Gewoon lekker de wereld over dobberen op een bootje voorzien van alle gemakken zonder al het gezeik van de wereld om je heen, klinkt eigenlijk wel prima zoquote:Op maandag 16 mei 2022 21:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
werd hier laatst gelinkt naar een docu van zo'n 'prins' ofzo die op een cruise schip woonde.
lekker in je fantasiewereldje
Nee duurt nog wel een uurtje voor het een beetje donker isquote:Op maandag 16 mei 2022 21:29 schreef bitterbal het volgende:
het is nog licht jongens, is er wat kapot?
Dan krijg je voor straf nog meer reclame voor Spotify. Google leest mee!quote:Op maandag 16 mei 2022 21:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dat wat minder effectief
quote:Op maandag 16 mei 2022 21:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee duurt nog wel een uurtje voor het een beetje donker is
Dat noemt men zomertijd.quote:Op maandag 16 mei 2022 21:29 schreef bitterbal het volgende:
Ja en ze luisteren ook mee, als ik de verhalen mag gelovenquote:Op maandag 16 mei 2022 21:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan krijg je voor straf nog meer reclame voor Spotify. Google leest mee!
Heroïsch is anders maar misschien toch nog wel te verkiezen boven levend opgegeten worden door een leeuw, witte haai of mieren.quote:
Wat zou de minst prettige manier zijn van sterven?quote:Op maandag 16 mei 2022 21:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heroïsch is anders maar misschien toch nog wel te verkiezen boven levend opgegeten worden door een leeuw, witte haai of mieren.
Over een half jaar is het kerst.quote:
denk verbranden wel? of verdrinken.quote:Op maandag 16 mei 2022 21:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat zou de minst prettige manier zijn van sterven?
Ja omdat er mensen zo nodig dat klokje een uur vooruit moesten zettenquote:
jij wilt zo graag zomerquote:Op maandag 16 mei 2022 21:29 schreef bitterbal het volgende:
Opgegeten worden door vleesetende bacteriënquote:Op maandag 16 mei 2022 21:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uiteraard.quote:Op maandag 16 mei 2022 21:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en ze luisteren ook mee, als ik de verhalen mag geloven
Ze zeggen de verdrinkingsdood omdat die zo pijnlijk is maar dat vind ik een beetje raar want daar merk je achteraf toch geen kont van, levend opgegeten worden lijkt me wel erg onprettig eigenlijk, door een vieze beer of zo.quote:Op maandag 16 mei 2022 21:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 mei 2022 21:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk verbranden wel? of verdrinken.
of nou ja alles waarbij je bewust bent dat je dood gaat
Ja goeiequote:Op maandag 16 mei 2022 21:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Opgegeten worden door vleesetende bacteriën
Ik sluit niets uit.quote:Op maandag 16 mei 2022 21:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Uiteraard.
Nah, nee, ik geloof niet dat Google meeluistert om reclame op je af te stemmen. Dat zou toch iets teveel ophef genereren als dat uitkomt en dat is niet zo heel moeilijk vast te stellen.
Kan ook een opluchting zijn als je wel klaar bent met leven.quote:Op maandag 16 mei 2022 21:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk verbranden wel? of verdrinken.
of nou ja alles waarbij je bewust bent dat je dood gaat
Die geluidsopname van die beren-vent... mag hopen dat dit niet echt is.quote:Op maandag 16 mei 2022 21:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze zeggen de verdrinkingsdood omdat die zo pijnlijk is maar dat vind ik een beetje raar want daar merk je achteraf toch geen kont van, levend opgegeten worden lijkt me wel erg onprettig eigenlijk, door een vieze beer of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |