Wat ik ervan begrijp is dat binnenkort nieuwe hearings worden verwacht waarin klokkenluiders gaan vertellen over de programma's waarin 'recovered craft' worden onderzocht. Holy fucking crap, ik stap wel weer in de hype-train!quote:Ross: When you say the government has been involved in a cover-up, do you think they've been concealing?
Garry: Oh yes!
Ross: That's an amazing allegation!
Garry: I know it. For a fact.
Ross: Why do you know that?
Garry: Because I've spoken to the people who are about to come out and whistleblow on it.
Ross: Wow.
De definitie van wat een UFO (of UAP) is, is aangepast. Het gaat nu om 'transmedium' objecten. Die kunnen makkelijk schakelen tussen ruimte, lucht en onderwater. Waarom is dit aangepast? Want:quote:[..] lawmakers recently made several striking revisions to the definition of “UFO.” Key among them: The explosive implication that some UFOs have non-human origins.
De opmerkelijkste aanpassing is echter dat UFO's geen 'man-made' objecten kunnen zijn. Die definitie aanpassing impliceert nogal wat:quote:“transmedium threats to United States national security are expanding exponentially.”
Inderdaad. Waarom een nieuwe office oprichten voor objecten die niet bestaan?quote:This implies that members of the Senate Intelligence Committee believe (on a unanimous, bipartisan basis) that some UFOs have non-human origins. After all, why would Congress establish and task a powerful new office with investigating non-“man-made” UFOs if such objects did not exist?
Ik blijf moeite hebben met deze stijl. De muziek, deuntjes, et cetera. Het doet er allemaal aan af. Maar goed, ik zet door. Ik heb in ieder geval de indruk dat Nolan een stuk stelliger durft te zijn in vergelijking met zijn eerdere interviews, niet al te lang geleden. Dan moet ie of écht overtuigd zijn dat ze er mee gaan uitkomen, of hij verliest gewoon de pretentie van het zijn van de genuanceerde/kritische prof die het "eigenlijk niet zeker weet".quote:Op maandag 22 augustus 2022 22:16 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Gisteren in een nieuwe docu van Ross Coulthart deze opmerkelijk uitspraak van Garry Nolan:
Nolan was het enige echt interessant uit deze docu vond ik. De stijl was inderdaad ondermaats, om over dat gedoe met die metalen bal maar te zwijgen.quote:Op maandag 22 augustus 2022 23:13 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ik blijf moeite hebben met deze stijl. De muziek, deuntjes, et cetera. Het doet er allemaal aan af. Maar goed, ik zet door. Ik heb in ieder geval de indruk dat Nolan een stuk stelliger durft te zijn in vergelijking met zijn eerdere interviews, niet al te lang geleden. Dan moet ie of écht overtuigd zijn dat ze er mee gaan uitkomen, of hij verliest gewoon de pretentie van het zijn van de genuanceerde/kritische prof die het "eigenlijk niet zeker weet".
Klopt maar deels, want het is niet steeds hetzelfde riedeltje, er verandert echt wel iets.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 09:26 schreef Haushofer het volgende:
Hoe fascinerend ik dit ook allemaal vind, het begint een beetje als het christelijke riedeltje van "de eindtijd zit er nu ECHT aan te komen" te klinken. Hier heb je natuurlijk ook allerlei waarnemingen erbij, maar ik heb wat moeite met die gehypete toon.
Eerst hoorden we veel van Lue Elizondo, en nu lijkt Garry Nolan veel de ronde te doen. Dat maakt me een beetje achterdochtig, maar wat je zegt klopt: hij heeft een fantastische wetenschappelijke reputatie.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 10:23 schreef Haushofer het volgende:
Ik heb net dit interview,
gezien. Halverwege wordt het allemaal wel wat speculatief, maar dit blijft toch wel een heel bijzonder verhaal van iemand (Garry Nolan, https://en.wikipedia.org/wiki/Garry_Nolan ) die blijkbaar een goede wetenschappelijke reputatie heeft. Het blijft typisch dat je hier, buiten social media kanalen, toch zo weinig over hoort.
Heeft Garry Nolan de relevante wetenschappelijke credentials om specifiek dingen over natuurkunde of videografie te zeggen. Of is het gewoon een immunoloog met wat papers die zich buiten zijn vakgebied begeeft omdat mensen niet het verschil kunnen zien tussen wetenschappers in veld x en veld y?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 10:23 schreef Haushofer het volgende:
Ik heb net dit interview,
gezien. Halverwege wordt het allemaal wel wat speculatief, maar dit blijft toch wel een heel bijzonder verhaal van iemand (Garry Nolan, https://en.wikipedia.org/wiki/Garry_Nolan ) die blijkbaar een goede wetenschappelijke reputatie heeft. Het blijft typisch dat je hier, buiten social media kanalen, toch zo weinig over hoort.
Nee, maar alles wat wel binnen zijn straatje valt vind ik wel nogal opmerkelijk.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:44 schreef SpecialK het volgende:
Heeft Garry Nolan de relevante wetenschappelijke credentials om specifiek dingen over natuurkunde of videografie te zeggen. Of is het gewoon een immunoloog met wat papers die zich buiten zijn vakgebied begeeft omdat mensen niet het verschil kunnen zien tussen wetenschappers in veld x en veld y?
Hij is een vooraanstaande wetenschapper die vanuit interesse in dit 'vakgebied' terecht is gekomen. Hij zag ooit een claim van Steven Greer dat dit skelet van een buitenaards wezen was.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:44 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Heeft Garry Nolan de relevante wetenschappelijke credentials om specifiek dingen over natuurkunde of videografie te zeggen. Of is het gewoon een immunoloog met wat papers die zich buiten zijn vakgebied begeeft omdat mensen niet het verschil kunnen zien tussen wetenschappers in veld x en veld y?
quote:The Pentagon has at least two dozen, and likely far more, UFO videos in its possession.
Artikel gaat er verder op in dat het argument dat de video's geheim moeten zijn om de gebruikte opnametechnieken te beschermen, geen stand houdt. De drie vrijgegeven video's konden immers ook worden vrijgegeven en de gebruikte infrarood targeting pods zijn geen geheime techniek. En aangezien dat een veel gebruikte techniek is, zullen meer UFO video's in die categorie vallen.quote:As noted by a former director of national intelligence, the government also possesses UFO data – such as “images and videos” – recorded by satellites.
quote:The Pentagon must abide by its emphatic commitments to transparency and release all such UFO footage.
quote:Interestingly, in its response to The Black Vault's request, the Navy did not make any attempts to conceal the existence of additional UAP videos. There are clearly more videos of inexplicable UFO encounters in the Navy's archives, but how many and what they depict will have to remain a mystery for now.
Christopher Mellon moet maar eens wat leaken. Die heeft vast wel contacten hier en daar intern.quote:Op zaterdag 10 september 2022 20:58 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[ twitter ]
De website 'The Black Vault' vraagt continu aan de overheid om documenten openbaar te maken via FOIA verzoeken (de Amerikaanse versie van de Wet Openbaarheid van Bestuur).
Al geruime tijd liep er een aanvraag om meer UFO foto's en video's te openbaren, maar het besluit is helaas om die niet vrij te geven. Want de nationale veiligheid is dan in gevaar, omdat vijandelijke mogendheden dan inzicht krijgen in de gebruikte camera-technieken. Hoe plausibel die verklaring precies ik weet ik niet. Maar wel interessant dat er dus meer UFO's op beeld zijn vastgelegd.
[..]
Aaaand It's Gonequote:Op zondag 25 september 2022 20:35 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Een afdeling van de DNI (Director of National Intelligence), te weten de NIM-A (National Intelligence Manager for Aviation), oftewel de luchtvaart-advies tak, heeft een nieuw logo:
[ afbeelding ]
Te zien op hun officiële website (.mil domeinen zijn 'military'): https://www.airdomainintelligence.mil/
Laat maar komen!quote:• Once National Defense Authorization Act 2023 becomes law, it is expected that public Congressional hearings will take place, and whistleblowers have already been requested to testify.
• It has also been confirmed by multiple sources that information relating to alleged secretive UAP retrieval and reverse-engineering programs has now been verified by Congress.
quote:Het American Institute of Aeronautics and Astronautics, dat onder zijn leden de grootste defensie- en NASA-aannemers van het land omvat, heeft drie commissies opgericht om de technologie te bestuderen [..].
quote:De stap komt omdat het Congres aanvullende stappen heeft genomen om het Pentagon en de inlichtingendiensten te dwingen UFO's te bestuderen en wat ze ontdekken te delen met toezichtcomités en het publiek.
quote:Ondertussen gaat nieuwe wetgeving door het Congres, als onderdeel van de jaarlijkse defensie- en inlichtingenbeleidswetten, verder.
De National Defense Authorization Act die in juli door het Huis is aangenomen, zou nieuwe procedures vaststellen voor huidige of voormalige regeringsfunctionarissen om naar voren te komen met alle informatie die ze mogelijk hebben over UFO's zonder angst voor represailles.
quote:Volgens een interne briefing wordt de AIAA-inspanning gedreven door de overtuiging dat de onzekerheid over UFO's piloten, passagiers en strijdkrachten blootstelt aan ongeadresseerde risico's.[..]
Maar hoewel het initiatief vooral gericht is op het aanpakken van veiligheidsrisico's, beweert Graves dat het de uiteindelijke bedoeling is om meer te weten te komen over die UFO's die echt onverklaarbaar zijn.
Dit lijkt minder en minder een nothingburger te zijn. Hier is iets aan de hand. En het gaat niet over ganzen.quote:Het hoopt tegen het einde van het jaar een wetenschappelijk kader te hebben voor het catalogiseren van de middelen voor het opsporen van UFO's. Tegen het einde van 2023 is het van plan om zijn eerste "State of Tech Report" uit te brengen, gevolgd door een peer-reviewed onderzoeksmanuscript begin 2024 waarin de methodologieën voor het evalueren van UFO's worden beschreven.
Ik zou 'm net posten. Verbazingwekkend ook dat meerdere squadrons die black cubes in a sphere gezien hebben, veel dezelfde getuigeverklaringen die precies hetzelfde beschrijven.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 07:54 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Luistertip:
Voormalig US Navy piloot Ryan Graves in gesprek met Joe Rogan. Over de details van wat hij, en velen met hem, gezien heeft ('a cube inside a translucent sphere'), en wat er daarna is gebeurd. Erg interessant deze eerste hand getuigen.
[ afbeelding ]
Listen to this episode from The Joe Rogan Experience on Spotify. Former Lt. U.S. Navy and F/A-18F pilot Ryan Graves was the first active duty pilot to publicly disclose regular sightings of Unidentified Aerial Phenomenon (UAP). Today, Graves serves as first Chair of the American Institute of Aeronautics and Astronautics UAP Community of Interest, and is the Director of Business Development at Quantum Generative Materials. www.uncertainvector.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |