SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Echt alles. Pasta burgers sushi thai vis etcquote:Op dinsdag 17 mei 2022 12:21 schreef Makrelis het volgende:
Wat voor lekkers heb je zoal gegeten in Thailand @:bitterbal ?
Had je maar één stoel nodig in het vliegtuig terug?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 12:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Echt alles. Pasta burgers sushi thai vis etc
Eten is een feest daar. Ik was twee keer op Koh Chang. Dat ligt aan de overkant bij Cambodja.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 12:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Echt alles. Pasta burgers sushi thai vis etc
Het is de schuld van Wattenschijfjequote:
Foto met US erbij en je bent weer in business.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 12:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn profiel is razend interessant. De foto’s…mja
Was je weer afgeleid door je labracaaf?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 12:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is de schuld van Wattenschijfje
Kan ik beter hem gelijk naar de date sturen.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 12:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Foto met US erbij en je bent weer in business.
Ja denk dat ik dat eiland ook tof zou vindenquote:Op dinsdag 17 mei 2022 12:23 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Eten is een feest daar. Ik was twee keer op Koh Chang. Dat ligt aan de overkant bij Cambodja.
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 12:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had je maar één stoel nodig in het vliegtuig terug?
Ja groenvoer, bah.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 12:37 schreef bitterbal het volgende:
Smakelijke lunch![]()
had eerst een salade vast. gelukkig maar terug gezet
Geef maar tijdstippen en data en specs door dan leg ik dat even langs mijn agenda.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 12:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan ik beter hem gelijk naar de date sturen.
Hmm ja, ik denk uiteindelijk niet dat dit concept mij de liefde van mijn leven gaat opleverenquote:Op dinsdag 17 mei 2022 12:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geef maar tijdstippen en data en specs door dan leg ik dat even langs mijn agenda.
Ik heb net breeze gedownload. Daar chat je niet maar ga je gelijk op datequote:Op dinsdag 17 mei 2022 12:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm ja, ik denk uiteindelijk niet dat dit concept mij de liefde van mijn leven gaat opleveren
weet je dan wel met wie je op date gaat?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 12:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb net breeze gedownload. Daar chat je niet maar ga je gelijk op date
ja je ziet foto's en wat gegevens maar je kan niet van te voren chatten geloof ikquote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
weet je dan wel met wie je op date gaat?
Ik ook. Weet niet of tinderen iets voor mij zou zijn.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Wederom blij dat ik kerel "gewoon" irl ontmoet heb.
Jij doet het alleen om de likes?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:05 schreef bitterbal het volgende:
Was meer nieuwsgierig naar de app. Weet niet of ik dit zo zou doen
Wat een hel.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 12:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb net breeze gedownload. Daar chat je niet maar ga je gelijk op date
Nee wil wel eerst met iemand beetje pratenquote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij doet het alleen om de likes?
Ach je weet maar nooitquote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:05 schreef bitterbal het volgende:
Was meer nieuwsgierig naar de app. Weet niet of ik dit zo zou doen
Nee, zelfde hier. Ik voorspel sowieso een hoop kutreacties met m'n smaak.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ook. Weet niet of tinderen iets voor mij zou zijn.
En een hoop onoriginele oneliners, dickpics etc.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, zelfde hier. Ik voorspel sowieso een hoop kutreacties met m'n smaak.
nou ja misschien komen ze er binnenkort op terug of ze zijn de voorloper:Pquote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:07 schreef Ama het volgende:
@:bitterbal het is geen prijsfoutJumbo is officieel niet meer de goedkoopste A merk supermarkt zoals ze zelf zeggen.
Dan ga ik je speciaal liken om je daarna te vertellen dat je smaak kut is? Zo werkt die app volgens mij niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, zelfde hier. Ik voorspel sowieso een hoop kutreacties met m'n smaak.
Volgens mij swipen mannen sowieso standaard alles naar rechts en gaan daarna pas in hun matches selecterenquote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan ga ik je speciaal liken om je daarna te vertellen dat je smaak kut is? Zo werkt die app volgens mij niet.
oh, doe ik dat misschien fout.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Volgens mij swipen mannen sowieso standaard alles naar rechts en gaan daarna pas in hun matches selecteren
Op het schap stond nog wel de oude prijs.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja misschien komen ze er binnenkort op terug of ze zijn de voorloper:P
Nee, eerder van die aannames dat je dan vást wel een kinky sloerie bent.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan ga ik je speciaal liken om je daarna te vertellen dat je smaak kut is? Zo werkt die app volgens mij niet.
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:15 schreef Ama het volgende:
Er werkt hier een man bij de Jumbo die geestelijk niet helemaal 100% is maar hij loopt mij de hele tijd na te staren als ik daar ben en toen ik net buiten stond te praten met iemand zat hij gewoon ineens aan me. Heb na 3 jaar maar een klacht ingediend.
Ja aandacht zoeken en mijn arm vastpakken. Maar moet gewoon van me afblijven en dat in combi met hele tijd mij aankijken als ik daar ben is het gewoon keer klaar.quote:
Moet je gered worden?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Al zie ik ook genoeg voorbij komen die inderdaad puur liken om je uit te maken voor rotte vis. Of dat je "gered" moet worden ofzo.
wat zeiden ze toen je de klacht indiende?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja aandacht zoeken en mijn arm vastpakken. Maar moet gewoon van me afblijven en dat in combi met hele tijd mij aankijken als ik daar ben is het gewoon keer klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |