quote:
Op woensdag 5 februari 2003 11:38 schreef extreme het volgende:
ik heb zo eens zitten tellen, maar er zijn verdomd weinig reacties van vrouwen in dit topic, het woordje 'eerlijk' in de topictitel schrikt blijkbaar afon-topic: 1.93m, 80kg.
quote:Gewicht zegt, vind ik, niets over je conditie en weerstand. ik heb een bmi van 18.8. Mijn conditie en weerstand is zeer goed en ik presteer meestal beter dan mensen die volgens de bmi een gezond gewicht hebben.
Op woensdag 5 februari 2003 12:01 schreef MSXUser het volgende:[..]
Dat had ik niet gelukkig. Toen ik begin 20 was, was ik nog veel lichter dan nu. In die tijd woog ik hooguit iets van 48 kilo, maar had een prima conditie, was (en ben) nooit ziek, enz.... Pas sinds een jaar of 2 begin ik nu redelijk op gewicht te komen (hoewel ik nog steeds aan de lichte kant ben).
quote:Ik heb het maar ff voor je uitgerekend voor je via www.overgewicht.nl
Op woensdag 5 februari 2003 13:35 schreef PARTIJTJEGEITJE het volgende:
1.81 meter, 24 jar 77 kilootjes!Bij de weg: hoe reken je je bmi(???) uit?!
JE hebt een bmi van 23,5 en dat is een gezond gewicht!!!
quote:77 / (1.81*1.81)= 23.48
Op woensdag 5 februari 2003 13:35 schreef PARTIJTJEGEITJE het volgende:
1.81 meter, 24 jar 77 kilootjes!Bij de weg: hoe reken je je bmi(???) uit?!
En mijn vriendin weegt *PETS* ... Auw !
dat had ik niet moeten doen
Ergens between de 108-112 ofzo...
quote:Voel me er ook best bij, kan misschien een kilo'tje of 5 bij, maar that's it. Wordt binnenkort wel weer voorjaar, dus dan gaan we weer op de skates de boulevard om
Quetelet Index: 19.38577696153454
Norm: ideaal gewicht
quote:Je gaat er vanuit dat zonder het woord 'eerlijk' meer vrouwen hadden gereageerd en gelogen?
Op woensdag 5 februari 2003 11:38 schreef extreme het volgende:
ik heb zo eens zitten tellen, maar er zijn verdomd weinig reacties van vrouwen in dit topic, het woordje 'eerlijk' in de topictitel schrikt blijkbaar afon-topic: 1.93m, 80kg.
quote:Dat is vind ik ook het belangrijkste (mijn ouders zeueren dat ik de lciht weeg) je moet je goed voelen bij het gewicht (of je moet teveel over / ondergewicht hebben).
Op woensdag 5 februari 2003 14:13 schreef ikke_ook het volgende:
1.85m en ik ben meestal zo'n 68/69 kilo, nie echt veel dus maar ik voel me er prima bij
quote:zo , dat doe je goed
Op woensdag 5 februari 2003 14:27 schreef Bastard het volgende:
198 cm, 128 kilo
Ben op dit moment aan het lijnen en het gaat zeer voorspoedig. ![]()
quote:Mietjeuh
Op woensdag 5 februari 2003 14:51 schreef gijsje79 het volgende:
1,89 lang
23 jaar
73 KG
D'r mogen wel een paar kilootjes bij, altijd makkelijk bij het sporten
(waterpolo)
Ow ja, in de kerstvakantie ben ik 1,5 kilo afgevallen, zonder te sporten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |