Je doet stiekem gewoon mee aan Nederland in Beweging hequote:Op maandag 16 mei 2022 15:29 schreef dud0r het volgende:
ik ga meestal in de ochtend en dan zit het vol met bejaarden. allemaal aan de cardio en af en toe een apparaatje
Ik vaak en niet stiekumquote:Op maandag 16 mei 2022 15:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je doet stiekem gewoon mee aan Nederland in Beweging he
Haten op NiB.quote:Op maandag 16 mei 2022 15:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 16 mei 2022 15:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
ik ben pas 21 hequote:Op maandag 16 mei 2022 15:47 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Prima dagstart. Hoef je je niet voor te schamen wat mij betreft.
Oh. Ik 49. Wil eigenlijk weer pre-roll rollerskating opwarming, maar is wel een uur elke ochtend.quote:
Akeligquote:Op maandag 16 mei 2022 16:08 schreef bitterbal het volgende:
De vlucht had trouwens ruim uur vertraging omdat er iemand ziek werd
Ik heb wel eens gehad dat ik met een collega vloog die vliegangst heeft. Was iemand een paar rijen voor ons die een paniekaanval kreeg en we terug naar de gate moesten. Collega had er toen nog minder zin in.quote:
Ja hele tijd overlegd of die mee ging en uiteindelijk toch ambulance gekomen. Weet niet hoe erg het was.quote:
Wel sneu hoor voor die mensen die zo angstig zijnquote:Op maandag 16 mei 2022 16:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehad dat ik met een collega vloog die vliegangst heeft. Was iemand een paar rijen voor ons die een paniekaanval kreeg en we terug naar de gate moesten. Collega had er toen nog minder zin in.
Met al je shit op een scooterquote:Op maandag 16 mei 2022 16:17 schreef bitterbal het volgende:
Zo maar hopen dat er een scootertje staat in Rotterdam
Oh echtquote:Op maandag 16 mei 2022 16:19 schreef CherryLips het volgende:
Ken iemand die zoveel turbulentie had onderweg dat ze een nieuw ticket kreeg.
Maar die ging dus nooit meer met het vliegtuig, zo erg was het
Geloof dat wel ja. Zelf vroeger ook wel eens zieke turbulentie meegemaaktquote:Op maandag 16 mei 2022 16:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh echtja laatst dacht ik een vlucht in India. Meerdere zwaardere gevonden door turbulentie.
Sprak een keer een stewardess en die vertelde dat ze welles met dat karretje en al tegen plafond is geknald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |