SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Ik kom morgen jouw kant op!quote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Mijn ouders komen in de zomer eindelijk weer jouw kant op
Het komt nu wel erg dichtbij!quote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik kom morgen jouw kant op!
En in juli, en oktober...
Ik las al iets over bitterballen.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik kom morgen jouw kant op!
En in juli, en oktober...
Nee doen we niet aan hierquote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:48 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik las al iets over bitterballen. [ afbeelding ]
Meer voor mijquote:
Die moet je ook niet aandoen, die moet je opetenquote:
quote:Harde clash in politiek Breda over bitterballen
https://www.bndestem.nl/b(...)etutteling~a07c5063/
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:52 schreef LTVDK het volgende:
In Breda zelfs een fittie om de bitterballen
[..]
Ja, ik zie er uit als een bal met armen en benen, maar bitter ben ik nietquote:
hele rijquote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:58 schreef -Shii- het volgende:
[..]![]()
Voor de terugvlucht twee stoelen boeken.
In die Bolletje reclame ziet ze er wel leuk uitquote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:58 schreef FranticDJ het volgende:
Die Maan kan in dat pakje van de vrienden van Amstel ook zo achter het raam..
Kapot geil wijf man. Godverdomme. Net als Emma Heesters.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:58 schreef FranticDJ het volgende:
Die Maan kan in dat pakje van de vrienden van Amstel ook zo achter het raam..
Laadruim.quote:
dan veel liever Emma, Zeeuwse glorie (hole)quote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:59 schreef Haags het volgende:
[..]
Kapot geil wijf man. Godverdomme. Net als Emma Heesters.
ik kijk toch geen reclamesquote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In die Bolletje reclame ziet ze er wel leuk uit
nou nou nouquote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:59 schreef Haags het volgende:
[..]
Kapot geil wijf man. Godverdomme. Net als Emma Heesters.
Terwijl ik deze post lees. speelt Spotify California Dreaming af van the Mamas and the Papasquote:Op vrijdag 13 mei 2022 20:07 schreef FranticDJ het volgende:
Wel een nieuw anker gekregen van die papa en die mama
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 20:09 schreef FranticDJ het volgende:
Mooi hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou nog een kauwgomplaatje met "Mama" op je bovenarm
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Oh ... had hem groter verwachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
wie zegt dat ik die nog niet heb..quote:Op vrijdag 13 mei 2022 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi hoor![]()
Nou nog een kauwgomplaatje met "Mama" op je bovenarm
Heb wel een groterequote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 20:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heb wel een grotereJeetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
en ik maar denken dat je een echte had gekregenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoezo is dit geen echtequote:Op vrijdag 13 mei 2022 20:13 schreef mschol het volgende:
[..]
en ik maar denken dat je een echte had gekregen
In zo'n situatie heb je ook niet gek veel aan een anker.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 20:13 schreef mschol het volgende:
[..]
en ik maar denken dat je een echte had gekregen
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 20:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heb wel een grotereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |