Die Spaanse omroep verklapt nu dus gewoon dat de locatie ofwel Oekraïne wordt, ofwel het Verenigd Koninkrijk. Dat eerste vind ik niet erg waarschijnlijk, dus de UK it is denk ik dan maarquote:
Ik kijk er nu al naar uit.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 19:45 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
De heer of mevrouw Sanremofan?
Wtf, ik snap niet hoe de EBU nog kan denken dat het in Oekraïne kan zomaar.quote:
Dit dacht ik ook gewoon te lezen.quote:Op donderdag 16 juni 2022 00:28 schreef Jason22 het volgende:
Bedoelen ze niet gewoon dat ze 3 verschillende opties (regio’s) hebben waar het gehouden kan worden?
Dat is niet hoe ik het lees, maar wel hoe ik het begrijp.quote:Op donderdag 16 juni 2022 00:28 schreef Jason22 het volgende:
Bedoelen ze niet gewoon dat ze 3 verschillende opties (regio’s) hebben waar het gehouden kan worden?
Nounou, je bent wel een beetje vroeg met je potentiële verwijten. Eurovisie is nog 11 maanden weg. Oekraïne heeft ook niet om deze situatie gevraagd.quote:Op woensdag 15 juni 2022 22:50 schreef TheVulture het volgende:
Vooropgesteld dat de oorlog nog altijd verschrikkelijk is en Oekraine het natuurlijk tot de max als een prestigetraject ziet is het totaal onmogelijk om het ESF op 3 verschillende plekken te organiseren.Nog even los van het feit dat de oorlog voorlopig nog niet voorbij is:
Alle deelnemende landen dienen een gelijk speelveld te hebben qua podium bijvoorbeeld, dan zou je dus alles keer 3 moeten bouwen en organiseren.
Ik vraag me echt af wanneer de EBU de knoop gaat doorhakken en wat de reactie van Oekraine dan gaat zijn als het naar het VK gaat. Het zou Oekraïne niet echt sieren om hier een calimeroreactie op te geven. Iedereen heeft met ze te doen. maar het moet wel veilig georganiseerd kunnen worden.
Denk dat ze gewoon voor de O2 Arena gaan toch?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 12:12 schreef Momo het volgende:
Wel beter om dit nu te besluiten, hoe jammer het ook is voor Oekraïne...
Zullen ze gaan voor de venue uit The Story of Fire Saga in Glasgow of toch voor Londen? Neem aan dat de BBC wel graag wil.
In de UK hebben ze wel ervaring met dit soort shows natuurlijk, zoals de Brit Awards. Ze kunnen het dus wel. Of ze het ook serieus genoeg nemen om er ook echt iets van te maken, dat valt te bezien. In Nederland werd het echt als een prestigeproject gezien, dat gold niet voor de Italianen en waarschijnlijk ook niet voor de Britten.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 12:36 schreef Fred_B het volgende:
Op zich vind ik een ESF in het Verenigd Koninkrijk niet gek. Liever daar dan in Azerbeidzjan ofzo. Al weet ik niet of het automatisch doorschuiven naar de nummer 2 de juiste procedure is. Eigenlijk zou je liever naar het land gaan dat de beste show kan bieden. Dat zou UK kunnen zijn, maar die hebben net 20 jaar met de pet naar het ESF gegooid en nu een toevalstreffer, dus dat valt nog te bezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |