Heftige uitspraak richting Girmayquote:Op zaterdag 14 mei 2022 14:03 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Allemaal verschrikkelijke slappe figuren vergeleken met Mathieu.
Je kent Mathieu toch inmiddels wel een beetje?quote:Op zaterdag 14 mei 2022 14:01 schreef wdn het volgende:
Ik heb MVDP hoog zitten maar dit is toch gekkenwerk
Laat me graag door hem overtuigen dat ik fout zit ;D
Dat kan die zorgen dat de groep teruggepakt wordt, anders heeft Cofidis niemand mee.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 14:04 schreef The_Undertone het volgende:
Tijd om Gwieloom vriendelijk te vragen op te krassen
Ja dat welquote:Op zaterdag 14 mei 2022 14:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Je kent Mathieu toch inmiddels wel een beetje?
Nou nou nou nou nou nouquote:Op zaterdag 14 mei 2022 14:08 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Nou oke, maar de rest allemaal een nekschot.
Ik verzoek hem vriendelijk daarmee te stoppenquote:Op zaterdag 14 mei 2022 14:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat kan die zorgen dat de groep teruggepakt wordt, anders heeft Cofidis niemand mee.
Dit ja, wat denk je als VDP en Girmay aanzetten?quote:Op zaterdag 14 mei 2022 14:08 schreef Marcoss het volgende:
Cort hoort zelf ook gewoon mee te zitten in zo'n groep
Denk dat de klassementsrijders vooral de aanwezigheid van Martin in die kopgroep niet allemaal prettig zullen vinden.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 14:10 schreef Faraday01 het volgende:
Vd Poel zorgt mogelijk wel voor een hele rit koers op alle heuvels. Dat zullen de klassementsrenners niet allemaal prettig vinden.
Erg mooiquote:Op zaterdag 14 mei 2022 14:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bini en Mathieu missen wel allebei een knecht vooraan. Die gaan er in de finale zelf vroeg aan moeten beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |