Dat is precies wat er gebeurt. Er is één EL ticket beschikbaar voor de winnaar van de Conference League, als de winnaar van de ECL al geplaatst is voor de EL of CL schuift dit ticket door naar de nummer 3 van de Eredivisie.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:10 schreef LordVoldermort het volgende:
Wat raar dat Feyenoord nu direct EL heeft dankzij Roma en dat niet doorschuift in de competitie. Wel benieuwd wat ze onder Slot een niveautje hoger kunnen.
Ajax, denk ik.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
voor wie supportert de gemiddelde Ajacied eigenlijk
En voor wie zijn ze als het AS roma - Feyenoord is? (in een Europese finale)quote:
Feyenoord.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
En voor wie zijn ze als het AS roma - Feyenoord is? (in een Europese finale)
Ik ben op de wedstrijddag in Rotterdamquote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dit kan ook zijn om bushokjes en fonteinen te slopen en beantwoord de vraag net niet.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ben op de wedstrijddag in Rotterdam
N204 heb ik.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ticket is binnen, het wordt vak N205
@:caland @:zka
jammer dat jij mij daarvan betichtquote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:01 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Dit kan ook zijn om bushokjes en fonteinen te slopen en beantwoord de vraag net niet.
Ik ben in die specifieke wedstrijd voor Feyenoord want ik heb een hekel aan Italiaanse clubs en ook aan die José Mourinho. Daar komt bij dat het ook goed is voor het Nederlandse voetbal als een Nederlandse club een Europese prijs pakt.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ze donderen maar lekker op met hun Heineken 0.0quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:08 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen willen gewoon bier drinken maar de UEFA denkt we zetten er wat tafelvoetbaltafels neer.
Ook maar te hopen dat er wat anders dan 0.0 te zuipen is
Ben jij er nu al?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:08 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen willen gewoon bier drinken maar de UEFA denkt we zetten er wat tafelvoetbaltafels neer.
Wordt lang wachten op je beurt met 2 tafels ook.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:08 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ticket schuift door naar het beste land met geen direct geplaatste teams in de EL, dat is toevallig Nederland en dus Feyenoord.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:10 schreef LordVoldermort het volgende:
Wat raar dat Feyenoord nu direct EL heeft dankzij Roma en dat niet doorschuift in de competitie. Wel benieuwd wat ze onder Slot een niveautje hoger kunnen.
Wat een viesdikke kop heeft Alwin toch.quote:
Roma natuurlijk. Alleen al voor Totti godquote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
doet hij mee?quote:Op zondag 22 mei 2022 01:36 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Roma natuurlijk. Alleen al voor Totti god
Feijenoord. Als er een Nederlands team ver komt in een Europees toernooi hebben die altijd mijn sympathie. Wanneer ze in de voorronde tegen een of andere Macedonische amateurclub smadelijk op hun bek gaan moet ik wel altijd hard lachen.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een viesdikke kop heeft Alwin toch.
Ik wist niet dat Totti nog voetbalde.quote:Op zondag 22 mei 2022 01:36 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Roma natuurlijk. Alleen al voor Totti god
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |