Dat klinkt als pastaquote:Op vrijdag 13 mei 2022 15:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn ferritinegehalte is te laag
Ik ga zo halen, laatste weekend chocolade-aardbei-kraampje.quote:
Dus vanaf nu ga je enkel nog maar in losse woordjes reageren als een soort haags?quote:
Vanavond pasta eten dusquote:Op vrijdag 13 mei 2022 15:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Te weinig pasta in mijn beenmerg
Mail van vandaagquote:In juli gaat je internetsnelheid omhoog.
Internet waar je op kunt rekenen
Videobellen, gamen, shoppen en streamen. Ja, ook dit jaar zijn we weer meer online. We hebben goed nieuws. Je internetsnelheid gaat binnenkort omhoog van 75 naar 100 Mbit/s download en van 10 naar 20 Mbit/s upload. En het mooie is: je hoeft er helemaal niks voor te doen.
Ziggoquote:Per 1 juli 2022 veranderen de tarieven. In de Nederlandse economie stijgen de kosten enorm en dat beīnvloedt ook onze kosten. Verder passen we een paar punten in de Algemene Voorwaarden aan.
Dit verandert voor u
Voor uw abonnement betaalt u per maand 2,50 meer.
Vanavond dus een complete rijsttafel wegwerkenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 15:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Te weinig pasta in mijn beenmerg
nee, ik blijf rustig wachten op de zoemerquote:
Zo kinderachtig zal ik hopelijk nooit wordenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 15:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus vanaf nu ga je enkel nog maar in losse woordjes reageren als een soort haags?
Hey, jíj hoeft er inderdaad niets voor te doen.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 15:42 schreef LTVDK het volgende:
Mail van Zoggi een maandje geleden:
[..]
Mail van vandaag
[..]
Ziggo![]()
![]()
Behalve te zorgen dat er weer 2,5 euro extra klaarstaat voor hun incassoquote:Op vrijdag 13 mei 2022 15:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hey, jíj hoeft er inderdaad niets voor te doen.
Ik eet het altijd met een lepel en vork maar misschien is dat ook wel beetje gek.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 15:33 schreef liesje1979 het volgende:
Lol sprak een Albanees die in België woont, hij dacht dat ik wel Nederlands of Belgisch zou zijn omdat ik mijn spaghetti met mes en vork at 😀😀
ik ga straks pizza eten.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 16:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik eet het altijd met een lepel en vork maar misschien is dat ook wel beetje gek.
Jawel maar die vind ik net te koud, vooral omdat ik vanavond ook nog weer uit de trein moet.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 16:11 schreef Karzai het volgende:
hmm winterjas lijkt me overdreven, heb je geen zomerjas?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |