Wachten tot de was droog is en dan een stuk lopen , en later vandaag een stoeltje via MP opalenquote:
Jij mag gelijk gaan openenquote:
Lekker, ben benieuwd!quote:
Touchéquote:Op zaterdag 14 mei 2022 13:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als jij mag openen gaat het heel lang duren
Oh jeequote:Op zaterdag 14 mei 2022 13:36 schreef chufi het volgende:
In de flat naast me werd weer eens een wietplantage opgeruimd...
Echt?quote:Op zaterdag 14 mei 2022 13:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar ze geven nooit toe ... vroeger wel eens gevraagd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Soury op 14-05-2022 14:21:19 ]Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op zaterdag 14 mei 2022 14:02 schreef Soury het volgende:
Saus is klaar !!![ link | afbeelding ]Lekker hoor.. maar ik zou het niet pureren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan ook idd.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 14:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Lekker hoor.. maar ik zou het niet pureren.
Saus is klaar !!![ link | afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Mooie post voor CUL / Wat eten en drinken we vandaag #509 Verse groenten natuurlijk goed!
Mooiste topic van FOK!quote:Op zaterdag 14 mei 2022 14:15 schreef maily het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Mooie post voor CUL / Wat eten en drinken we vandaag #509 Verse groenten natuurlijk goed!
Ja niet aan gedacht even kijken of ik de hele zooi kan kopiërenquote:Op zaterdag 14 mei 2022 14:15 schreef maily het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Wat Saaiquote:Op zaterdag 14 mei 2022 14:28 schreef aloa het volgende:
[..]
Nou ja, zover gaat dat nou ook weer niet.
quote:Op zaterdag 14 mei 2022 14:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Jep even op een bankje zitten en rustig genieten van het uitzicht.
Kan je ook in de kleermakers zit zitten ?quote:Op zaterdag 14 mei 2022 14:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Jep even op een bankje zitten en rustig genieten van het uitzicht.
Momenteel nietquote:Op zaterdag 14 mei 2022 14:37 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Kan je ook in de kleermakers zit zitten ?
Wat is dat?quote:Op zaterdag 14 mei 2022 14:51 schreef BoonDockSaint het volgende:
En ik drink tegenwoordig boter thee
Doe je best met het vinden van boter van de yakquote:Op zaterdag 14 mei 2022 15:04 schreef aloa het volgende:
[..]
Ah oke. Ik ken het niet.
Misschien is het wel lekker
Ik zal eens kijken op bol.com.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 15:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe je best met het vinden van boter van de yak
Wat een kut UIquote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2022 17:01 schreef Domnivoor het volgende:
Ah, de ui-politie is weer bezig.
KLB / Aangeproken worden door de UI-politie
dat flikkeren kan hinderlijk zijn.. Ik had daar voor mn staaroperatie heel erg last van en heb bv regelmatig geklaagd bij Murp bv met zn UIquote:
Zo erg is het toch niet. Die van murp is erger volgens mij.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 17:03 schreef chufi het volgende:
[..]
dat flikkeren kan hinderlijk zijn.. Ik had daar voor mn staaroperatie heel erg last van en heb bv regelmatig geklaagd bij Murp bv met zn UI
Ik zou me er aan irriteren..quote:Op zaterdag 14 mei 2022 17:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Zo erg is het toch niet. Die van murp is erger volgens mij.
Ok gastquote:
Ja boeiend maar die eikel gaat op mij in en als jij wat zegt is ie poesliefquote:
chuffi komt dan ook iets vriendelijker over dan jij.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 17:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja boeiend maar die eikel gaat op mij in en als jij wat zegt is ie poeslief
Saus is klaar !!![ link | afbeelding ]Krijg er honger vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Kan gebeuren, wat ga je eten?quote:Op zaterdag 14 mei 2022 17:27 schreef chufi het volgende:
Geen zin om te koken vandaag dus iets makkelijks
Nicequote:Op zaterdag 14 mei 2022 17:21 schreef aloa het volgende:
[..]
chuffi komt dan ook iets vriendelijker over dan jij.
Hahahahaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |