als je een clausule hebt afgesproken van 4 dan gaat dat niet ook al speel je de pannen van het dakquote:Op dinsdag 21 juni 2022 22:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Götze was kwalitatief gezien misschien wel de beste speler van de PSV selectie en was verscheidene speelronden ook de beste speler van de eredivisie. Maar wel erg wisselvallig, toch had ik wel verwacht dat PSV minimaal tien miljoen voor hem zou krijgen.
Ok, ik wist niet dat dat het geval. Pech voor PSV dan.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 23:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je een clausule hebt afgesproken van 4 dan gaat dat niet ook al speel je de pannen van het dak
bizar is dat dan ja. Al had hij Schmidt een prima rechtback van hem kunnen maken, toch zonde.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 22:57 schreef ISVV het volgende:
[..]
Grappig dit. Ik zag Ramselaar ook regelmatig in het stadion spelen en ik vond die jongen echt zo goed, wat een balbehandeling zeg. Als dan tegen mijn vrienden zei dat ik hem echt geweldig vond werd ik gewoon uitgelachen. En inderdaad, keek een wedsrijd op op tv was hij vaak onzichtbaar.
Grootheden! Dat zeg ik toch ook?quote:Op dinsdag 21 juni 2022 17:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
141 wedstrijden voor United en 134 wedstrijden voor Southampton. Ik weet dat jij erg zuur bent enzo maar die jongens zijn niet gefaald daar.
Dit vecht je maar uit via dm.quote:Op woensdag 22 juni 2022 01:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij bent zo zuur dat is met 10 kilo suiker nog niet goed te maken.
Ach het waren prima doorsnee PL-spelers maar om nou over grootheden te spreken.quote:Op woensdag 22 juni 2022 01:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je weet wat meer wat je in huis haalt en dat is ook gebleken, Hoever echt geen idee maar die jongen is pas 20 dus om dan al over mislukt te spreken is ook wat voorbarig, die kan zomaar via PSV weer een stap of stappen omhoog maken.quote:Op woensdag 22 juni 2022 08:11 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ach het waren prima doorsnee PL-spelers maar om nou over grootheden te spreken.
Zeker, vind het ook geen slechte aankoop.quote:Op woensdag 22 juni 2022 09:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je weet wat meer wat je in huis haalt en dat is ook gebleken, Hoever echt geen idee maar die jongen is pas 20 dus om dan al over mislukt te spreken is ook wat voorbarig, die kan zomaar via PSV weer een stap of stappen omhoog maken.
Bruma was 'n aardige invaller, maar voor wat hij heeft gekost... Beetje aan de dure kant voor een invaller.quote:Op maandag 20 juni 2022 18:19 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat herinner ik me ook, wel een nobele speler wat dat betreft. Bruma heeft zich ook teruggeknokt en is uiteindelijk toch nog waardevol geweest. Niet voldoende om zijn transfersom te hebben kunnen waarmaken, maar toch.
Is er enige inzage in hoeveel tekengeld bijv Zahavi en Götzi gekregen hebben?
Maak maar een grapje joh, het zijn in de eredivisie de laatste jaren echt goede spelers. In de premier league deden ze het prima, maar niet opzienbarend. Niks mis mee. Biertje?quote:Op woensdag 22 juni 2022 01:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is wel een erg matige deal.quote:Op donderdag 23 juni 2022 09:04 schreef Pino112 het volgende:
Hoever is er. Eén jaar, zonder koopoptie.
Dit inderdaad. Ik vind het ook echt een onbegrijpelijk zet. En mocht hij goed presenteren en PSV wil hem definitief overnemen zal Wolves op basis van zijn prestaties natuurlijk een flinke som geld verlangen. Dit is daarom echt een hele rare deal. Ik kan mijn ook niet voorstellen dat er geen betere opties waren.quote:Op donderdag 23 juni 2022 10:09 schreef Gutanoth het volgende:
hele slechte deal, lekker dat ventje opleiden voor de wolves
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |