Mij een beetje verwijten dat ik anderen niet corrigeer, terwijl jij een meisje dikke mongool noemt. Mooie manier van omdraaien.quote:Op woensdag 2 november 2022 19:42 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Ik heb je niet eerder gezien bij de andere reacties over Nena, die ook niet zo prettig waren. Waarom je mij nu denkt te moeten bemoederen of de les te moeten lezen waar je bij anderen voorbij gaat vind ik best wel hypocriet.
Ik stoor me niet pas aan zaken als ze mijzelf raken. Jij wel? Dan worden we een zielloos stel mensen bij elkaar.quote:Op woensdag 2 november 2022 20:13 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Lekker boeien hoe ik die leugenaar noem. Ze is toch ook dik?
Ik snap dat gejank nooit, ik heb het toch niet tegen jou persoonlijk? In dat geval zou je alle recht hebben om mij op de vingers te tikken.
Dat wijf spoort niet en als ik dat vind mag ik dat zeggen. Rauwe emotie daar houden we hier toch zo van? Of is dat alleen maar weggelegd voor de aandachtshoeren uit de media
Dat denk ik inderdaad ook. Kan me niet voorstellen dat Schuurmans dat zo bedoeld heeft.quote:Op woensdag 2 november 2022 20:23 schreef -Shii- het volgende:
Ik kan me eerlijk gezegd ook niet voorstellen dat Katja Nena heeft uitgenodigd met bijbedoelingen. Als ze haar überhaupt heeft uitgenodigd. Wel bijzonder dat ze blijkbaar wel hebben gefacetimed midden in de nacht, maar dat dat dan in de Story moet, om Katja ook nog eens te bashen, dat geeft mij wel te denken over de intenties van Nena. Als je dan een rechtszaak tegen Thijs aanspant, houdt je dan verder helemaal op de achtergrond en ga niet de media opzoeken met je juice.
Natuurlijk, échte SHO'ers kennen het ongeschreven handboekje.quote:Op woensdag 2 november 2022 20:13 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Rauwe emotie daar houden we hier toch zo van? Of is dat alleen maar weggelegd voor de aandachtshoeren uit de media
Als je durft? Je moet eens weten wat ik allemaal durf.quote:Op woensdag 2 november 2022 20:26 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik stoor me niet pas aan zaken als ze mijzelf raken. Jij wel? Dan worden we een zielloos stel mensen bij elkaar.
Verder mag je uiteraard zeggen wat je van haar vindt. Je denkt dat ze liegt en dat ze ze niet op een rijtje hebt. Ik zie eigenlijk niet hoe zich dat moet vertalen in ‘dikke mongool’.
En juist jij concludeert dat ze geestelijk niet in orde is. Waarom zou je iemand dan ‘dikke mongool’ noemen? Noem iemand die ze allemaal prima op een rij heeft en tegenover je aan tafel zit desnoods dikke mongool. Als je durft.
Dit. Slotje op dit verhaal. Niks anders dan gênant.quote:Op woensdag 2 november 2022 21:32 schreef roos94 het volgende:
Nena en Katja zijn beide labiel, end of story
Boeit wel.quote:Op woensdag 2 november 2022 20:13 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Lekker boeien hoe ik die leugenaar noem. Ze is toch ook dik?
Ik snap dat gejank nooit, ik heb het toch niet tegen jou persoonlijk? In dat geval zou je alle recht hebben om mij op de vingers te tikken.
Dat wijf spoort niet en als ik dat vind mag ik dat zeggen. Rauwe emotie daar houden we hier toch zo van? Of is dat alleen maar weggelegd voor de aandachtshoeren uit de media
Ja, de boodschap was gisteren duidelijk hoor. Het oprakelen de dag erna en maar blijven doorgaan is net zo irritant. I get it. Ok!?quote:
Waarom gaf je haar het voordeel van de twijfel? Waarom zou Thijs met een labiele, dikkige 6- aanpappen?quote:Op donderdag 3 november 2022 18:21 schreef YT123 het volgende:
Ik wilde Nena het voordeel van de twijfel geven, maar ik vind het wel een hele vreemde actie van haar om naar een roddelblad te stappen. Mijn sympathie is ze in ieder geval kwijt.
Omdat een minderwaardigheidscomplex minder snel haar mond voorbij praat en zich eindelijk speciaal voelt.quote:Op donderdag 3 november 2022 18:44 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waarom gaf je haar het voordeel.van de twijfel? Waarom zijn Thijs met een labiele, dikkige 6- aanpappen?
Tuurlijkquote:Op donderdag 3 november 2022 18:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Omdat een minderwaardigheidscomplex minder snel haar mond voorbij praat en zich eindelijk speciaal voelt.
Alsof dit magere argument ook maar enige waarde heeft. Misbruik kan natuurlijk gewoon prevaleren boven zijn 'verfijnde' smaak. Ook ondanks zijn 'status' en beeldige uiterlijk, Leo.quote:Op donderdag 3 november 2022 18:44 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waarom gaf je haar het voordeel van de twijfel? Waarom zou Thijs met een labiele, dikkige 6- aanpappen?
Flink problematisch. Je bent niet wijs als je een vermeend slachtoffer van je ex gaat lopen 'troost-appen', terwijl het onderzoek nog loopt. Meisje is 20. Gaat over de vader van je dochter waar je co-ouderschap mee hebt. In welke hallucinatie dacht Katja dat dit een goed idee was?quote:Op woensdag 2 november 2022 19:31 schreef Noek het volgende:
Het klinkt wel als Katja. Mooi wijf maar wel wat problematisch.
Neu, maar wat Nena deed is secundair, een vervolgactie. Katja had gewoon sowieso niet moeten gaan appen.quote:Op vrijdag 4 november 2022 10:44 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Katja Schuurman krijgt kritiek van Natacha Harlequin: ‘Onhandig’
https://www.mediacourant.(...)-harlequin-onhandig/
Bijzonder.
Dus het niet handig dat Katja contact heeft gezocht.
Het is niet handig dat Thijs zelf niks heeft laten horen.
Maar dat Nena met de walgelijke Guido van Story heeft gepraat is wel handig en volkomen normaal in een zaak dat nog volop in onderzoek is?
Barnie is een stuk aantrekkelijker door zijn bankrekeningquote:Op donderdag 3 november 2022 20:15 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Alsof dit magere argument ook maar enige waarde heeft. Misbruik kan natuurlijk gewoon prevaleren boven zijn 'verfijnde' smaak. Ook ondanks zijn 'status' en beeldige uiterlijk, Leo.
Barnie-god ging ook met Silvia vroegah, terwijl een 9+ scoren altijd al een mogelijkheid was voor een kerel met zo'n knappe kop.
[ afbeelding ]
Denk dat t een vrij basic avondje was voor haar.quote:Op vrijdag 4 november 2022 11:36 schreef Pippalena het volgende:
[..]
Flink problematisch. Je bent niet wijs als je een vermeend slachtoffer van je ex gaat lopen 'troost-appen', terwijl het onderzoek nog loopt. Meisje is 20. Gaat over de vader van je dochter waar je co-ouderschap mee hebt. In welke hallucinatie dacht Katja dat dit een goed idee was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |