quote:Op vrijdag 13 mei 2022 21:44 schreef kwiwi het volgende:
Vandaag gaat alles fout met het huisklusjesmannen de deur uit moeten zetten vanwege slecht werk, aannemer die blijkbaar op ibiza vakantie aan het vieren is, nu kunnen we niet schilderen voordat ik op reis moet maandag, parket niet op de plek waar we het op zouden halen
Volgend jaar al je onderhoud maar op de 14de inplannen?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 21:44 schreef kwiwi het volgende:
Vandaag gaat alles fout met het huisklusjesmannen de deur uit moeten zetten vanwege slecht werk, aannemer die blijkbaar op ibiza vakantie aan het vieren is, nu kunnen we niet schilderen voordat ik op reis moet maandag, parket niet op de plek waar we het op zouden halen
Broek, bloes, chocola, paaschocola met 70 procent korting, plant, troep bij de DM. Maar die broek viel een beetje duur uit ondanks de twintig procent korting, anders had ik ook nog schoenen gekocht.quote:
noicequote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Broek, bloes, chocola, paaschocola met 70 procent korting, plant, troep bij de DM. Maar die broek viel een beetje duur uit ondanks de twintig procent korting, anders had ik ook nog schoenen gekocht.
Kleve?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Broek, bloes, chocola, paaschocola met 70 procent korting, plant, troep bij de DM. Maar die broek viel een beetje duur uit ondanks de twintig procent korting, anders had ik ook nog schoenen gekocht.
En die koe stond weer dom naar binnen te kijken zeker?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 21:44 schreef kwiwi het volgende:
Ai, dat klinkt niet prettig.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:21 schreef mschol het volgende:
met laatste rondje bos iets te onvoorzichtig een bocht genomen en onderuit gegaan.. volgens mij is morgen been flink blauw (sowieso meerdere schaafplekken)
broek is nu wel aan gort en das echt kut want fijne dunne spijkerbroek
het is inderdaad niet prettig maar ben allang blij dat er niks ergers is gebeurd met mij met de flexibiliteit van een betonnen plaatquote:
ouch, broeken zijn gelukkig vervangbaarquote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:21 schreef mschol het volgende:
met laatste rondje bos iets te onvoorzichtig een bocht genomen en onderuit gegaan.. volgens mij is morgen been flink blauw (sowieso meerdere schaafplekken)
broek is nu wel aan gort en das echt kut want fijne dunne spijkerbroek
ow recht op een zenuw.. lekkahquote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n knie allejezus hard gestoten aan een tafelpoot. Ik zag sterretjes en er was thee geknoeid.
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:26 schreef mschol het volgende:
[..]
het is inderdaad niet prettig maar ben allang blij dat er niks ergers is gebeurd met mij met de flexibiliteit van een betonnen plaat
Verdammt noch mal geroepen?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n knie allejezus hard gestoten aan een tafelpoot. Ik zag sterretjes en er was thee geknoeid.
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:28 schreef CherryLips het volgende:
brrrquote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ouch, broeken zijn gelukkig vervangbaar
ik heb mn knie ff raar gedraaid toen ik de ikea score naar boven aan het slepen was
auw....quote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:28 schreef CherryLips het volgende:
that sucksquote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja ook echt precies mn slechte knie ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |