SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
gaat lekkerquote:Op maandag 16 mei 2022 22:12 schreef Domnivoor het volgende:
Renovatie dag 8
De tegels zijn geplaatst in de keuken, het toilet en de badkamer.
[ afbeelding ]
Ja daar las ik meerdere over vandaag, ik ken hem nietquote:Op maandag 16 mei 2022 22:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die heb ik vroegah vaak gespot op Schiphol
Ja. Het gaat hard.quote:
Ik sprak altijd af voor die gele afspraakpaal, nooit een appel gezienquote:Op maandag 16 mei 2022 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja daar las ik meerdere over vandaag, ik ken hem niet![]()
Gewoon altijd straal voorbij gelopen waarschijnlijk.
quote:Op maandag 16 mei 2022 22:12 schreef Domnivoor het volgende:
Renovatie dag 8
De tegels zijn geplaatst in de keuken, het toilet en de badkamer.Nice! Mooi die donkere achterwand, is dat bruin of zwart?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En is er al duidelijkheid over de plaats van je wasmachine?Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
vroeger stond ie ook niet in de aankomsthal kan ik me herinnerenquote:Op maandag 16 mei 2022 22:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik sprak altijd af voor die gele afspraakpaal, nooit een appel gezien
Goed wel, druk, maar alles onder controlequote:
Renovatie dag 8
De tegels zijn geplaatst in de keuken, het toilet en de badkamer.Zat daar van de week niet een groot gat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Ik heb even de veger en blik van Soury gebruikt.quote:Op maandag 16 mei 2022 22:12 schreef pullup het volgende:
Oh gelukkig is die knoeiboel uit de OP wat cleaner zo
Antraciet.quote:Op maandag 16 mei 2022 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nice! Mooi die donkere achterwand, is dat bruin of zwart?
Nu de tegels erin zitten is er nog maar 1 optiequote:En is er al duidelijkheid over de plaats van je wasmachine?
Renovatie dag 8
De tegels zijn geplaatst in de keuken, het toilet en de badkamer.ze laten er geen gras over groenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aobhin, maar vanochtend vroeg alquote:
En het is geen kleintjequote:Op maandag 16 mei 2022 22:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik sprak altijd af voor die gele afspraakpaal, nooit een appel gezien
yep, sinds vrijdagavond weer drukte en reuring in huisquote:Op maandag 16 mei 2022 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed wel, druk, maar alles onder controle![]()
En met jou? Is je zoon weer thuis?
Mooi contrastquote:Op maandag 16 mei 2022 22:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Antraciet.
[..]
Nu de tegels erin zitten is er nog maar 1 optie
Appels, tegels en wasmachines.quote:Op maandag 16 mei 2022 22:15 schreef BoonDockSaint het volgende:
Waar hebben het jullie in godsnaam over
Nee. Dit is het toilet.quote:Op maandag 16 mei 2022 22:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zat daar van de week niet een groot gat?
treurigquote:Op maandag 16 mei 2022 22:17 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Treurig gedoe altijd dat vliegen
De roedel weer compleet, dat is ook fijn.quote:Op maandag 16 mei 2022 22:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, sinds vrijdagavond weer drukte en reuring in huis
En druk qua werk
rust
Ah okequote:Op maandag 16 mei 2022 22:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee. Dit is het toilet.
Maar die grote gaten zijn al weg
zeker een leuke stad, paar keer geweestquote:Op maandag 16 mei 2022 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De roedel weer compleet, dat is ook fijn.
Ik was met mijn dochter een weekendje naar Zwolle, leuke stad.
Ben je bij de Librije wezen eten en slapen?quote:Op maandag 16 mei 2022 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ja Marijke kwam daar vandaanquote:Op maandag 16 mei 2022 22:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zeker een leuke stad, paar keer geweest
Zelfs ooit een Fok meet gehad
Gezellig!quote:Op maandag 16 mei 2022 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja.quote:Op maandag 16 mei 2022 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooi contrast![]()
Toch bij de kelderkast?
Dat rijmt
kloptquote:
Zag ineens vandaag Suikertaartje online.quote:Op maandag 16 mei 2022 22:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt
En nog meerdere Fokkers, sommigen intussen alweer vertrokken
Puzziepie woont ook in Zwolle.quote:Op maandag 16 mei 2022 22:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt
En nog meerdere Fokkers, sommigen intussen alweer vertrokken
Nee dat moet je wat verder vantevoren plannenquote:Op maandag 16 mei 2022 22:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben je bij de Librije wezen eten en slapen?
Zekers! Gisteren 10 kilometer langs de IJssel gelopen, wat een mooie omgeving ook.quote:
En iets meer voor sparen.quote:Op maandag 16 mei 2022 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee dat moet je wat verder vantevoren plannen
We hebben wel lekker gegeten, Mexicaans, echt goed Mexicaans. Was wel leuk dat toen de jongen van de bediening hoorde dat we van pittig hielden bood hij ons een pittige tequila aan, met de nadruk op pittig
Dat is wel jammer van je kast, raar dat je die dan niet meer kan gebruiken.quote:
Oh lekker sportief. Heerlijk ook met dat weer.quote:Op maandag 16 mei 2022 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zekers! Gisteren 10 kilometer langs de IJssel gelopen, wat een mooie omgeving ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |