Nou ja, het zal nu wel trending zijn.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 07:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Of juist bewust een etage hoger willen gaan voor de internetcredits.
Op iedere plek toch? Waarom zou je er vanuit gaan dat er ergens geen dikke scherpe steen ligt? Ik zou t nog niet doen op de plekken die jij noemde.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 07:29 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Snap dat sowieso niet. Er zitten ook rotsen onderwater op zulke plekken. Spring dan ergens waar het bekend staat om dat te doen.
Wat is dit dan, karma 2.0quote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:39 schreef Sfancta het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/buitenl(...)-duitsland~a448931c/
Dikke steen, of gewoon een tegel.
Dit denkt ik niet Hansquote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:46 schreef -XOR- het volgende:
Dit soort dingen gaan 10000 keer goed en dan 1 keer fataal fout, hij zal echt niet de eerste zijn die die avond van die rots afsprong. Ik zou het ook nooit doen maar net doen alsof iemand achterlijk is omdat hij niet net als 80% niet zijn vrije tijd veilig gamend op de zolderkamer in van zijn ouderlijk huis doorbrengt komt ook nogal wat wereldvreemd over.
Ik mag zelf ook graag wel eens ergens een risico nemen.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:46 schreef -XOR- het volgende:
Dit soort dingen gaan 10000 keer goed en dan 1 keer fataal fout, hij zal echt niet de eerste zijn die die avond van die rots afsprong. Ik zou het ook nooit doen maar net doen alsof iemand achterlijk is omdat hij niet net als 80% niet zijn vrije tijd veilig gamend op de zolderkamer in van zijn ouderlijk huis doorbrengt komt ook nogal wat wereldvreemd over.
Ik ben van best een aantal kliffen afgesproken, hoogste ~15 meter. ik ben niet volledig onbekend met de hobby.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:46 schreef -XOR- het volgende:
Dit. Op die plekken waar veel toeristen het doen, is het ook meer geluk dan wijsheid als het goed afloopt.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:32 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Op iedere plek toch? Waarom zou je er vanuit gaan dat er ergens geen dikke scherpe steen ligt? Ik zou t nog niet doen op de plekken die jij noemde.
Gelukkig niks gevoeld dat is wel mooiquote:Op vrijdag 13 mei 2022 09:05 schreef EenAndereWeg het volgende:
Dat ijzige gegil tijdens het springen als hij beseft dat hij die rots niet kan ontwijken brrrrr
Jij bent zeker geen bestgore kijkerquote:Op vrijdag 13 mei 2022 09:05 schreef EenAndereWeg het volgende:
Dat ijzige gegil tijdens het springen als hij beseft dat hij die rots niet kan ontwijken brrrrr
Ik hou niet van Brazilië en Mexico op hun best. Dankzij zulke sites een andere kijk gekregen op die landen bah.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |