quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
https://www.youtube.com/watch?v=VP_6C9LR0Bk&ab_channel=TDiana1[quote]quote:
lekkere link pikquote:Op vrijdag 13 mei 2022 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
jij bent ook maar kwart zo oud als ik
Zeg ik geen nee tegenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 20:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
De thuiszorg komt zo je luier verschonen en je op bed leggen?
daar hoef je niet veel van te verwachten hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2022 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeg ik geen nee tegen![]()
Nou ja die luier hoeft niet op zich
Als je op een bepaalde leeftijd komt vind je het echt niet erg om door voornamelijk vrouwen van ong half je leeftijd verzogrd te worden.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 20:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
daar hoef je niet veel van te verwachten hoor
kan me ook nog wel ff wat herinneren van toen ik in t ziekenhuis was en iemand hallo zei toen ik gedoucht werd
dat was een aardige zweepslag dat er op neerdaalde
oh ik heb over het algemeen altijd wel prima ervaringen met thuiszorg hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2022 20:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
daar hoef je niet veel van te verwachten hoor
kan me ook nog wel ff wat herinneren van toen ik in t ziekenhuis was en iemand hallo zei toen ik gedoucht werd
dat was een aardige zweepslag dat er op neerdaalde
Ik de afgelopen maanden ook, het is een beetje kut dat je er van afhankelijk bent wat hun rooster betreft,maar ik ben de afgelopen 3 maanden goed bediend.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh ik heb over het algemeen altijd wel prima ervaringen met thuiszorg hoor
Hebben ze turkse tostis?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 20:44 schreef liesje1979 het volgende:
Jeej loop spontaan tegen een festival aan op skanderbergpleon
Dat is niet zo ver van je hotel toch?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 20:44 schreef liesje1979 het volgende:
Jeej loop spontaan tegen een festival aan op skanderbergpleon
Je gehemelte is allergisch voor pizza?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 20:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik had ook pizza. Mijn gehemelte is niet blij nu.
Nee, maar gesmolten kaas was een uitdaging.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 20:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je gehemelte is allergisch voor pizza?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |