Niet dat ik weet.quote:
Oh we weten wie het is. We gaan met hem praten.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat zeiden ze toen je de klacht indiende?
oke. Vervelendquote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh we weten wie het is. We gaan met hem praten.
Ja ik vind ergens lullig want fijn dat hij een baan heeft daar enz maar ja ik voel me al 3 jaar vet ongemakkelijk als ik daar ben en hij aan het werk is.quote:
nou ja hij moet niet aan klanten zitten neequote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik vind ergens lullig want fijn dat hij een baan heeft daar enz maar ja ik voel me al 3 jaar vet ongemakkelijk als ik daar ben en hij aan het werk is.Vandaag maakte het niet beter.
Hele tijd je na staren lijkt me ook niet de bedoeling. Doet hij bij de mannen niet hoor.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja hij moet niet aan klanten zitten nee
misschien kan die wel in het magazijn aan de slag anders
Nee maar dat is nog te overzienquote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Hele tijd je na staren lijkt me ook niet de bedoeling. Doet hij bij de mannen niet hoor.
Don't know, don't carequote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:21 schreef bitterbal het volgende:
boehoe![]()
[ afbeelding ]
wanneer is de uitspraak?
Het lijkt de IKEA wel.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil iets bestellen bij Karwei. Maar omdat het 'een groter artikel' is kan ik het alleen thuis laten bezorgen. het kost 18 euro. verzendkosten zijn 69 euro.
Wat.
De.
Hel.
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil iets bestellen bij Karwei. Maar omdat het 'een groter artikel' is kan ik het alleen thuis laten bezorgen. het kost 18 euro. verzendkosten zijn 69 euro.
Wat.
De.
Hel.
ahquote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:23 schreef CherryLips het volgende:
Zelfde ding kost bij de Praxis ofzo 30 euro.
Gekkenwerk.
Ze heeft toch een auto.quote:
op de bitterscooter kan datquote:
Daar is hij niet op voorraad. Dichtstbijzijnde toko waar hij op voorraad is, is Amersfoort.quote:
Dát is dan wel weer wat lang met een open klep.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar is hij niet op voorraad. Dichtstbijzijnde toko waar hij op voorraad is, is Amersfoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |