Heeft Ajax überhaupt al een keer op doel geschoten?quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 17:10 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Zou leuk zijn, maar ik zie het niet gebeuren
Ajax supporters die zich indekken tegen degradatiekandidaten. Matige rubriek.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 17:10 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Zou leuk zijn, maar ik zie het niet gebeuren
Another brick in the wall jaquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 17:13 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Pink Floyd - Dark side of the moon? Maar dan zwart wit ofzo
Vorig jaar te vaak op gehoopt om in de slotfase de boel alsnog in te zien storten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 17:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ajax supporters die zich indekken tegen degradatiekandidaten. Matige rubriek.
TR gezet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 17:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hij ergert zich geel-groen aan Fortuna.
Hi ha ho.
Tijd dat de KNJB ook dit jaar weer helpt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 17:20 schreef WethouderHekking het volgende:
Het is wel leuk dat Fortuna voor staat maar uiteindelijk wint Ajax toch wel weer met een mazzeltje.
Nee, dit kan niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 17:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hi ha ho.
Klopt, Guzuzuzuuzbzuyuyuyyk is altijd tegen PSV.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 17:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tijd dat de KNJB ook dit jaar weer helpt.
Z'n achterneef speelt nu bij Fortuna.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 17:23 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Klopt, Guzuzuzuuzbzuyuyuyyk is altijd tegen PSV.
Dit is zo slecht.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 17:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hi ha ho.
Toen hij nog wel eens grensrechters uitschold vond ik hem sympathiekerquote:
Al besprokenquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 17:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kenneth ''kankerneger'' Perez WALGELIJK.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |