Alleen als hij z'n gitaar........damn nee, mag ik passen?quote:Op zondag 15 mei 2022 21:58 schreef Pedroso het volgende:
Rob is nog vrij dus als één van de dames hier nog interesse heeft...
Rob heeft de hommelkasten vast klaar staan.quote:Op zondag 15 mei 2022 21:58 schreef Pedroso het volgende:
Rob is nog vrij dus als één van de dames hier nog interesse heeft...
Ik had graag je belerende woorden live kunnen aanschouwenquote:Op zondag 15 mei 2022 22:13 schreef Claudia_x het volgende:
Van mij mag dit topic wel dicht tijdens de uitzending. Sjongejonge...
Hoe dan ook, wat een lieve aflevering.Maud en Evert stalen de show. En ik vond het erg leuk dat Sander en Janine nog bij elkaar waren.
Dat kinkt best zuur. Hans en Annette zijn duidelijk gek op elkaar. En Evert en Maud ook: ze hielden elkaar steeds vast. Ik geloof er bovendien niks van dat Sander alles prima vindt. Het is toch niet zo moeilijk om je voor te stellen dat je iemand die je leuk vindt tijd geeft? Ik vond het van liefde en vertrouwen getuigen.quote:Op zondag 15 mei 2022 22:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Uit de categorie hotel de botel: Karlijn en Jouke.
Categorie gezellige klik: Hans en Annette
Categorie alles wat langs komt wandelen is prima: Janine en Sander. (En eigenlijk ook wel Maud en Evert.)
Categorie wanhopige rukker: Rob.
Oh ik denk dat alle stelletjes min of meer best gelukkig met elkaar zijn hoor. Dat is inderdaad het belangrijkste. Alleen bij Janine en Sander heb ik wel echt het idee dat de klik er nauwelijks is maar dat ze een beetje tot elkaar veroordeeld zijn ofzo.quote:Op zondag 15 mei 2022 22:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat kinkt best zuur. Hans en Annette zijn duidelijk gek op elkaar. En Evert en Maud ook: ze hielden elkaar steeds. Ik geloof er bovendien niks van dat Sander alles prima vindt. Het is toch niet zo moeilijk om je voor te stellen dat je iemand die je leuk vindt tijd geeft? Ik vond het van liefde en vertrouwen getuigen.
Ik heb vooral het idee dat Sander haar heel leuk vindt en dat zij vooral een relatie wil maar eigenlijk ook niet en Sander de beste keuze vond maar het ook niet allemaal zo heel sterk voelt, want ze denkt dat ze teveel in haar hoofd zit, maar eigenlijk voelt ze het gewoon niet zo.quote:Op zondag 15 mei 2022 22:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Oh ik denk dat alle stelletjes min of meer best gelukkig met elkaar zijn hoor. Dat is inderdaad het belangrijkste. Alleen bij Janine en Sander heb ik wel echt het idee dat de klik er nauwelijks is maar dat ze een beetje tot elkaar veroordeeld zijn ofzo.
En gelukkig is dit een forum waar we lekker anoniem kunnen lullen over dit programma en hoeven de boeren dit allemaal niet te lezen.Zou je daarom vooral niet te druk maken om wat hier allemaal gezegd wordt en er gewoon om lachen.
Welnee. Janine omschreef het prima: pas toen ze Sander ging missen, begreep ze dat ze hem leuk vond. Daarvoor ging ze met het ritme van het programma mee omdat ze weinig keuze had. Als ze Sander niet leuk had gevonden, had ze hem na de city trip definitief gedumpt. Dat was voor haar gezien haar bindingsangst bovendien de makkelijke weg geweest.quote:Op zondag 15 mei 2022 22:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Oh ik denk dat alle stelletjes min of meer best gelukkig met elkaar zijn hoor. Dat is inderdaad het belangrijkste. Alleen bij Janine en Sander heb ik wel echt het idee dat de klik er nauwelijks is maar dat ze een beetje tot elkaar veroordeeld zijn ofzo.
Eens. Ze hebben het gewoon hartstikke gezellig samen als Janine niet 'in d'r hoofd' zit, dus het is wel logisch dat ze hem toch ging missen na een poosje. Zeker omdat hij zo lief voor d'r is. Ik hoop dat het goed voor ze gaat uitpakken op de langere termijn. Ze blijven houden dat ze steeds 8 uur heen en weer moeten rijden om elkaar te zien, dus dat is met een bedrijf misschien ook geen jaren vol te houden.quote:Op zondag 15 mei 2022 22:25 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Welnee. Janine omschreef het prima: pas toen ze Sander ging missen, begreep ze dat ze hem leuk vond. Daarvoor ging ze met het ritme van het programma mee omdat ze weinig keuze had. Als ze Sander niet leuk had gevonden, had ze hem na de city trip definitief gedumpt. Dat was voor haar gezien haar bindingsangst bovendien de makkelijke weg geweest.
Ik dacht echt serieus hetzelfdequote:Op zondag 15 mei 2022 21:52 schreef svann het volgende:
Als niet (trouwe) kijker vind ik dat Yvonne Jaspers er raar uitziet.
Heeft ze vanalles laten doen of is dit een dubbelganger?
Je kunt daaruit misschien ook wel gewoon concluderen dat de klik er vanuit haar misschien gewoon net niet zo is. Heel lullig voor Sander, maar ik heb inderdaad nog steeds het idee dat ze hem niet echt geweldig vindt maar die relatie inderdaad gewoon heel graag wil.quote:Op zondag 15 mei 2022 22:23 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ik heb vooral het idee dat Sander haar heel leuk vindt en dat zij vooral een relatie wil maar eigenlijk ook niet en Sander de beste keuze vond maar het ook niet allemaal zo heel sterk voelt, want ze denkt dat ze teveel in haar hoofd zit, maar eigenlijk voelt ze het gewoon niet zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |