SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet mijn OP
![]()
[ Bericht 5% gewijzigd door H_T op 15-05-2022 22:18:08 ]
Is de appel er nog wel?quote:Op zondag 15 mei 2022 22:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had ergens op Schiphol een afspraak voor die booster prik. Ik wist niet wat ik zag. Het is één groot winkel centrum
Ik ken hem wel hoorquote:
Die is slapenquote:
Ik liep er wat verloren rond en niet gezienquote:Op zondag 15 mei 2022 22:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ken hem wel hoorMaar wist niet dat ie er nog stond, kennelijk dus wel
Bakkie koffie of liever thee schatje poepie scheetje (oh nee dat is viva praat)quote:Op zondag 15 mei 2022 22:15 schreef engine het volgende:
[..]
Die is slapenmisschien morgen bij de virtuele koffie dat het even aangepast kan worden
Die is 24/7 open.quote:Op zondag 15 mei 2022 22:16 schreef Aoibhin het volgende:
De keren dat ik op Schiphol moest zijn en een herkenningspunt nodig had, namen we altijd de Burger King![]()
Die woonde er toen nog niet.quote:
Brecht?quote:Op zondag 15 mei 2022 22:18 schreef engine het volgende:
Als ik met collega's afspreek op schiphol is het altijd bij dat kroegje (na de douane). Weet de naam niet verder. Die appel ook nooit gezien.
Schiphol was toen nog een luchthaven, en geen winkelcentrum.quote:
Nee. Even opgezocht. Murphy's irish pub....dat ik dat vergeetquote:
Van wie is die appel? van Appelquote:Op zondag 15 mei 2022 22:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Schiphol was toen nog een luchthaven, en geen winkelcentrum.
Murphy`s is altijd goed.quote:Op zondag 15 mei 2022 22:21 schreef engine het volgende:
[..]
Nee. Even opgezocht. Murphy's irish pub....dat ik dat vergeet
Nee Kees Frans from 1975, dat moest ik ook googelenquote:
En springt inderdaad ook erg in het oog als je daar iemand moet treffenquote:
Wel handig voor mij om in de stemming te komenquote:Op zondag 15 mei 2022 22:21 schreef engine het volgende:
[..]
Nee. Even opgezocht. Murphy's irish pub....dat ik dat vergeet
Als ik daar was om te vliegen zag ik niks meer. Ik moest wel vanwegen werk. Ik heb me voorgenomen nooit meer in een vliegtuig te stappen.quote:Op zondag 15 mei 2022 22:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En springt inderdaad ook erg in het oog als je daar iemand moet treffen
Alvast een paar Guinnessquote:Op zondag 15 mei 2022 22:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wel handig voor mij om in de stemming te komen
Vliegangst?quote:Op zondag 15 mei 2022 22:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ik daar was om te vliegen zag ik niks meer. Ik moest wel vanwegen werk. Ik heb me voorgenomen nooit meer in een vliegtuig te stappen.
Ah, hoezo dat?quote:Op zondag 15 mei 2022 22:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ik daar was om te vliegen zag ik niks meer. Ik moest wel vanwegen werk. Ik heb me voorgenomen nooit meer in een vliegtuig te stappen.
Daar ben ik ooit zo vreselijk bezopen van geweest, en een nog leukere kater. Ik kan die zooi niet meer ruikenquote:
Vliegangst. Ik hoef het niet meer dus ik blijf met twee benen op de grond.quote:
Nouja ik niet. Vind het gewoon niet lekker.quote:Op zondag 15 mei 2022 22:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar ben ik ooit zo vreselijk bezopen van geweest, en een nog leukere kater. Ik kan die zooi niet meer ruiken
Wel fijn voor je dat het niet meer hoeft danquote:Op zondag 15 mei 2022 22:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Vliegangst. Ik hoef het niet meer dus ik blijf met twee benen op de grond.
Ik zoop allesquote:Op zondag 15 mei 2022 22:31 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja ik niet. Vind het gewoon niet lekker.
Maar dat leer je vanzelf af dusquote:
Ik wel, toen ik 4 jaar oud was.quote:
Moest de landingbaan nog aangelegd worden...quote:
Ook jij kan te ver gaan.quote:Op zondag 15 mei 2022 22:35 schreef engine het volgende:
[..]
Moest de landingbaan nog aangelegd worden...
quote:
Grappig! M'n oom was architect op Schiphol en ik was een dagje mee als kleuter. Was toen nog 'n onbeschreven appel en stond in soort opslag om geplaatst te worden.quote:
Wel ooit een hele leuke vlieg ervaring gehad. Van Arhus naar Kopenhagen. Toen werd de brug van geopend die dag (zweden/denemarken) en die piloot deed een draai zodat alle passagiers het konden bekijken. Dat was vet coolquote:Op zondag 15 mei 2022 22:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wel fijn voor je dat het niet meer hoeft danEn zeer verstandig om dan maar gewoon aan de grond te blijven
Ja echt ik ken die appel ook nog min of meer kaalquote:Op zondag 15 mei 2022 22:37 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Grappig! M'n oom was architect op Schiphol en ik was een dagje mee als kleuter. Was toen nog 'n onbeschreven appel en stond in soort opslag om geplaatst te worden.
@:Prisha topshow Cetics-Bucks. Zo rust. Mocht je willen kijken leg ik je uit (dm) hoe je hd-streams kunt volgen op je pc. Of espn zendt het misschien uit.
Oh gaaf!! Ik ken die brug/tunnel. Mijn oom (rip) woonde in Malmö Toen het in aanbouw was kon je er met een heli overheen vliegen dat hebben we toen gedaan. Ik wilde altijd al eens een keertje in een heli vliegen.quote:Op zondag 15 mei 2022 22:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel ooit een hele leuke vlieg ervaring gehad. Van Arhus naar Kopenhagen. Toen werd de brug van geopend die dag (zweden/denemarken) en die piloot deed een draai zodat alle passagiers het konden bekijken. Dat was vet cool
Ook tof maar was wel bijzonder omdat het een lijn vlucht was.quote:Op zondag 15 mei 2022 22:39 schreef tonja het volgende:
[..]
Oh gaaf!! Ik ken die brug/tunnel. Mijn oom (rip) woonde in Malmö Toen het in aanbouw was kon je er met een heli overheen vliegen dat hebben we toen gedaan. Ik wilde altijd al eens een keertje in een heli vliegen.
Jah die zal best op zijn lazer gekregen hebbenquote:Op zondag 15 mei 2022 22:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ook tof maar was wel bijzonder omdat het een lijn vlucht was.Die gast deed een rondje
Dat zijn mooie landingen.quote:Op zondag 15 mei 2022 22:42 schreef tonja het volgende:
Ik ben gek op vliegen. Ik zat een keer in de cockpit van een fokker 50 tijdens de landing op Schiphol. Er stond nogal wat wind. We moesten landen met een zijwind. Dan kom je zeg maar schuin op de landingsbaan af en vlak voor de landing trekken ze het vliegtuig recht. Geweldige ervaring!
Nope nooit meer. Of ik vertrek en kom nooit meer terug. Ik ging ook wel eens op vakantie hoor, maar dan zat ik in de stress omdat ik weer terug moest. Ik heb ook bijna een promotie van werk afgewezen omdat ik naar Denemarken moestquote:Op zondag 15 mei 2022 22:42 schreef tonja het volgende:
Ik ben gek op vliegen. Ik zat een keer in de cockpit van een fokker 50 tijdens de landing op Schiphol. Er stond nogal wat wind. We moesten landen met een zijwind. Dan kom je zeg maar schuin op de landingsbaan af en vlak voor de landing trekken ze het vliegtuig recht. Geweldige ervaring!
Nee we hadden wind meequote:Op zondag 15 mei 2022 22:43 schreef tonja het volgende:
[..]
Jah die zal best op zijn lazer gekregen hebben
Je de hele vakantie op zitten vreten omdat je weer terug moet is niet leuk kan ik me zo voorstellen. Wel ontzettend moedig eigenlijk dat je toch in een vliegtuig stapte voor je werk.quote:Op zondag 15 mei 2022 22:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Nope nooit meer. Of ik vertrek en kom nooit meer terug. Ik ging ook wel eens op vakantie hoor, maar dan zat ik in de stress omdat ik weer terug moest. Ik heb ook bijna een promotie van werk afgewezen omdat ik naar Denemarken moest
Het gedoe op een vliegveld, het lange wachten, dat is wel kut jah. Maar het vliegen zelf (tenzij het een vlucht van 8 uur is) vind ik wel gaaf.quote:Op zondag 15 mei 2022 22:49 schreef engine het volgende:
Vlieg wel regelmatig maar doe het ook liever niet. Is gewoon weinig aan in z'n ding zitten. Liever de trein.
Krijg ik een prijs als ik het goed raad?quote:Op zondag 15 mei 2022 22:48 schreef chufi het volgende:
Eens kijken wanneer ik weer eens ga vliegen ... Denk dat ik wel al weet waar naartoe
Dat zullen we maar niet doen ..quote:Op zondag 15 mei 2022 22:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Krijg ik een prijs als ik het goed raad?
Ik denk de regenboogquote:Op zondag 15 mei 2022 22:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Krijg ik een prijs als ik het goed raad?
Ohw, dan zeg ik maar Marokko.quote:
Ja oooit naar Rio en dan in een kut kleine seat ..... echt ongemakkelijkquote:Op zondag 15 mei 2022 22:50 schreef tonja het volgende:
[..]
Het gedoe op een vliegveld, het lange wachten, dat is wel kut jah. Maar het vliegen zelf (tenzij het een vlucht van 8 uur is) vind ik wel gaaf.
Hij vroeg mij niet om mee te vliegen dus de regenboog zal wel fout zijn.quote:
Ja jij bent ook best lang, dan is het helemaal kut.quote:Op zondag 15 mei 2022 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja oooit naar Rio en dan in een kut kleine seat ..... echt ongemakkelijk
Jij hebt al genoeg onder je vleugeltjes toch?quote:Op zondag 15 mei 2022 22:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij vroeg mij niet om mee te vliegen dus de regenboog zal wel fout zijn.
Uhu, maar voor jou heb ik ook nog wel plek.quote:Op zondag 15 mei 2022 22:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij hebt al genoeg onder je vleugeltjes toch?
Nou nee wat een raar gedoe zegquote:Op zondag 15 mei 2022 22:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Uhu, maar voor jou heb ik ook nog wel plek.
De terugvlucht via London lange opstopping bij de overstap ... ivm met mad-cow disease ... iederen moest door een ontsmettings bak ... Eindelijk daardoor hoor ik mn naam omgeroepen worden dat ik me zo snel mogelijk naar gate XY moest begeven .... ik dus rennen en binnen een minuut of zo was ik daar ... Zeggen ze ja sorry U bent te laat ... uw bagage wordt nu uit het vliegtuig gehaald ...quote:Op zondag 15 mei 2022 22:54 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja jij bent ook best lang, dan is het helemaal kut.
Ik ben ooit naar Beijing gevlogen. Geweldige reis, maar was blij toen we eindelijk uit dat vliegtuig konden stappen. (Nadat we in het vliegtuig door een stel Chinezen met een onbekend goedje onder gesprayd waren)
Ah dat is wel leuk als piloten dat doenquote:Op zondag 15 mei 2022 22:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel ooit een hele leuke vlieg ervaring gehad. Van Arhus naar Kopenhagen. Toen werd de brug van geopend die dag (zweden/denemarken) en die piloot deed een draai zodat alle passagiers het konden bekijken. Dat was vet cool
Ouchquote:Op zondag 15 mei 2022 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
De terugvlucht via London lange opstopping bij de overstap ... ivm met mad-cow disease ... iederen moest door een ontsmettings bak ... Eindelijk daardoor hoor ik mn naam omgeroepen worden dat ik me zo snel mogelijk naar gate XY moest begeven .... ik dus rennen en binnen een minuut of zo was ik daar ... Zeggen ze ja sorry U bent te laat ... uw bagage wordt nu uit het vliegtuig gehaald ...
Ja dat soort persoonlijke dingen neemt wel wat angst wegquote:Op zondag 15 mei 2022 22:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah dat is wel leuk als piloten dat doen![]()
Op een vlucht van Venetië naar Schiphol ook een keer gehad dat het super helder weer was, ging de piloot helemaal beschrijven waar we over vlogen en uitleg geven over wat we konden zien, leek haast wel of we met een gids mee waren
Cool!quote:Op zondag 15 mei 2022 22:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah dat is wel leuk als piloten dat doen![]()
Op een vlucht van Venetië naar Schiphol ook een keer gehad dat het super helder weer was, ging de piloot helemaal beschrijven waar we over vlogen en uitleg geven over wat we konden zien, leek haast wel of we met een gids mee waren
quote:
Dat is wel heel zuurquote:Op zondag 15 mei 2022 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
De terugvlucht via London lange opstopping bij de overstap ... ivm met mad-cow disease ... iederen moest door een ontsmettings bak ... Eindelijk daardoor hoor ik mn naam omgeroepen worden dat ik me zo snel mogelijk naar gate XY moest begeven .... ik dus rennen en binnen een minuut of zo was ik daar ... Zeggen ze ja sorry U bent te laat ... uw bagage wordt nu uit het vliegtuig gehaald ...
Vorige week was in het nieuws dat iemand een vliegtuigje had geland nadat de piloot bewusteloos was geraakt. Zo moeilijk zal het niet zijnquote:Op zondag 15 mei 2022 23:02 schreef tonja het volgende:
Stapte een keer uit een vliegtuig in Hannover. De piloten liepen vlak achter ons. Ene piloot tegen de andere: Ging niet slecht toch voor de eerste keer? Ik voel me al een echte routinee
Sweet dreamsquote:Op zondag 15 mei 2022 23:04 schreef Aoibhin het volgende:
@:Koen66 het ligt niet aan jouDat jij weer binnen komt vallen en ik ervandoor ga
Maar ik moet echt gaan pitten nu, anders ben ik morgenochtend te gaar
Trusten iedereen
Ah ja dat heb ik meegekregen. Ik heb weleens een stukje gestuurd in een Cessna dat was idd geen rocket science.quote:Op zondag 15 mei 2022 23:05 schreef engine het volgende:
[..]
Vorige week was in het nieuws dat iemand een vliegtuigje had geland nadat de piloot bewusteloos was geraakt. Zo moeilijk zal het niet zijn
Jah, kutgeintjes zijn datquote:Op zondag 15 mei 2022 23:06 schreef Koen66 het volgende:
Op Schiphol een keer samen met een collega een forse spurt moeten maken, kwamen aan bij de gate, ergens ver achterin op de D pier, maar hadden niet meer op de schermen gekeken en gemist dat er een gate wijziging was geweest. Vertrok dus ergens vanaf de B pier
Truste Jobiquote:Op zondag 15 mei 2022 23:04 schreef Aoibhin het volgende:
@:Koen66 het ligt niet aan jouDat jij weer binnen komt vallen en ik ervandoor ga
Maar ik moet echt gaan pitten nu, anders ben ik morgenochtend te gaar
Trusten iedereen
Das ook balen..quote:Op zondag 15 mei 2022 23:06 schreef Koen66 het volgende:
Op Schiphol een keer samen met een collega een forse spurt moeten maken, kwamen aan bij de gate, ergens ver achterin op de D pier, maar hadden niet meer op de schermen gekeken en gemist dat er een gate wijziging was geweest. Vertrok dus ergens vanaf de B pier
Ja ik had het al op Facebook opgepikt en op KSC werd het ook al gemeld. Vreselijk hoor, veel te jongquote:Op zondag 15 mei 2022 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Das ook balen..
Had je deze al gezien ? Cobra4 in GC / In memoriam
Ja dat ...quote:Op zondag 15 mei 2022 23:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja ik had het al op Facebook opgepikt en op KSC werd het ook al gemeld. Vreselijk hoor, veel te jong
Gaaf.quote:Op zondag 15 mei 2022 23:08 schreef engine het volgende:
Ik werk trouwens momenteel aan omgebouwde vliegtuigmotoren. Die dingen komen uit 1950 en worden nu gebruikt als power turbines.
Het tegenovergestelde wat die deed. Zet water, stoom/luchtdruk om in elektriciteit.quote:Op zondag 15 mei 2022 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Wow en waarvooor precies wordt ie dan gebruikt
Om stroom op te wekken. Bijvoorbeeld op piek momenten. Deze kunnen snel starten en snel stroom leveren. Maar ook wel als back up machines in het geval van een ramp.quote:Op zondag 15 mei 2022 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Wow en waarvooor precies wordt ie dan gebruikt
En nog via mobiel ookquote:
OKquote:Op zondag 15 mei 2022 23:44 schreef engine het volgende:
Dit type volgens mij niet maar andere vliegtuigmotoren worden nu ook gebruikt om een schip aan te drijven.
De edit-optie maakte het leven wel makkelijker dan wanneer ik het via quote had gedaanquote:
Als we jou ook niet hadden.quote:Op zondag 15 mei 2022 23:53 schreef H_T het volgende:
[..]
De edit-optie maakte het leven wel makkelijker dan wanneer ik het via quote had gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |