Wil je een kopie van de slipjes video die ik vandaag heb gemaakt maar die opa niet snapt dat dit echt gebeurd is?quote:Op zondag 15 mei 2022 17:44 schreef Hyaenidae het volgende:
Liep zojuist voor mijn huis, ik heb haar helemaal nagekeken totdat het niet meer kon, kwijl uit m'n bek.
Zit nu met een stijve op de bank
Klacht: Geile vrouwen die onaangekondigd half naakt voor je huis langslopen
Kan dit via DM?quote:Op zondag 15 mei 2022 17:44 schreef Hyaenidae het volgende:
Liep zojuist voor mijn huis, ik heb haar helemaal nagekeken totdat het niet meer kon, kwijl uit m'n bek.
Zit nu met een stijve op de bank
Klacht: Geile vrouwen die onaangekondigd half naakt voor je huis langslopen
Ja, overhandig videomateriaal. Jouw topic was al weer snel dicht.quote:Op zondag 15 mei 2022 18:09 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Wil je een kopie van de slipjes video die ik vandaag heb gemaakt maar die opa niet snapt dat dit echt gebeurd is?
3/135 blote kutjes, ik ga daar hard op masten vanavond
quote:Op zondag 15 mei 2022 17:52 schreef Hyaenidae het volgende:
Geen tijd gehad om de opname apparatuur erbij te pakken. Het ging echt supersnel.
Blijkbaar niet, als het tochtte had TS wel gezegd dat het er naar een bepaalde lucht rook.quote:Op zondag 15 mei 2022 17:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Stond haar respectievelijke kont open?
2
Kende ik niet, geniale tekst.quote:
Lekker man, heb je ze nog even aan kunnen raken?quote:Op zondag 15 mei 2022 19:58 schreef Cockwhale het volgende:
Ik hou van vrouwen die gewoon zonder beha rondlopen. Laatst nog één op de fiets, flinke jopen, vlogen op en neer, wat een vuige hoer
quote:Op zondag 15 mei 2022 19:58 schreef Cockwhale het volgende:
Ik hou van vrouwen die gewoon zonder beha rondlopen. Laatst nog één op de fiets, flinke jopen, vlogen op en neer, wat een vuige hoer
Ook lekker, maar het heeft wel wat dat je iets nog niet helemaal naakt ziet of stiekem ziet.quote:Op zondag 15 mei 2022 20:12 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of beter nog, gewoon nakend...
Daar kon je toch zelfs in de jaren '80 niet mee wegkomen?quote:Op zondag 15 mei 2022 19:21 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Kende ik niet, geniale tekst.![]()
Hooghartig als van adel deint de perzik boven het zadel.
Ze rammelt aan m'n vuur, ze maakt m'n dag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |