Llamame, mi bebebebebequote:Op zaterdag 14 mei 2022 23:02 schreef Coco het volgende:
VBL staat unaniem achter Moldavië. (en Spanje)
Hier sluit ik mij bij aanquote:Op zaterdag 14 mei 2022 23:02 schreef Coco het volgende:
pfff... Sinds Anouk zijn onze inzendingen erg goed.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 23:00 schreef TigerXtrm het volgende:
Voor het VK is dit fantastisch, normaal sturen ze alleen maar bagger
Wij ook trouwens.
Wel S10 nu uit de top 10 gegooid.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 23:01 schreef Greys het volgende:
Moldavië begon op 33 bij de bookmakers en staat nu op 10 en blijven stijgen.![]()
quote:Op zaterdag 14 mei 2022 23:02 schreef Coco het volgende:
Vlak bij Amsterdam, toch?quote:Op zaterdag 14 mei 2022 23:02 schreef LekkerWeertje het volgende:
Holland is dat kleine landje naast Nederland
Pics. Zo kunnen we niet oordelen.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Spanje vind ik het lied niet zo van, maar god had ik maar één zo'n bil.
Goed dat je het even uitlegt, want Holland kennen ze wel.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 23:02 schreef LekkerWeertje het volgende:
Holland is dat kleine landje naast Nederland
Nee dat ligt in Denemarken, het is de hoofdstad van Kopenhagenquote:
Zou niet van mezelf af kunnen blijvenquote:Op zaterdag 14 mei 2022 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Spanje vind ik het lied niet zo van, maar god had ik maar één zo'n bil.
Ik zou het godsgruwelijk heerlijk vinden als Moldavië publiek wint. Of heel hoog iig.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 23:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wel S10 nu uit de top 10 gegooid.
Het zou mij niet verbazen als ze bij het publiek gaan winnen.
Verre van.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 23:04 schreef xzaz het volgende:
Moet zeggen dat het muziekkaal wel beter is dan 10 jaar geleden.
Vanaf het begin vind ik Moldavie het beste en nu hoop ik echt dat ze gaan winnen, maar ben ook bang dat men de Winston aan Oekraine gunt en dat is lief, maar niet eerlijk. Vind ik.quote:
Liever niet, dan smeert hij alles op zijn voorhoofd in plaats van op de muurquote:Op zaterdag 14 mei 2022 23:04 schreef WAvanBuren het volgende:
Deze Pool kan het beter bij stucen van muurtjes houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |