Ja, een tank met een soort stroop begaf het:quote:Op maandag 16 mei 2022 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhhhh... in een stroopfabriek of zo ?
Ik denk dat vierendelen en radbraken ook niet echt comfortabel zijn.quote:
quote:Op maandag 16 mei 2022 21:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]meestal is het eerst door onderkoeling dat je het bewustzijn verliest..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me heel raar wakker worden.quote:Op maandag 16 mei 2022 21:42 schreef LTVDK het volgende:
De keer dat ik bijna dood was heb ik er eigenlijk weinig van gemerkt, dat was wel raar
je weet toch waarom @Ama ratten heeft hequote:Op maandag 16 mei 2022 21:41 schreef datismijnmening het volgende:
De Brazen Bull lijkt me ook wel gruwelijk
[ afbeelding ]
Ben je wel eens in het Martelmuseum in Den Haag geweest?quote:Op maandag 16 mei 2022 21:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat vierendelen en radbraken ook niet echt comfortabel zijn.
quote:Op maandag 16 mei 2022 21:41 schreef datismijnmening het volgende:
De Brazen Bull lijkt me ook wel gruwelijk
[ afbeelding ]
quote:The head of the bull was designed with a system of tubes and stops so that the prisoner's screams were converted into sounds like the bellowing of an infuriated bull. Phalaris
Of van die boeren die in zo'n gierton vallen tussen de koeienstront, ook mooi.quote:Op maandag 16 mei 2022 21:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, een tank met een soort stroop begaf het:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 mei 2022 21:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
meestal is het eerst door onderkoeling dat je het bewustzijn verliest..Ja, daar had ik ook iets van meegekregen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net zoiets als dat je bij onderkoeling je het ineens heel warm hebt.
Sommige mensen die verdwaald waren in de wildernis, werden gevonden met wat kledingstukken minder
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Werd toen met een ketamine op het infuus op de ic wakker, dat is best raar jaquote:Op maandag 16 mei 2022 21:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lijkt me heel raar wakker worden.
[..]
meestal is het eerst door onderkoeling dat je het bewustzijn verliest..Wat nou als je verdrinkt in de tropen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Nee, wel in de Gevangenpoort, maar dat is niet hetzelfde, toch?quote:Op maandag 16 mei 2022 21:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben je wel eens in het Martelmuseum in Den Haag geweest?
Ik las Dartelmuseum en vond het wel wat voor jou.quote:Op maandag 16 mei 2022 21:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben je wel eens in het Martelmuseum in Den Haag geweest?
[..]
je weet toch waarom @:ama ratten heeft he
Die laatste zin maakt het wel af.quote:Levend koken was een methode om de doodstraf te voltrekken. In het Europa van de late middeleeuwen werd de straf toegepast bij onder andere valsemunters. De veroordeelde werd letterlijk levend gekookt in een ketel gevuld met kokende olie of water. Bij 'verzachtende' omstandigheden werd hij eerst verdronken. In Deventer is nog een ketel te vinden waarin veroordeelden in het verleden zijn gekookt.
Het is tevens de geprefereerde methode om kreeft te bereiden voor consumptie.
Oh die bedoel ik jaquote:Op maandag 16 mei 2022 21:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, wel in de Gevangenpoort, maar dat is niet hetzelfde, toch?
Is het een aanrader?
Speciaal voor ballies terugkeer?quote:Met schroeven gevuld varkenskadaver gevonden in Rotterdam, mogelijk ritueel
In Rotterdam is zondag een lugubere ontdekking gedaan. Voorbijgangers stuitten op het kadaver van een varken dat verminkt was met schroeven. Omdat er ook veel muntgeld om het dode dier was gelegd, houdt de politie rekening met een ritueel.
Het kadaver werd gevonden in het Zuiderpark. De politie weet niet wie het dode dier er heeft neergelegd of wat er precies gebeurd is.
In de bek van het varken werd een brandend wierrookstokje gevonden. Volgens Rijnmond zat ook de boom nabij het varken vol met schroeven.
Het is vooralsnog niet duidelijk om wat voor soort ritueel het zou gaan. De politie roept via de eigen socialemediakanalen getuigen op om zich te melden.
https://www.nu.nl/binnenl(...)ogelijk-ritueel.html
Die gevangenissen zijn wel creepy, je zal maar nachtwaker zijn daar...quote:
quote:
[..]
je weet toch waarom @:ama ratten heeft he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |