lekker manquote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nice
Nauwelijks plannen, ff lekker niks. Hooguit ff een keer de fik in de BBQ zetten
Heroïne?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 23:10 schreef mschol het volgende:
nee, geen idee ik moet even checken of ik nog wat moet halen voor disneytrip van de week
Mijquote:Op vrijdag 13 mei 2022 23:10 schreef mschol het volgende:
nee, geen idee ik moet even checken of ik nog wat moet halen voor disneytrip van de week
ik weet nog niet of ik de puntentelling ga kijkenquote:
Spanje wordt hetquote:Op vrijdag 13 mei 2022 23:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik weet nog niet of ik de puntentelling ga kijken
Wordt toch wel Oekraine
ik zou het tof vinden, niet dat ik Spanje zo geweldig ga vinden, maar dat er kennelijk dan niet politiek correct gestemd wordtquote:
Nou dat is wat overdreven maar ik heb zeker mijn best gedaan.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is niet zo ver van je hotel toch?Feesten tot de morgen komt
Klinkt alsof je een leuke dag hebt gehad!quote:Op zaterdag 14 mei 2022 00:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien is het festival morgen ook nog, dansen!
Zeker! Maar ook veel zitten lezen op het balkon, beetje verbrand ook geloof ik en ik zie de afdruk van mijn slippers sinds vandaag weer op mijn voeten dus de zomer is begonnen.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 00:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Klinkt alsof je een leuke dag hebt gehad!
Daar hoort bijna de stem van Jambers bij. Overdag is zij ... etc.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 01:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zeker! Maar ook veel zitten lezen op het balkon, beetje verbrand ook geloof ik en ik zie de afdruk van mijn slippers sinds vandaag weer op mijn voeten dus de zomer is begonnen.Maar in Nederland ben ik echt een saaie huismus en dat vind ik dan heerlijk, maar hier ben ik enorm sociaal en daar geniet ik dan ook van. Maar wat ik hier doe kan en zou ik ook niet willen doen in Nederland, erg vermoeiend lijkt me dat.
Traditioneel zijn wel rare dansjes ja. Maar dit was gewoon een westers festival maar ik heb niet gedanst omdat ik dus met die Turk aan de praat raakte en we wat verder van het podium gingen zitten omdat een gesprek echt niet te voeren was. Maar ik wilde na een paar wijn wel erg graag dansen, hij wilde dat ik mee ging naar zijn appartement en ik wilde dat niet dus nam hem mee naar mijn restaurant. Misschien dus morgen wel dansen.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 00:56 schreef Recce het volgende:
Doen ze rare dansjes in Albaantje?[ afbeelding ]
Ik voel me hier vrij.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 01:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar hoort bijna de stem van Jambers bij. Overdag is zij ... etc.Grappig dat je gewoon helemaal in een andere modus gaat daar.
Mannen willen ook maar één ding.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 01:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Traditioneel zijn wel rare dansjes ja. Maar dit was gewoon een westers festival maar ik heb niet gedanst omdat ik dus met die Turk aan de praat raakte en we wat verder van het podium gingen zitten omdat een gesprek echt niet te voeren was. Maar ik wilde na een paar wijn wel erg graag dansen, hij wilde dat ik mee ging naar zijn appartement en ik wilde dat niet dus nam hem mee naar mijn restaurant. Misschien dus morgen wel dansen.
Wellicht, als ik hem een berichtje stuur. Ik acht die kans klein maar wie weet.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 01:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Mannen willen ook maar één ding.Wel handige move hem naar het restaurant mee te nemen. Is-ie er morgen niet weer?
Vooral vrij van mezelf en mijn.. naja vrij van mij ofzo.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 01:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Beetje vrij van consequenties en beoordelende mensen?
Wel handig, gewoon vakantie van jezelf kunnen nemen.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 01:18 schreef liesje1979 het volgende:
Vooral vrij van mezelf en mijn.. naja vrij van mij ofzo.
quote:Op zaterdag 14 mei 2022 01:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Wel handig, gewoon vakantie van jezelf kunnen nemen.
quote:Op zaterdag 14 mei 2022 01:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zag flitsen in de verte misschien straks onweer.Nu knetterhard slapen met de balkondeur open.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |