quote:Op dinsdag 17 mei 2022 19:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Er komt een moment dat voetbal niemand meer boeit.
Zowel De Graafschap, Vitesse als GAE is op +- een halfuur rijden, de Graafschap het dichtsbij met hooguit 2 minuten.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 19:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat is jouw lokale club op dit moment eigenlijk?
JAWHOL.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 19:23 schreef fetX het volgende:
Gaan we dit kijken? @:maxi-mus @:coco @:gurneyisbestoke @:zipportal @:tagliano @:littlerabbit @:lenny_leonard @:caland @:afcniels
Zit klaar hoor zojuist een zak chips leeggekregen binnen 4 minuten dus ik ben in vorm.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 19:23 schreef fetX het volgende:
Gaan we dit kijken? @:maxi-mus @:coco @:gurneyisbestoke @:zipportal @:tagliano @:littlerabbit @:lenny_leonard @:caland @:afcniels
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 19:23 schreef fetX het volgende:
wtfquote:Op dinsdag 17 mei 2022 19:23 schreef fetX het volgende:
Dat lijkt me vrij duidelijk dan.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 19:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zowel De Graafschap, Vitesse als GAE is op +- een halfuur rijden, de Graafschap het dichtsbij met hooguit 2 minuten.
Dus tja... Zeg het maar.
Wat leuk dat je het vraagtquote:Op dinsdag 17 mei 2022 19:26 schreef fetX het volgende:
Ik was nog iemand vergeten. @:ggmm kijk je ook mee?
Het lijkt mij eerlijk gezegd dat honkbal geen sport is.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 19:30 schreef Littlerabbit het volgende:
ESPN heeft een voorbeschouwing van anderhalf uur voor 6 minuten met een volle studio maar de halve finale nacompetitie krijgt een krappe halfuur.
Honkbal is ook belangrijk.
Sicherquote:Op dinsdag 17 mei 2022 19:23 schreef fetX het volgende:
Vond het ook niet zo leuk om te zien.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 19:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Het lijkt mij eerlijk gezegd dat honkbal geen sport is.
Gefeliciteerd met je verjaardag.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 19:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Damen is tevens jarig vandaag.
Je hoorde het hier als eerst.
Ik niet, makker. Ik heb gewoon niks met beide clubs.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 19:23 schreef fetX het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |