@dud0r als je dan vanuit je stoeltje naar boven kijkt heb je een hemels uitzichtquote:Op maandag 16 mei 2022 16:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Sprak een keer een stewardess en die vertelde dat ze welles met dat karretje en al tegen plafond is geknald
jij hebt nooit met American airlines gevlogenquote:Op maandag 16 mei 2022 16:28 schreef Haags het volgende:
[..]
@:dud0r als je dan vanuit je stoeltje naar boven kijkt heb je een hemels uitzicht
Nee dat klopt.quote:Op maandag 16 mei 2022 16:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jij hebt nooit met American airlines gevlogen
proeftijd afgelopen?quote:Op maandag 16 mei 2022 16:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Jongens, ik ben officieel rijksambtenaar nu
Was je dat niet al gelijk toen je aan je nieuwe baan begon dan?quote:Op maandag 16 mei 2022 16:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Jongens, ik ben officieel rijksambtenaar nu
ga je dan ook een bon pakken?quote:Op maandag 16 mei 2022 16:44 schreef Haags het volgende:
[..]
Binnenkort ga ik Emma Heesters Godin live zien, hoop ik.
geeft weer zo'n bendequote:Op maandag 16 mei 2022 16:44 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet. Veroorzaak meteen een nieuw metoo schandaal.
Jij liever dan ik...quote:Op maandag 16 mei 2022 16:44 schreef Haags het volgende:
[..]
Binnenkort ga ik Emma Heesters Godin live zien, hoop ik.
Ik heb nu de eed afgelegdquote:Op maandag 16 mei 2022 16:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Was je dat niet al gelijk toen je aan je nieuwe baan begon dan?
Ja trein is nu bij schiedamquote:Op maandag 16 mei 2022 16:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dank jeBen je weer in het land?
je bent al op verkansiequote:Op maandag 16 mei 2022 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Finaal sufgeluld. Nu in hotel, op naar de zwemmerij
mr chow!quote:
Gefelicitaartquote:
Nee koerzoes. Twee dagen.quote:
Ja slome bende die scooters hier :pquote:Op maandag 16 mei 2022 17:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zo'n kekke (groene) e-scootert... ??
ohquote:Op maandag 16 mei 2022 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee koerzoes. Twee dagen.
Nu in een hotel dat het specifiek nodig vindt om stickers in de lift te plakken dat Thuisbezorgd.nl niet welkom is
Hoe Pauper is DAT
Ik ken ze niet. Ik mag ze ook niet besturen...quote:
Ja ze gaat netjes max 25 maar in thailand is er niks begrenst en is het ipv van 50 cc 100 of 150 cc dus het is altijd een flinke terugslag hierquote:Op maandag 16 mei 2022 17:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ken ze niet. Ik mag ze ook niet besturen...![]()
![]()
![]()
Maar hier vlakbij is een standplaats voor ze.... Dus ik zie ze dagelijks staan en ook wel rijden...
Tante Fleur?quote:Op maandag 16 mei 2022 18:07 schreef bitterbal het volgende:
hoor net dat mijn andere tante slokdarm kanker heeft
He kut johquote:Op maandag 16 mei 2022 18:07 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op maandag 16 mei 2022 18:07 schreef bitterbal het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |