Bij Cherry denk je waarschijnlijk dat je in het huis van een seriemoordenaar staatquote:Op maandag 16 mei 2022 11:45 schreef Makrelis het volgende:
[..]
ff checkenIemands boeken zegt wel wat.
Dat is wel gaaf.quote:Op maandag 16 mei 2022 11:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als ik zin heb zal ik nog wel eens in de collectie zoeken van wolken die ik op zee gefotografeerd heb
quote:Op maandag 16 mei 2022 11:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja!En dan heel instemmend knikken als je er goede boeken in ziet staan.
kwartiertje ofzoquote:Op maandag 16 mei 2022 11:47 schreef liesje1979 het volgende:
Hoe lang duurt die bui eigenlijk? Want anders kan ik geen groentesoep meer maken voor ik moet gaan werken.
Mijn vader had vroeger een paar boeken over sleepboten en reddingen op zee. Die waren best spannend om te lezen. Wat me wel opviel, was dat de kabel altijd knapte in alle verhalen. Kennelijk hoort dat zo.quote:Op maandag 16 mei 2022 11:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh ja ik ook hoor
mijne staat eigenlijk vol met fantasy en historische nautische boeken.
Niet lang als het goed is. Het is zo'n lijntje.quote:Op maandag 16 mei 2022 11:47 schreef liesje1979 het volgende:
Hoe lang duurt die bui eigenlijk? Want anders kan ik geen groentesoep meer maken voor ik moet gaan werken.
Dan eet ik wel een broodje ei ofzo vanavond.quote:Op maandag 16 mei 2022 11:49 schreef Haags het volgende:
[..]
En dan wordt het toch een complete wolkbreuk van minstens een uur
das hetzelfde dat in Mighty Ships vlak voor het 3e reclame blok het schip in de stront dreigt te lopen en dat na de reclame die ouwe het schip weet te reddenquote:Op maandag 16 mei 2022 11:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn vader had vroeger een paar boeken over sleepboten en reddingen op zee. Die waren best spannend om te lezen. Wat me wel opviel, was dat de kabel altijd knapte in alle verhalen. Kennelijk hoort dat zo.
Ja, de spanning nog even goed opvoeren en dan komt het toch nog allemaal goed.quote:Op maandag 16 mei 2022 11:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
das hetzelfde dat in Mighty Ships vlak voor het 3e reclame blok het schip in de stront dreigt te lopen en dat na de reclame die ouwe het schip weet te redden
maar toch bizar dat ze op een discovery programma dingen vertellen die gewoon niet mogelijk zijn..quote:Op maandag 16 mei 2022 11:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, de spanning nog even goed opvoeren en dan komt het toch nog allemaal goed.
Al die zenders zijn ontzettend oppervlakkig geworden helaas.quote:Op maandag 16 mei 2022 11:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
maar toch bizar dat ze op een discovery programma dingen vertellen die gewoon niet mogelijk zijn..
Goed bezig! Maar in de winter gaat het vervelend worden, ben ik bang.quote:Op maandag 16 mei 2022 11:52 schreef Ama het volgende:
Nice mijn energierekening voor deze maand is tot nu toe nog maar 12 euro.
Zie ik dan wel weer. Nu alvast in paniek raken heeft geen enkele nut.quote:Op maandag 16 mei 2022 11:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Goed bezig! Maar in de winter gaat het vervelend worden, ben ik bang.
fijn. dan ga ik eens wat boterhammen ui de vriezer halenquote:Op maandag 16 mei 2022 11:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Yups! Je collega Haags is zelfs langsgeweest om het te openen.
In paniek raken heeft bijna nooit nut.quote:Op maandag 16 mei 2022 11:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Zie ik dan wel weer. Nu alvast in paniek raken heeft geen enkele nut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |