Geen Engels is voor niet-Nederlanders toch een struikelblok denk ik.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 20:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik zou er niet mijn spaargeld op zettenIk vind De Diepte wel oprecht een van de betere nummers
Ik ook, hoop vooral dat de act niet te veel wegvalt met deze volgorde.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 20:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik zou er niet mijn spaargeld op zettenIk vind De Diepte wel oprecht een van de betere nummers
quote:Op zaterdag 14 mei 2022 20:23 schreef Amsel het volgende:
We zijn er klaar voor! Mijn 5- en mijn 7-jarige liggen op matrassen in de woonkamer, grote bak popcorn erbij, vastbesloten om alles te kijken inclusief de uitslag
Hoop niet dat het nadelig is dat Oekraïne na Stien is.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 20:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ook, hoop vooral dat de act niet te veel wegvalt met deze volgorde.
Awwquote:Op zaterdag 14 mei 2022 20:23 schreef Amsel het volgende:
We zijn er klaar voor! Mijn 5- en mijn 7-jarige liggen op matrassen in de woonkamer, grote bak popcorn erbij, vastbesloten om alles te kijken inclusief de uitslag
Ach, vorig jaar heeft aangetoond dat je best goed kan scoren zonder in het Engels te zingenquote:Op zaterdag 14 mei 2022 20:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Geen Engels is voor niet-Nederlanders toch een struikelblok denk ik.
Ja, maar dan moet vooral de 'leuke beat' het doen voor de kijker.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 20:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Ach, vorig jaar heeft aangetoond dat je best goed kan scoren zonder in het Engels te zingenMet Italië, Frankrijk, Zwitserland en Oekraïne in de top 5 zonder Engels
Wist je dat er dit jaar voor het eerst in het bestaan van de ESF geen Frans wordt gezongen.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 20:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Ach, vorig jaar heeft aangetoond dat je best goed kan scoren zonder in het Engels te zingenMet Italië, Frankrijk, Zwitserland en Oekraïne in de top 5 zonder Engels
quote:Op zaterdag 14 mei 2022 20:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wist je dat er dit jaar voor het eerst in het bestaan van de ESF geen Frans wordt gezongen.
Ik ben laaggeschoold dus Bretons is gewoon Frans in mijn beleving. Even niet zeiken nu.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 20:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wist je dat er dit jaar voor het eerst in het bestaan van de ESF geen Frans wordt gezongen.
Amaiquote:Op zaterdag 14 mei 2022 20:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Twee zakken van hetzelfde, komt het niet je neus uit dan?quote:Op zaterdag 14 mei 2022 20:27 schreef superniger het volgende:
Wat eten jullie?
Ik heb 2 zakken Thaise mix.
[ afbeelding ]
*Celtic people left the chatquote:Op zaterdag 14 mei 2022 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben laaggeschoold dus Bretons is gewoon Frans in mijn beleving. Even niet zeiken nu.
Daarom drink ik dus port, wijn en bier door elkaar momenteel.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 20:27 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Twee zakken van hetzelfde, komt het niet je neus uit dan?
Ik pak een blikje cola vanille.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 20:27 schreef superniger het volgende:
Wat eten jullie?
Ik heb 2 zakken Thaise mix.
[ afbeelding ]
Ik kopieer gewoon wat de VRT heeft gezegd.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben laaggeschoold dus Bretons is gewoon Frans in mijn beleving. Even niet zeiken nu.
Goed feitjequote:Op zaterdag 14 mei 2022 20:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 20:27 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Twee zakken van hetzelfde, komt het niet je neus uit dan?
Is ook zo. Maar je doet er helaas niets aan.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 20:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar ben ik dus ook bang voor en dat zou ik echt enorm sneu vinden voor de andere artiesten die hier ook al maanden met hart en ziel aan werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |