberen 1 van de buurkinderen te offeren
Dat is een orbje, regelmatig in zo'n web gelopen.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:57 schreef bitterbal het volgende:
had deze nog zien Gerrie, je ziet het niet goed op de foto maar deze was ook vrij groot.. denk net wat kleiner dan mijn hand
[ afbeelding ]
Die eten kleine aapjes toch?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:58 schreef bitterbal het volgende:
Had een best wel groot web gemaakt tussen de elektriciteitsdraden
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo knokig. Ik vind die zachte met haartjes leuk.
2 redenen om er niet op vakantie te gaanquote:Op dinsdag 17 mei 2022 14:03 schreef CherryLips het volgende:
In Australië zijn er toch spinnen die slangen eten?
Orb spiders zijn dat, wielwagenspinnetjes.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 14:02 schreef bitterbal het volgende:
het zou deze kunnen zijn
https://www.columbusmagaz(...)o/442471/enorme-spin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |