ja kloptquote:Op dinsdag 17 mei 2022 09:03 schreef Caland het volgende:
Hoe zit dat ook alweer met een (tijdelijk) simkaartje in het buitenland kopen, je kan dan gewoon blijven whatsappen toch?
Waarom zou je een tijdelijk kaartje kopen?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 09:03 schreef Caland het volgende:
Hoe zit dat ook alweer met een (tijdelijk) simkaartje in het buitenland kopen, je kan dan gewoon blijven whatsappen toch?
Nou een paar maanden geleden in Belgrado was mijn telefoonrekening 180 euro ofzo omdat ik die data soort van was vergeten. Dat wil ik volgende week tegengaan, als ik maar gewoon kan blijven appen.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 09:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom zou je een tijdelijk kaartje kopen?
Lekker JR. Voorbeeld voor ons allen.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Woordle 332 3/6
⬜⬜🟨⬜🟨
🟩⬜⬜⬜🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 128 2/6
⬜🟨🟩🟨⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Ah je gaat toch wel naar Tirana?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 09:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou een paar maanden geleden in Belgrado was mijn telefoonrekening 180 euro ofzo omdat ik die data soort van was vergeten. Dat wil ik volgende week tegengaan, als ik maar gewoon kan blijven appen.
Denk je serieus dat Albanië bij de EU hoort?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 09:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah je gaat toch wel naar Tirana?
Weet niet hoe het daar zit maar over het algemeen is EU land toch gewoon bij je abo inbegrepen? Tenminste, de EU landen waar de aflopen jaren ben geweest wel, gewoon onbeperkt.
Ja, ga sowieso wel. Had die reis al en waarschijnlijk nu ook een kaart. Wel 500 euro kwijt maar je moet toch watquote:Op dinsdag 17 mei 2022 09:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah je gaat toch wel naar Tirana?
Weet niet hoe het daar zit maar over het algemeen is EU land toch gewoon bij je abo inbegrepen? Tenminste, de EU landen waar de aflopen jaren ben geweest wel, gewoon onbeperkt.
Gewoon wifiquote:Op dinsdag 17 mei 2022 09:03 schreef Caland het volgende:
mooi dat je alles op alles zet om er heen te gaan, terecht ook want zo vaak krijg je zulke kansen nietquote:Op dinsdag 17 mei 2022 09:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, ga sowieso wel. Had die reis al en waarschijnlijk nu ook een kaart. Wel 500 euro kwijt maar je moet toch wat
Servie viel daar al niet onder dus denk Albanie ook niet. En dan betaal je echt een euro per MB ofzo
Ja maar als je voor 5 euro ofzo een kaartje met 10gb kan kopen, dan heeft dat de voorkeur natuurlijkquote:Op dinsdag 17 mei 2022 09:17 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Gewoon wifi![]()
Een telefoonrekening van 180¤ omdat je in het buitenland zit, is meer iets wat boomers overkomt.
Oh nog niet blijkbaar. Ze zijn er wel mee gestart.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 09:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Denk je serieus dat Albanië bij de EU hoort?
Ah zo. Wel gaaf dat je waarschijnlijk een kaart hebtquote:Op dinsdag 17 mei 2022 09:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, ga sowieso wel. Had die reis al en waarschijnlijk nu ook een kaart. Wel 500 euro kwijt maar je moet toch wat
Servie viel daar al niet onder dus denk Albanie ook niet. En dan betaal je echt een euro per MB ofzo
Ja zo denk ik er ook over. Al zijn de buffers aardig op aan het rakenquote:Op dinsdag 17 mei 2022 09:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
mooi dat je alles op alles zet om er heen te gaan, terecht ook want zo vaak krijg je zulke kansen niet
Toevallig wel ja. Dat zou erg mooi zijn.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 09:21 schreef Scrummie het volgende:
https://www.bellen.com/bellen-buitenland/eu-landen-per-provider
Als je Vodafone hebt heb je geluk @:Caland
Je kan blijven appen, maar je moet even je provider bekijken. Ik zit zelf bij T-Mobile en daar kost een bundel 10 euro voor ca 100mb buiten de EU in Europa. Ben van plan mijn mobiele data op vrijwel iedere app uit te zetten behalve Whatsapp en eventueel Uber-achtige apps.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 09:03 schreef Caland het volgende:
Pff, 180 euro, daar had je zomaar twee nieuwe airpods mee kunnen kopen.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 09:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou een paar maanden geleden in Belgrado was mijn telefoonrekening 180 euro ofzo omdat ik die data soort van was vergeten. Dat wil ik volgende week tegengaan, als ik maar gewoon kan blijven appen.
Ja daarom kan je dan beter een simkaartje kopen lijkt me, die zijn in die landen ook op elke straathoek te koop voor een prikkie. Kwam ik helaas te laat achter de vorige keerquote:Op dinsdag 17 mei 2022 09:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je kan blijven appen, maar je moet even je provider bekijken. Ik zit zelf bij T-Mobile en daar kost een bundel 10 euro voor ca 100mb buiten de EU in Europa. Ben van plan mijn mobiele data op vrijwel iedere app uit te zetten behalve Whatsapp en eventueel Uber-achtige apps.
Afgelopen zomer was ik gewoon op mijn bundel aan het streamen in de bus in Kroatië, alleen moesten we een kort stukje langs Bosnië. Ik doodleuk doorkijken, zegt mijn maat ineens 'goh, het internet kost mij hier 7,50 per mb!'. Totaal niet over nagedachtquote:Op dinsdag 17 mei 2022 09:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja daarom kan je dan beter een simkaartje kopen lijkt me, die zijn in die landen ook op elke straathoek te koop voor een prikkie. Kwam ik helaas te laat achter de vorige keer
Dat zal best ja. Ik vond het al apart toen ik van Enschede terug naar 'thuisdorp' ging.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 12:12 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik kom terug naar onze regio, wat best vreemd voelt na bijna 9 jaar
Ja en dat is nog redelijk in de buurt (al is Enschede wel veel drukker natuurlijk)quote:Op dinsdag 17 mei 2022 12:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zal best ja. Ik vond het al apart toen ik van Enschede terug naar 'thuisdorp' ging.
Maar welkom thuis ouwe reus, Almelo?
Heeft @Lenny_Leonard je weggepest uit Tilburg?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 12:17 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja en dat is nog redelijk in de buurt (al is Enschede wel veel drukker natuurlijk)
Yes. Altijd gezegd dat ik daar nooit meer zou gaan wonen, het kan verkeren. Alles om hier weg te kunnen
Lekker toch, uiteindelijk is het leven overal wat je er zelf van maakt.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 12:17 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja en dat is nog redelijk in de buurt (al is Enschede wel veel drukker natuurlijk)
Yes. Altijd gezegd dat ik daar nooit meer zou gaan wonen, het kan verkeren. Alles om hier weg te kunnen
Wat een wijze lesquote:Op dinsdag 17 mei 2022 12:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lekker toch, uiteindelijk is het leven overal wat je er zelf van maakt.
Zo.
Ja.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 12:20 schreef MC-M het volgende:
[..]
Heeft @:lenny_leonard je weggepest uit Tilburg?
Loop maar weer weg ja.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 12:12 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik kom terug naar onze regio, wat best vreemd voelt na bijna 9 jaar
Vanwege de brakke wifi?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 12:17 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dat ziet er goed uit. Hopelijk loopt Meadow nu niet meer weg als ie dorst heeft.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb net een pakketje binnengekregen.
https://www.bol.com/nl/nl(...)00000048579351/?s2a=
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat ziet er goed uit. Hopelijk loopt Meadow nu niet meer weg als ie dorst heeft.
Graag pics van het moment dat deze in gebruik wordt genomen.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb net een pakketje binnengekregen.
https://www.bol.com/nl/nl(...)00000048579351/?s2a=
Dit inderdaad. ERG benieuwd.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Graag pics van het moment dat deze in gebruik wordt genomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |