Dat inderdaad. Niets zo fijn als een inpandige garage.quote:Op maandag 23 mei 2022 21:32 schreef Pino112 het volgende:
Wel jammer dat heel die garage opeens weg is.
Je hebt toch geen opbergruimte nodig?quote:Op maandag 23 mei 2022 21:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
En de bergvliering in de (voormalige) garage is óók weg
Uiteraard nietquote:Op maandag 23 mei 2022 21:37 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Je hebt toch geen opbergruimte nodig?
Ze hebben toch ook een schuur voor dit soort spullen? Ik zou er geen probleem mee hebben iig.quote:Op maandag 23 mei 2022 21:37 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Niets zo fijn als een inpandige garage.
Ook al wordt de garage zelden nog gebruikt voor het stallen van een auto, het is fijn om zo'n grote bergruimte te hebben voor fietsen (in de toekomst ook kinderfietsjes voorcdit stel?), tuinspullen, gereedschap etc
Ik wel want een schuur is qua vocht een groter probleem dan een garage. Ik vind het dus een enorm domme actie van Bob. Voor mij zou de woning nu een no-go zijn want ik wil mijn gereedschappen niet in een schuur opslaan. Altijd vochtigquote:Op maandag 23 mei 2022 21:41 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ze hebben toch ook een schuur voor dit soort spullen? Ik zou er geen probleem mee hebben iig.
Denk niet dat Bob wakker ligt van wat RedFever007 zoekt in een huis.quote:Op maandag 23 mei 2022 21:43 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ik vind het dus een enorm domme actie van Bob. Voor mij zou de woning nu een no-go zijn want ik wil mijn gereedschappen niet in een schuur opslaan. Altijd vochtig
Dan leg je die gereedschappen op die zolder. Ik heb nog nooit een garage gehad en ook nog nooit gemist, denk dat dit een prima keuze is van Bob. Sluit ook aan op hun wensen.quote:Op maandag 23 mei 2022 21:43 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ik wel want een schuur is qua vocht een groter probleem dan een garage. Ik vind het dus een enorm domme actie van Bob. Voor mij zou de woning nu een no-go zijn want ik wil mijn gereedschappen niet in een schuur opslaan. Altijd vochtig
De grasmaaier hangt aan de muur!quote:Op maandag 23 mei 2022 21:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ook dat. Bergruimte voor o.a. die grasmaaier, andere tuinspullen, wat (klein) gereedschap fietsen, etc. is toch echt wel erg handig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |