Hij stimuleert nog wat brividi. Italiaan hè, altijd te laat.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 23:02 schreef Funhouse het volgende:
Waarom heeft Blanco geen kleren aan in de green room?
Hij is Blancoquote:Op vrijdag 13 mei 2022 23:02 schreef Funhouse het volgende:
Had die zanger van Maneskin ook niet. Misschien denken ze dat het hun kansen op de winst vergrootquote:Op vrijdag 13 mei 2022 23:02 schreef Funhouse het volgende:
Ik hoop hetquote:
Och, ik ga me kapot ergeren als die buts telepunten voor Moldavië binnenkomt.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 23:00 schreef Em31 het volgende:
Ik ga me echt kapot ergeren als de jurypunten voor Australië binnen blijven stromen
Een songfestivalavond is zelfs niet geslaagd als je je niet minstens één keer geërgerd hebt.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 23:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Och, ik ga me kapot ergeren als die buts telepunten voor Moldavië binnenkomt.
Als iedereen zich ergert is het een geslaagde avond, of zo, toch?![]()
Ik neem aan dat hij nog wel íets aan heeft?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 23:02 schreef Funhouse het volgende:
Servie is lekker aan het klimmenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 23:05 schreef Meridiaan het volgende:
Polen staat in de odds nog boven Nederland. Servië op zes trouwens
https://eurovisionworld.com/odds/eurovision
Zweden en Italië zijn zeker niet uit de running, was allebei gewoon heel goedquote:Op vrijdag 13 mei 2022 23:06 schreef Spablauw214 het volgende:
Goed de favorieten zijn geweest. Oekraïne heeft het momentum. Ik had Italië en Zweden een beetje opgegeven voor de winst waardoor er behalve UA dan nog Spanje en UK overbleven.
Maar nu ben ik er niet meer zo zeker van
Nee, precies. Eigenlijk zou dat ook op zo'n bingokaart erbij moeten. "Ergermomentje", past mooi naast "Cringemomentje"quote:Op vrijdag 13 mei 2022 23:05 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Een songfestivalavond is zelfs niet geslaagd als je je niet minstens één keer geërgerd hebt.
Da's in elk geval wel eerlijkquote:Op vrijdag 13 mei 2022 23:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Och, ik ga me kapot ergeren als die buts telepunten voor Moldavië binnenkomt.
Als iedereen zich ergert is het een geslaagde avond, of zo, toch?![]()
Kom je er nog wel weer in na dat saaie deel? Ik kan niet kijken dus ik moet het doen met jullie postsquote:Op vrijdag 13 mei 2022 23:07 schreef Meridiaan het volgende:
De tweede helft duurt in mijn beleving heeeeeel lang vergeleken met de eerste nummers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |