Eigen bed beste bedquote:Op zaterdag 14 mei 2022 19:09 schreef bitterbal het volgende:
Enige positieve aan dit alles is dat ik maandag weer in mijn eigen bed slaap
Yes yesquote:Op zaterdag 14 mei 2022 19:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Morgen vangt de terugreis weer aan?
Dat zijn de leuke "foutjes" die dan toch leuk uitpakkenquote:Op zaterdag 14 mei 2022 19:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]ja.. bleek uiteindelijk een fout in een mail te hebben gestaan van mijn werkgever waar ik overheen gelezen had (en dus uiteindelijk toch op de juiste dag heen gereisd was)
Vanuit Denemarken ga je ook niet 'even' terug met de auto
Ja eerst nog doha. Denk rond maandag 1300 ben k op schipholquote:Op zaterdag 14 mei 2022 19:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met de boot naar Samui, vliegen naar BKK en dan naar huis?
Dan heb je wel even nodig om bij te komenquote:Op zaterdag 14 mei 2022 19:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja eerst nog doha. Denk rond maandag 1300 ben k op schiphol
Ja flinke hap.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 19:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan heb je wel even nodig om bij te komen
Hier ook wel hoorquote:Op zaterdag 14 mei 2022 19:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is het hier eigenlijk 24/7
quote:Op zaterdag 14 mei 2022 19:19 schreef mangalie het volgende:
[..]
Dat zijn de leuke "foutjes" die dan toch leuk uitpakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelfde als dit ding krijgen als je gaat lopen klagen dat je 1200km met een aygo moet rijden![]()
quote:Op zaterdag 14 mei 2022 19:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]Very niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelfde als dit ding krijgen als je gaat lopen klagen dat je 1200km met een aygo moet rijden![]()
Wel bijzonder, al die lui die dan ineens popi komen doen omdat je een Mercedes voor de deur hebt staan.quote:
De 19equote:Op zaterdag 14 mei 2022 19:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wanneer moet je weer gooien met soep?
Nieuwe hobby. Ballonen draaienquote:Op zaterdag 14 mei 2022 19:23 schreef FranticDJ het volgende:
Vanaf vrijdag een balonnendraai programma op RTL 4
wtf
naja chantal in die balonnen jurk
Serieus?quote:Op zaterdag 14 mei 2022 19:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wel bijzonder, al die lui die dan ineens popi komen doen omdat je een Mercedes voor de deur hebt staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |