abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204765520
Rob rijgt lijken open.
pi_204765521
Poema’s _O_
pi_204765525
ZIJ MAAKT HET VERSCHIL
pi_204765526
*O*

Tot ziens lieverds
  zondag 15 mei 2022 @ 21:58:05 #155
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_204765528
Zaaddodend nummer ter afsluiting :')
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_204765533
Rob is nog vrij dus als één van de dames hier nog interesse heeft...
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_204765543
Jammer dat het is afgelopen. Schitterend seizoen.
pi_204765545
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 21:58 schreef Pedroso het volgende:
Alleen als hij z'n gitaar........damn nee, mag ik passen? :')
pi_204765546
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 21:58 schreef Pedroso het volgende:
Rob heeft de hommelkasten vast klaar staan.
pi_204765674
Annette is echt een leuke vrouw, maar ik maak me wel zorgen om Hans, want hij begint er steeds dikker en ongezonder uit te zien. Goed, hij zal wel een prima conditie hebben door zijn werk op de boerderij, maar hoe lang redt zo'n man het nog? Als ik Annette was, zou ik hem wel op een dieet zetten hoor. Dan kan ze nog iets langer van hem genieten.

Leuk dat Maud en Evert samen gaan wonen! Ik vind ze echt een topkoppel. Evert is ook best open en intelligent nu. Echt geen domme of ongevoelige man hoor.

En Gerben ... wat een leuke meid heeft die gevonden zeg _O_
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_204765676
Van mij mag dit topic wel dicht tijdens de uitzending. Sjongejonge...

Hoe dan ook, wat een lieve aflevering. *; Maud en Evert stalen de show. En ik vond het erg leuk dat Sander en Janine nog bij elkaar waren.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_204765679
:'(

[ Bericht 83% gewijzigd door Bigs op 16-05-2022 07:53:40 (Mobiele smileys) ]
pi_204765687
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 22:13 schreef Claudia_x het volgende:
Van mij mag dit topic wel dicht tijdens de uitzending. Sjongejonge...

Hoe dan ook, wat een lieve aflevering. *; Maud en Evert stalen de show. En ik vond het erg leuk dat Sander en Janine nog bij elkaar waren.
Ik had graag je belerende woorden live kunnen aanschouwen :@
pi_204765692
Uit de categorie hotel de botel: Karlijn en Jouke.

Categorie gezellige klik: Hans en Annette.

Categorie alles wat langs komt wandelen is prima: Janine en Sander. (En eigenlijk ook wel Maud en Evert.)

Categorie wanhopige rukker: Rob.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2022 22:16:07 ]
pi_204765732
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 22:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Uit de categorie hotel de botel: Karlijn en Jouke.

Categorie gezellige klik: Hans en Annette

Categorie alles wat langs komt wandelen is prima: Janine en Sander. (En eigenlijk ook wel Maud en Evert.)

Categorie wanhopige rukker: Rob.
Dat kinkt best zuur. Hans en Annette zijn duidelijk gek op elkaar. En Evert en Maud ook: ze hielden elkaar steeds vast. Ik geloof er bovendien niks van dat Sander alles prima vindt. Het is toch niet zo moeilijk om je voor te stellen dat je iemand die je leuk vindt tijd geeft? Ik vond het van liefde en vertrouwen getuigen.
pi_204765756
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 22:18 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Dat kinkt best zuur. Hans en Annette zijn duidelijk gek op elkaar. En Evert en Maud ook: ze hielden elkaar steeds. Ik geloof er bovendien niks van dat Sander alles prima vindt. Het is toch niet zo moeilijk om je voor te stellen dat je iemand die je leuk vindt tijd geeft? Ik vond het van liefde en vertrouwen getuigen.
Oh ik denk dat alle stelletjes min of meer best gelukkig met elkaar zijn hoor. Dat is inderdaad het belangrijkste. Alleen bij Janine en Sander heb ik wel echt het idee dat de klik er nauwelijks is maar dat ze een beetje tot elkaar veroordeeld zijn ofzo.

En gelukkig is dit een forum waar we lekker anoniem kunnen lullen over dit programma en hoeven de boeren dit allemaal niet te lezen. ;) Zou je daarom vooral niet te druk maken om wat hier allemaal gezegd wordt en er gewoon om lachen.
pi_204765795
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 22:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Oh ik denk dat alle stelletjes min of meer best gelukkig met elkaar zijn hoor. Dat is inderdaad het belangrijkste. Alleen bij Janine en Sander heb ik wel echt het idee dat de klik er nauwelijks is maar dat ze een beetje tot elkaar veroordeeld zijn ofzo.

En gelukkig is dit een forum waar we lekker anoniem kunnen lullen over dit programma en hoeven de boeren dit allemaal niet te lezen. ;) Zou je daarom vooral niet te druk maken om wat hier allemaal gezegd wordt en er gewoon om lachen.
Ik heb vooral het idee dat Sander haar heel leuk vindt en dat zij vooral een relatie wil maar eigenlijk ook niet en Sander de beste keuze vond maar het ook niet allemaal zo heel sterk voelt, want ze denkt dat ze teveel in haar hoofd zit, maar eigenlijk voelt ze het gewoon niet zo.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_204765815
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 22:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Welnee. Janine omschreef het prima: pas toen ze Sander ging missen, begreep ze dat ze hem leuk vond. Daarvoor ging ze met het ritme van het programma mee omdat ze weinig keuze had. Als ze Sander niet leuk had gevonden, had ze hem na de city trip definitief gedumpt. Dat was voor haar gezien haar bindingsangst bovendien de makkelijke weg geweest.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 15 mei 2022 @ 22:36:19 #169
862 Arcee
Look closer
pi_204765890
Janine en Sander *O* De vonken spatten er nog niet af, maar ik vind het wel een geloofwaardig stel. :)

Evert en Maud. Beetje vreemd dat ze elkaar nog moeten leren kennen, maar ook al samen gaan wonen. Maar goed, dat past bij de onwaarschijnlijkheid van hun relatie. :)
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 15 mei 2022 @ 22:39:02 #170
862 Arcee
Look closer
pi_204765918
En die Joost... wat een enge, onsympathieke kutuitstraling heeft die gast toch.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_204765920
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 22:25 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Welnee. Janine omschreef het prima: pas toen ze Sander ging missen, begreep ze dat ze hem leuk vond. Daarvoor ging ze met het ritme van het programma mee omdat ze weinig keuze had. Als ze Sander niet leuk had gevonden, had ze hem na de city trip definitief gedumpt. Dat was voor haar gezien haar bindingsangst bovendien de makkelijke weg geweest.
Eens. Ze hebben het gewoon hartstikke gezellig samen als Janine niet 'in d'r hoofd' zit, dus het is wel logisch dat ze hem toch ging missen na een poosje. Zeker omdat hij zo lief voor d'r is. Ik hoop dat het goed voor ze gaat uitpakken op de langere termijn. Ze blijven houden dat ze steeds 8 uur heen en weer moeten rijden om elkaar te zien, dus dat is met een bedrijf misschien ook geen jaren vol te houden.
  zondag 15 mei 2022 @ 22:39:33 #172
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_204765922
Ik denk dat die break Sander wel geraakt heeft, hij leek minder onbevangen en lachte minder, ook in het contact met anderen.
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  zondag 15 mei 2022 @ 23:01:58 #173
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_204766106
quote:
86s.gif Op zondag 15 mei 2022 21:52 schreef svann het volgende:
Als niet (trouwe) kijker vind ik dat Yvonne Jaspers er raar uitziet.
Heeft ze vanalles laten doen of is dit een dubbelganger? :P
Ik dacht echt serieus hetzelfde :o
Botoxje ofzo?

Ik vind Yvon echt een schatje maar vandaag zag ze er gek uit inderdaad :{
  zondag 15 mei 2022 @ 23:05:09 #174
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_204766129
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 21:42 schreef Senn88 het volgende:

[..]
Jouke is iedere avond Lassie.
:9~ dat wil iedere man wel!

O-)
pi_204766785
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 22:23 schreef JohnDDD het volgende:

[..]
Ik heb vooral het idee dat Sander haar heel leuk vindt en dat zij vooral een relatie wil maar eigenlijk ook niet en Sander de beste keuze vond maar het ook niet allemaal zo heel sterk voelt, want ze denkt dat ze teveel in haar hoofd zit, maar eigenlijk voelt ze het gewoon niet zo.
Je kunt daaruit misschien ook wel gewoon concluderen dat de klik er vanuit haar misschien gewoon net niet zo is. Heel lullig voor Sander, maar ik heb inderdaad nog steeds het idee dat ze hem niet echt geweldig vindt maar die relatie inderdaad gewoon heel graag wil.

En of Sander haar zelf heel leuk vindt, mwa. Uiterlijk gezien doet hij inderdaad razendenthousiast en hij zal haar vast heel lief vinden maar dat zou hij bij een heleboel andere vrouwen denk ik ook vinden. (Waar overigens niets mis mee is.) Komt ook wel ergens een beetje desperate over. Zeker als je dan gisteren hoort dat hij elke keer weer bij haar op de stoep stond.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')