Denk in oplossingen. Niet in problemen.quote:Op dinsdag 5 april 2022 18:21 schreef marc0871 het volgende:
Voor vandaag ga ik zo beginnen aan patat met frikandellen speciaal.
Ik merk net dat de currysaus op is.
Ook geen probleem, met een goedgevulde kruidenkast.
5 eetlepels ketchup,
Theelepel suiker,
Afgestreken theelepel gemberpoeder,
Halve theelepel citroengras,
Halve theelepel uienpoeder,
Een paar draaien knoflook uit de molen,
Een keer stuiven met kaneel,
2 keer schudden met cayennepeper,
en één keer met kruidnagel.
Beter dan Hela.
Bij ons kan je hele containers met die zooi kopen.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 14:12 schreef cherrycoke het volgende:
Bij ons kan je hele emmers met die zooi kopen.
Als er een Coöp, Spar of Hoogvliet supermarkt in de buurt is ga daar dan een fles van het merk (gwoon) halen.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 14:07 schreef star_gazer het volgende:
Chips is lekkerder met Hela Curry. Dat weten we allemaal. Eigenlijk is alles lekkerder met Hela curry. Zelfs poep is eetbaar met deze godensaus. Niet dat ik dat weet, maar ik kan het me voorstellen.
Vandaag kwam ik er dus achter dat mijn gekoesterde Hela curry voorraad op is. Nu moet ik chips eten zonder Hela curry.
TS woont in een pauperland waar ze dit hemelse mengsel nauwelijks verkopen, dus het is altijd best een hoop gedoe en ik moet het nuonline bestellen
en dat gaat dus een paar dagen duren want het is nu vrijdagavond.
Klacht lijkt me duidelijk. Geen Hela curry dit weekend.
Ik zal zeggen wat iedereen nu over jouw helagebruik denkt: amateur!quote:Op vrijdag 13 mei 2022 17:46 schreef babylon het volgende:
Hela is lekker. Maar Hela zit ook in een kutfles waardoor er na één keer al allerlei meuk aan de opening zit. Doseren is ook vrijwel onmogelijk.
Derhalve is Hela kut.
Zo.
Ik zeg gewoon wat iedereen denkt.
Ik geloof je niet. Echt niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 17:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik zal zeggen wat iedereen nu over jouw helagebruik denkt: amateur!
Deze ook maar eens een keer proberen.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 14:07 schreef star_gazer het volgende:
Chips is lekkerder met Hela Curry. Dat weten we allemaal. Eigenlijk is alles lekkerder met Hela curry. Zelfs poep is eetbaar met deze godensaus. Niet dat ik dat weet, maar ik kan het me voorstellen.
Vandaag kwam ik er dus achter dat mijn gekoesterde Hela curry voorraad op is. Nu moet ik chips eten zonder Hela curry.
TS woont in een pauperland waar ze dit hemelse mengsel nauwelijks verkopen, dus het is altijd best een hoop gedoe en ik moet het nuonline bestellen
en dat gaat dus een paar dagen duren want het is nu vrijdagavond.
Klacht lijkt me duidelijk. Geen Hela curry dit weekend.
Bij ons kan je hele tankers met die zooi kopen.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 14:46 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Bij ons kan je hele containers met die zooi kopen.
Bij ons kun je 7cl bakjes met die zooi kopen.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:43 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Bij ons kan je hele tankers met die zooi kopen.
Paprika? Je volgt PietVerdriet niet? Paprikachips is allemaal bagger tegenwoordig en eerlijk gezegd ben ik dat met hem eens maar eet ik ook niks anders dan Kettle chips als ik chips eet.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:17 schreef stokj het volgende:
[..]
Deze ook maar eens een keer proberen.
Moet het nog een specifieke chips zijn (naturel, paprika of iets dergelijks)?
Bij ons kan je tubes met die zooi kopen.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:45 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Bij ons kun je 7cl bakjes met die zooi kopen.
Ik ken die Piet helemaal niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:48 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Paprika? Je volgt PietVerdriet niet? Paprikachips is allemaal bagger tegenwoordig en eerlijk gezegd ben ik dat met hem eens maar eet ik ook niks anders dan Kettle chips als ik chips eet.
Bij ons ook 2,5cl cups.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Bij ons kan je tubes met die zooi kopen.
Nee! Met niks.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:12 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik ken die Piet helemaal niet.
Paprikachips eet ik amper. Als ik chips eet wil ik de aardappel kunnen proeven en niet alleen dat zout. Als ik chips eet dan is dat naturel. Al mogen die Kettle chips er wel zijn.
Heb je die Kettle chips met Hela curry gegeten?
Bij jullie kan je 2,5 cl cups met die zooi kopen.quote:
Ja klopt.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Bij jullie kan je 2,5 cl cups met die zooi kopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |