Ja en dat ging goed. Samen met de hondjes.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 08:54 schreef Viv het volgende:
Heb je er vannacht voor het eerst geslapen @:Ravenna29 ?
Top!!quote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:10 schreef Ravenna29 het volgende:
[..]
Ja en dat ging goed. Samen met de hondjes.
Dat vind ik erg lief aangeboden. Maar ik heb een 2 en 2,5 zits bank en op dat gebied ben ik echt voorzien.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:06 schreef vosss het volgende:
Grijze fauteuil
https://link.marktplaats.(...)socialbuttons_seller
Die mag je wel ophalen indien interesse.
@Vonkenboerquote:Op woensdag 25 mei 2022 07:54 schreef Ravenna29 het volgende:
Hele andere vraag. Is hier toevallig iemand met verstand van stroom.
De aardlek van groep 3 en 4 was er al een paar keer uitgeslagen maar kreeg ik steeds weer om. Sinds vanochtend klapt hij meteen weer. Ik heb al uitgevonden dat het in groep 3 zit. Alle stekkers eruit gehaald maar nog steeds klapt die meteen. Dit is de keuken, schuur en een deel van de woonkamer. Is er nog meer dat ik zelf kan doen of moet ik dit echt aan een elektricien overlaten?
@Viv dankjewelquote:Op woensdag 25 mei 2022 07:54 schreef Ravenna29 het volgende:
Hele andere vraag. Is hier toevallig iemand met verstand van stroom.
De aardlek van groep 3 en 4 was er al een paar keer uitgeslagen maar kreeg ik steeds weer om. Sinds vanochtend klapt hij meteen weer. Ik heb al uitgevonden dat het in groep 3 zit. Alle stekkers eruit gehaald maar nog steeds klapt die meteen. Dit is de keuken, schuur en een deel van de woonkamer. Is er nog meer dat ik zelf kan doen of moet ik dit echt aan een elektricien overlaten?
Het zijn geen natte ruimtes. Dus lamp lijkt me onwaarschijnlijk. Ik denk een stopcontact in de keuken maar geen idee wat ik daaraan kan doen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 08:23 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
@:Viv dankjewel
Mijn eerste gedachte is dat er sluiting zit in een toestel of lamp waar bijvoorbeeld water in terecht gekomen is; of een buiten stopcontact o.i.d.
Spanning eraf doen; dus de groep uitschakelen en als je handig bent met een geisoleerde schroevendraaier het stopcontact los schroeven nadat je hebt vastgesteld hebt dat er daadwerkelijk geen spanning meer op staat.quote:Op woensdag 25 mei 2022 08:36 schreef Ravenna29 het volgende:
Het zijn geen natte ruimtes. Ik denk dat het in een stopcontact in de keuken zit. Maar geen idee wat ik daaraan kan doen.
Ik laat ze maar langskomen denk ik. Spanning is er wel af. Maar een geïsoleerde schroevendraaier heb ik niet.quote:Op woensdag 25 mei 2022 08:42 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Spanning eraf doen; dus de groep uitschakelen en als je handig bent met een geisoleerde schroevendraaier het stopcontact los schroeven nadat je hebt vastgesteld hebt dat er daadwerkelijk geen spanning meer op staat.
Vaak kun je dan al wel zien of er iets aan de hand is.
Of het vocht en/of slijtage is.
Ja die hing er al. En die hangt wel op half 7.Maar die staat uit trouwens.quote:Op woensdag 25 mei 2022 08:44 schreef Viv het volgende:
Is er een plafondlamp in de keuken @:ravenna29 ?
Als je de woning/appartement huurt van iemand dan lijkt mij dat de beste oplossing als je zelfde materialen of de kennis niet hebtquote:Op woensdag 25 mei 2022 09:18 schreef Ravenna29 het volgende:
Er komt een iemand langs om te kijken en te verhelpen hopelijk.
Heb je wel; die zit tussen de spullen die ik voor je heb gekochtquote:Op woensdag 25 mei 2022 08:45 schreef Ravenna29 het volgende:
[..]
Ik laat ze maar langskomen denk ik. Spanning is er wel af. Maar een geïsoleerde schroevendraaier heb ik niet.
quote:Op woensdag 25 mei 2022 17:52 schreef Queller het volgende:
[..]
Heb je wel; die zit tussen de spullen die ik voor je heb gekocht
Lol ik heb het gezien maar het lijkt opgelost.quote:Op woensdag 25 mei 2022 17:52 schreef Queller het volgende:
[..]
Heb je wel; die zit tussen de spullen die ik voor je heb gekocht
Dat laatste is belangrijk.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:49 schreef Ravenna29 het volgende:
Ik wil nogmaals iedereen bedanken voor alle hulp. En de grote en kleinere giften.
Op dit moment gaat het even wat minder. De stress van de afgelopen tijd lijkt los te komen en emotioneel is het allemaal even zwaar. Dan heeft mijn uitkering van het UWV ook nog vertraging waardoor ik nog niet iedereen heb kunnen terug betalen terwijl ik dit wel beloofd heb.
Door jullie hulp kan ik in ieder geval overleven. Ik zal ook wat minder aanwezig zijn even druk aan het poetsen en proberen mijn hoofd helder te krijgen.
Heel praktisch een gasslang, teflon en stekkerdozen. Minder praktisch en moeilijk te verwezenlijken mis ik gewoon mijn sociale contacten en is dat hier moeilijker. Maar dat zal ook wel goed komen.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 13:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat laatste is belangrijk.
Zijn er nog dingen die je nodig hebt waar je mee geholpen bent?
Ik heb een RVS-gasslang die je zo mag hebben. Ik ben niet op korte termijn bij je in de buurt, maar met de post gaat het anders ook wel lukken.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 13:20 schreef Ravenna29 het volgende:
[..]
Heel praktisch een gasslang, teflon en stekkerdozen. Minder praktisch en moeilijk te verwezenlijken mis ik gewoon mijn sociale contacten en is dat hier moeilijker. Maar dat zal ook wel goed komen.
Dat is lief ik zal het adres even in een bericht sturen.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb een RVS-gasslang die je zo mag hebben. Ik ben niet op korte termijn bij je in de buurt, maar met de post gaat het anders ook wel lukken.
Vraag even of een moderator je lijstje in de op wil bijwerken, doorstrepen wat je al hebt/toegezegd is en aanvullen met wat je nog nodig hebt.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:53 schreef Ravenna29 het volgende:
[..]
Dat is lief ik zal het adres even in een bericht sturen.
Queller heeft als het goed is een lijstje gemaakt en die bijgewerkt. Ik zal snel eens kijken anders.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 20:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vraag even of een moderator je lijstje in de op wil bijwerken, doorstrepen wat je al hebt/toegezegd is en aanvullen met wat je nog nodig hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |