Herkenbaarquote:Op donderdag 26 mei 2022 07:44 schreef laforest het volgende:
[..]
Kan hem soms niet boos/serieus aankijken als hij ondeugend is, dan moet ik wegkijken omdat ie zo cute en onschuldig doet.

Hij heeft echt hele mooie sprekende ogenquote:Op donderdag 26 mei 2022 07:51 schreef laforest het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit bedoel ik. Hoe kun je hier nou serieus blijven. Smelt je toch meteen?
Ik wel.

Oh, heel erg.quote:Op donderdag 26 mei 2022 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft echt hele mooie sprekende ogen

Lekker geslapen. Morguh @laforest ☕️quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:49 schreef laforest het volgende:
Laforest gaat nog even lezen en dan slapen.
placideque quiescas

Mooi zo, dacht net nu mention ik hem word de koffie nog koudquote:Op vrijdag 27 mei 2022 06:30 schreef laforest het volgende:
[..]
Perfect.
Mogguh @:Dotteke
Lekkerrrrr, dankjewel

Dat is erg attent van je. Mmmm hete koffie.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 06:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi zo, dacht net nu mention ik hem word de koffie nog koud

Morguh Roque, leuk, koffie staat hier altijd klaarquote:Op vrijdag 27 mei 2022 06:58 schreef Rogue2.0 het volgende:
Goedemorgen!
De geur van koffie heeft mij hier gebracht

quote:Op vrijdag 27 mei 2022 06:55 schreef laforest het volgende:
[..]
Dat is erg attent van je. Mmmm hete koffie.

Een heel goedemorgen, Rogue2.0.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 06:58 schreef Rogue2.0 het volgende:
Goedemorgen!
De geur van koffie heeft mij hier gebracht

Morguh Lafquote:

Hoe is het nu, al weer wat opgeknapt?quote:

Ja, medicijnen hielpen. Lekker veel zwemmen ook.quote:

Heb je nu de onderzoeken en zo al gehad en de uitslag?quote:Op zondag 29 mei 2022 10:02 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja, medicijnen hielpen. Lekker veel zwemmen ook.

Ja, waren wat hoge waarden voor nieronderzoek en daarvoor had ik antibiotica gekregen.quote:Op zondag 29 mei 2022 10:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je nu de onderzoeken en zo al gehad en de uitslag?

Hopelijk is dat nu allemaal goed.quote:Op zondag 29 mei 2022 10:07 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja, waren wat hoge waarden voor nieronderzoek en daarvoor had ik antibiotica gekregen.

Ja, ben ik ook blij om.quote:Op zondag 29 mei 2022 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk is dat nu allemaal goed.
Fijn dat de medicijnen hun werk goed gedaan hebben

Snap ik, ziek zijn is niets.quote:

Nee, klopt. Alles goed verder?quote:

Hier nog alles hetzelfde, zenuwpijn is een verrotte pijn. Mag gelukkig zo om 11 uur weer naar de fysioquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |