abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 november 2022 @ 20:02:46 #126
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_206536997
quote:
4s.gif Op woensdag 2 november 2022 19:42 schreef Bep-Vetklep het volgende:

[..]
Ik heb je niet eerder gezien bij de andere reacties over Nena, die ook niet zo prettig waren. Waarom je mij nu denkt te moeten bemoederen of de les te moeten lezen waar je bij anderen voorbij gaat vind ik best wel hypocriet.
Mij een beetje verwijten dat ik anderen niet corrigeer, terwijl jij een meisje dikke mongool noemt. Mooie manier van omdraaien. :D
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_206537206
Lekker boeien hoe ik die leugenaar noem. Ze is toch ook dik?
Ik snap dat gejank nooit, ik heb het toch niet tegen jou persoonlijk? In dat geval zou je alle recht hebben om mij op de vingers te tikken.

Dat wijf spoort niet en als ik dat vind mag ik dat zeggen. Rauwe emotie daar houden we hier toch zo van? Of is dat alleen maar weggelegd voor de aandachtshoeren uit de media :')
pi_206537363
Ik kan me eerlijk gezegd ook niet voorstellen dat Katja Nena heeft uitgenodigd met bijbedoelingen. Als ze haar überhaupt heeft uitgenodigd. Wel bijzonder dat ze blijkbaar wel hebben gefacetimed midden in de nacht, maar dat dat dan in de Story moet, om Katja ook nog eens te bashen, dat geeft mij wel te denken over de intenties van Nena. Als je dan een rechtszaak tegen Thijs aanspant, houdt je dan verder helemaal op de achtergrond en ga niet de media opzoeken met je juice.
  woensdag 2 november 2022 @ 20:26:03 #129
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_206537387
quote:
10s.gif Op woensdag 2 november 2022 20:13 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Ik snap dat gejank nooit, ik heb het toch niet tegen jou persoonlijk? In dat geval zou je alle recht hebben om mij op de vingers te tikken.

Dat wijf spoort niet en als ik dat vind mag ik dat zeggen. Rauwe emotie daar houden we hier toch zo van? Of is dat alleen maar weggelegd voor de aandachtshoeren uit de media :')
Ik stoor me niet pas aan zaken als ze mijzelf raken. Jij wel? Dan worden we een zielloos stel mensen bij elkaar.

Verder mag je uiteraard zeggen wat je van haar vindt. Je denkt dat ze liegt en dat ze ze niet op een rijtje heeft. Ik zie eigenlijk niet hoe zich dat moet vertalen in ‘dikke mongool’.
En juist jij concludeert dat ze geestelijk niet in orde is. Waarom zou je iemand dan ‘dikke mongool’ noemen? Noem iemand die ze allemaal prima op een rij heeft en tegenover je aan tafel zit desnoods dikke mongool. Als je durft. :+
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 2 november 2022 @ 20:28:03 #130
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_206537401
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 20:23 schreef -Shii- het volgende:
Ik kan me eerlijk gezegd ook niet voorstellen dat Katja Nena heeft uitgenodigd met bijbedoelingen. Als ze haar überhaupt heeft uitgenodigd. Wel bijzonder dat ze blijkbaar wel hebben gefacetimed midden in de nacht, maar dat dat dan in de Story moet, om Katja ook nog eens te bashen, dat geeft mij wel te denken over de intenties van Nena. Als je dan een rechtszaak tegen Thijs aanspant, houdt je dan verder helemaal op de achtergrond en ga niet de media opzoeken met je juice.
Dat denk ik inderdaad ook. Kan me niet voorstellen dat Schuurmans dat zo bedoeld heeft.
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 2 november 2022 @ 20:28:13 #131
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_206537403
quote:
Rauwe emotie daar houden we hier toch zo van? Of is dat alleen maar weggelegd voor de aandachtshoeren uit de media :')
Natuurlijk, échte SHO'ers kennen het ongeschreven handboekje. :7 Boehoe, het is niet eerlijk.

En Nena heeft het vast verkeerd geïnterpreteerd. Het is gebeurd, geen enkele twijfel, maar ik kan me ook voorstellen dat als je slachtoffer bent van een zedendelict, wat zij beweert, dat alles dat maar een beetje een intieme sfeer met zich meebrengt verkeerd kan overkomen.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_206537725
Denk nog steeds dat Nena niet zo’n fantast is.
Je bent zelf ook wel een staatsdebiel als je denkt dat die Thijs en zn ex wel lekker bij de tijd zijn. Ofnie dan?! :9
Go hard or go home
pi_206537953
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 20:26 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Ik stoor me niet pas aan zaken als ze mijzelf raken. Jij wel? Dan worden we een zielloos stel mensen bij elkaar.

Verder mag je uiteraard zeggen wat je van haar vindt. Je denkt dat ze liegt en dat ze ze niet op een rijtje hebt. Ik zie eigenlijk niet hoe zich dat moet vertalen in ‘dikke mongool’.
En juist jij concludeert dat ze geestelijk niet in orde is. Waarom zou je iemand dan ‘dikke mongool’ noemen? Noem iemand die ze allemaal prima op een rij heeft en tegenover je aan tafel zit desnoods dikke mongool. Als je durft. :+
Als je durft? Je moet eens weten wat ik allemaal durf.

Ik stoor mij inderdaad niet wat users van personen in de showbizz - media vinden. Waarom zou ik? Fok! is groot geworden omdat niet alles en iedereen dezelfde gezapige mening heeft en zelf vind ik de minder gezapige reacties ook het leukst.
Als ik me tussen de inmiddels woke geworden fora wil begeven waar anderen willen bepalen wat je mag denken en schrijven ga ik wel naar Viva.
  Miss 200.000.000! woensdag 2 november 2022 @ 21:32:20 #134
367000 roos94
pi_206538163
Nena en Katja zijn beide labiel, end of story
pi_206538197
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 21:32 schreef roos94 het volgende:
Nena en Katja zijn beide labiel, end of story
Dit. Slotje op dit verhaal. Niks anders dan gênant.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_206541272
Wat voor appjes heeft Katja dan gestuurd?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator donderdag 3 november 2022 @ 10:02:20 #137
184769 crew  Deisyy
pi_206541304
quote:

Boeit wel.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_206541374
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 10:02 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Boeit wel.
Ja, de boodschap was gisteren duidelijk hoor. Het oprakelen de dag erna en maar blijven doorgaan is net zo irritant. I get it. Ok!?
pi_206545931
Ik wilde Nena het voordeel van de twijfel geven, maar ik vind het wel een hele vreemde actie van haar om naar een roddelblad te stappen. Mijn sympathie is ze in ieder geval kwijt.
pi_206546195
Omg hoeveel pagina's moet ik teruglezen omdat ik even een leven had :')
  donderdag 3 november 2022 @ 18:44:00 #141
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_206546222
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 18:21 schreef YT123 het volgende:
Ik wilde Nena het voordeel van de twijfel geven, maar ik vind het wel een hele vreemde actie van haar om naar een roddelblad te stappen. Mijn sympathie is ze in ieder geval kwijt.
Waarom gaf je haar het voordeel van de twijfel? Waarom zou Thijs met een labiele, dikkige 6- aanpappen?

[ Bericht 0% gewijzigd door leolinedance op 03-11-2022 19:04:30 ]
pi_206546521
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 18:44 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Waarom gaf je haar het voordeel.van de twijfel? Waarom zijn Thijs met een labiele, dikkige 6- aanpappen?
Omdat een minderwaardigheidscomplex minder snel haar mond voorbij praat en zich eindelijk speciaal voelt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  donderdag 3 november 2022 @ 19:05:15 #143
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_206546647
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2022 18:59 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Omdat een minderwaardigheidscomplex minder snel haar mond voorbij praat en zich eindelijk speciaal voelt.
Tuurlijk :')
pi_206546726
Ze zijn allebei een beetje labiel :D
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 3 november 2022 @ 20:15:42 #145
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_206548347
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2022 18:44 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Waarom gaf je haar het voordeel van de twijfel? Waarom zou Thijs met een labiele, dikkige 6- aanpappen?
Alsof dit magere argument ook maar enige waarde heeft. Misbruik kan natuurlijk gewoon prevaleren boven zijn 'verfijnde' smaak. Ook ondanks zijn 'status' en beeldige uiterlijk, Leo.

Barnie-god ging ook met Silvia vroegah, terwijl een 9+ scoren altijd al een mogelijkheid was voor een kerel met zo'n knappe kop.

love & heet
pi_206553507
Katja Schuurman krijgt kritiek van Natacha Harlequin: ‘Onhandig’

https://www.mediacourant.(...)-harlequin-onhandig/

Bijzonder.

Dus het niet handig dat Katja contact heeft gezocht.
Het is niet handig dat Thijs zelf niks heeft laten horen.
Maar dat Nena met de walgelijke Guido van Story heeft gepraat is wel handig en volkomen normaal in een zaak dat nog volop in onderzoek is?

:?
pi_206554134
quote:
10s.gif Op woensdag 2 november 2022 19:31 schreef Noek het volgende:
Het klinkt wel als Katja. Mooi wijf maar wel wat problematisch.
Flink problematisch. Je bent niet wijs als je een vermeend slachtoffer van je ex gaat lopen 'troost-appen', terwijl het onderzoek nog loopt. Meisje is 20. Gaat over de vader van je dochter waar je co-ouderschap mee hebt. In welke hallucinatie dacht Katja dat dit een goed idee was?
pi_206554179
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 10:44 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Katja Schuurman krijgt kritiek van Natacha Harlequin: ‘Onhandig’

https://www.mediacourant.(...)-harlequin-onhandig/

Bijzonder.

Dus het niet handig dat Katja contact heeft gezocht.
Het is niet handig dat Thijs zelf niks heeft laten horen.
Maar dat Nena met de walgelijke Guido van Story heeft gepraat is wel handig en volkomen normaal in een zaak dat nog volop in onderzoek is?

:?
Neu, maar wat Nena deed is secundair, een vervolgactie. Katja had gewoon sowieso niet moeten gaan appen.
pi_206557218
quote:
11s.gif Op donderdag 3 november 2022 20:15 schreef sly-nl het volgende:

[..]
Alsof dit magere argument ook maar enige waarde heeft. Misbruik kan natuurlijk gewoon prevaleren boven zijn 'verfijnde' smaak. Ook ondanks zijn 'status' en beeldige uiterlijk, Leo.

Barnie-god ging ook met Silvia vroegah, terwijl een 9+ scoren altijd al een mogelijkheid was voor een kerel met zo'n knappe kop.

[ afbeelding ]
Barnie is een stuk aantrekkelijker door zijn bankrekening
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_206560684
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2022 11:36 schreef Pippalena het volgende:

[..]
Flink problematisch. Je bent niet wijs als je een vermeend slachtoffer van je ex gaat lopen 'troost-appen', terwijl het onderzoek nog loopt. Meisje is 20. Gaat over de vader van je dochter waar je co-ouderschap mee hebt. In welke hallucinatie dacht Katja dat dit een goed idee was?
Denk dat t een vrij basic avondje was voor haar.
Geen hallucinatie. Ik denk dat die menig kerel flink onder de tafel zuipt, elke avond, op karakter.
Go hard or go home
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')