quote:Op zaterdag 14 mei 2022 18:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]Eeuhm, eeuhm. Huh?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 mei 2022 18:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]Halve meter ofzo danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 14 mei 2022 18:50 schreef FranticDJ het volgende:
bbqfeestje is volgende week pasgoed dat ik nog eens naar de uitnodiging kijk.
Dan maar zelf koken
Nou sterkte, ik had 8 weken geleden griep en nog nooit zolang klachten achteraf gehad. Heb ik normaal nooit.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 18:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan ook covid zijn maar ik heb geen test in huis. Dus noem het maar griep
nicequote:Op zaterdag 14 mei 2022 18:52 schreef mangalie het volgende:
[..]Zo stonden mijn baas en ik eens een week te vroeg bij een opening van een nieuwe zaak.
![]()
Naar m'n werk gegaan op tweede Pinksterdag. Helemaal uitgestorven op het station.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 18:52 schreef mangalie het volgende:
[..]Zo stonden mijn baas en ik eens een week te vroeg bij een opening van een nieuwe zaak.
![]()
Ambulante hulp was gisteren ook een uur te vroeg.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 18:52 schreef mangalie het volgende:
![]()
Je ziet een beetje pips, Kwiwiquote:Op zaterdag 14 mei 2022 18:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan ook covid zijn maar ik heb geen test in huis. Dus noem het maar griep
Was echt grappig, baas belde iemand die ook uitgenodigd was en ze: Gaan jullie ook naar (naam firma?)quote:
mja ben wel eens 3 dagen te vroeg naar het hoge noorden gereden om op een schip te stappen. Dat draaide uit op een betaalde mini vakantiequote:Op zaterdag 14 mei 2022 19:03 schreef mangalie het volgende:
[..]
Was echt grappig, baas belde iemand die ook uitgenodigd was en ze: Gaan jullie ook naar (naam firma?)
Ja, wij gaan ook volgende week naar de opening . Wij zaten in de auto met cadeau op weg
Dat is dan weer wel tof!! Wij konden zonder feestje weer huiswaartsquote:Op zaterdag 14 mei 2022 19:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja ben wel eens 3 dagen te vroeg naar het hoge noorden gereden om op een schip te stappen. Dat draaide uit op een betaalde mini vakantie
Misschien ligt er wel iemand anders in je bed en is je huis gekraakt.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 19:09 schreef bitterbal het volgende:
Enige positieve aan dit alles is dat ik maandag weer in mijn eigen bed slaap
Dat zou best kut zijnquote:Op zaterdag 14 mei 2022 19:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien ligt er wel iemand anders in je bed en is je huis gekraakt.
quote:Op zaterdag 14 mei 2022 19:07 schreef mangalie het volgende:
[..]
Dat is dan weer wel tof!! Wij konden zonder feestje weer huiswaarts
Morgen vangt de terugreis weer aan?quote:Op zaterdag 14 mei 2022 19:09 schreef bitterbal het volgende:
Enige positieve aan dit alles is dat ik maandag weer in mijn eigen bed slaap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |