Ik dacht dat je bij verdrinking op het laatst juist een heel vredig gevoel krijgt door zuurstoftekort?quote:Op maandag 16 mei 2022 21:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze zeggen de verdrinkingsdood omdat die zo pijnlijk is maar dat vind ik een beetje raar want daar merk je achteraf toch geen kont van, levend opgegeten worden lijkt me wel erg onprettig eigenlijk, door een vieze beer of zo.
Jawel dat is echt.quote:Op maandag 16 mei 2022 21:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die geluidsopname van die beren-vent... mag hopen dat dit niet echt is.
Iedereen heeft een survival instinct.quote:Op maandag 16 mei 2022 21:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan ook een opluchting zijn als je wel klaar bent met leven.
Nah, er zijn genoeg nerds die hun dataverkeer analyseren. Die zouden dat dan steeds wel tegenkomen.quote:Op maandag 16 mei 2022 21:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik sluit niets uit.
Dat ze het dan afdoen als 'steekproef'
Ik heb wel wat mensen rustig en tevreden en vooral ook klaar met leven dood zien gaan.quote:Op maandag 16 mei 2022 21:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Iedereen heeft een survival instinct.
Niet als ze verdrinken of verbrandenquote:Op maandag 16 mei 2022 21:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb wel wat mensen rustig en tevreden en vooral ook klaar met leven dood zien gaan.
Ja en dat is nogal sterk.quote:Op maandag 16 mei 2022 21:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Iedereen heeft een survival instinct.
Nee dat niet neequote:Op maandag 16 mei 2022 21:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet als ze verdrinken of verbranden
Hmmm.quote:
Het hart is soms zo sterk, dat blijft maar pompen als een dolle tot er echt niets meer klopt van de natrium-kaliumpomp.quote:
quote:Op maandag 16 mei 2022 21:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het hart is soms zo sterk, dat blijft maar pompen als een dolle tot er echt niets meer klopt van de natrium-kaliumpomp.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op maandag 16 mei 2022 21:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uhhhh... in een stroopfabriek of zo ?quote:Op maandag 16 mei 2022 21:40 schreef Recce het volgende:
Er zijn wel eens iets van 20 mensen overleden bij een stroopramp. Dat lijkt me ook naar.
Ja, weenie... gedachtenspinsels.quote:
Wie verzint nou zoiets..quote:Op maandag 16 mei 2022 21:41 schreef datismijnmening het volgende:
De Brazen Bull lijkt me ook wel gruwelijk
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |