quote:
Klein? Dat was volgens mij niet toen ik dat rooktequote:Op maandag 16 mei 2022 20:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, omdat het extra kleine pakjes waren, dus het werd minder oud.
Normaal pakje shag deed ik drie dagen mee. Javaanse jongens 1 à 2.
Destijds was dat best betaalbaar
Ik vind mensen die roken nu ook stinken hoorquote:Op maandag 16 mei 2022 20:41 schreef Kaatje1 het volgende:
Jaren Marlboro nadat iemand rotzooi in mijn shag had gestopt. Maar nu vind ik bijna alles stinken, behalve zware van nelle, maar dat kan ook te maken hebben met ex
Vandaag nog, 10 cursisten, 1 roker in de groep en iedere keer wanneer hij weer binnenkwam die walm..brrrquote:Op maandag 16 mei 2022 20:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik vind mensen die roken nu ook stinken hoor
Ik was er al bang voor. Jammer.quote:Op maandag 16 mei 2022 20:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee is hetzelfde. Nicotine is nicotine. Maar het is makkelijker afbouwen.
-edit- en fappen ook.
Ja is echt vies. Als onze Loebes een tijd bij mijn ouders is geweest stinkt ook heel die vacht blehgquote:Op maandag 16 mei 2022 20:49 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Vandaag nog, 10 cursisten, 1 roker in de groep en iedere keer wanneer hij weer binnenkwam die walm..brrr
Halfzware Van Nellequote:Op maandag 16 mei 2022 20:25 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb ook wel shag gerookt. Javaanse Jongens driekwart.En ooit als puber halfzware Van Nelle.
Dat rookte ik altijd alleen maar op festivals want jaren lang was de keuze LS of Pall Mall. Ik deed meestal om en om.quote:
Slet.quote:
Yeah this sort of happened yes.quote:Op maandag 16 mei 2022 21:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat kan ik 1 fuif. Dan rook ik weer fulltime. Alles of niets.
Ja ik rook wel een eightball crack per dag, maar wel gestopt met roken. Details.quote:Op maandag 16 mei 2022 21:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gaat al jaren goed bij mij gelukkig. Al blow ik soms wel weer meer dan ik zou willen. Gaat ook al weer even goed.
Kleinigheidje hou je tochquote:Op maandag 16 mei 2022 21:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja ik rook wel een eightball crack per dag, maar wel gestopt met roken. Details.
Wellek libidoquote:Op maandag 16 mei 2022 20:31 schreef sigme het volgende:
Goed tegen je libido, dus zeer geschikt voor droogstaande dames.
quote:Op maandag 16 mei 2022 21:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij kijken Het verhaal van Nederland. Een aantal van jullie hadden al eerder gepost dat het de moeite waard en dat blijkt inderdaad zo te zijn.
Ik moet alleen steeds aan Agrippina en Lovina van Welkom bij de Romeinen denken![]()
Oh ha ik vind het interessant. Hoorde dat er een seizoen 2 komt. Vraag mij af wat ze daar in gaan uitlichten.quote:Op maandag 16 mei 2022 21:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij kijken Het verhaal van Nederland. Een aantal van jullie hadden al eerder gepost dat het de moeite waard en dat blijkt inderdaad zo te zijn.
Ik moet alleen steeds aan Agrippina en Lovina van Welkom bij de Romeinen denken![]()
Als je er van houdt is het leuk.quote:Op maandag 16 mei 2022 22:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik heb woensdag een "moorddiner" op kasteel Duurstede. Ben heel benieuwd! 🤗
Owhquote:Op maandag 16 mei 2022 23:10 schreef Blues het volgende:
[..]
Als je er van houdt is het leuk.
Met collega's of zo.
Ik vond het vreselijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |