abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204728551
:6
  donderdag 12 mei 2022 @ 23:42:35 #3
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204728552
Hahaha!!! BazenTT _O_
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  donderdag 12 mei 2022 @ 23:43:13 #4
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204728560
Diplomatie ;(

twitter
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_204728561
Wegens net voor sluiten thread:

twitter
pi_204728566
Waar oorlog blijkbaar grappig is.
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
  donderdag 12 mei 2022 @ 23:44:38 #7
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204728580
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2022 23:43 schreef Za het volgende:

[ twitter ]
Is dit wat normaal is volgens jou?
pi_204728602
quote:
84s.gif Op donderdag 12 mei 2022 23:44 schreef Starhopper het volgende:

Is dit wat normaal is volgens jou?
In lijn der verwachting zou ik zeggen.
pi_204728637
quote:
9s.gif Op donderdag 12 mei 2022 23:43 schreef Starhopper het volgende:
Diplomatie ;(

[ twitter ]
Volgens Za is dit diplomatie begrijp ik. Heel normaal.

Nu gaat dat Russische prutsleger echt helemaal niks doen natuurlijk, ze kunnen niks.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Overall beste user 2022 donderdag 12 mei 2022 @ 23:48:20 #10
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_204728641
quote:

[ twitter ]
Met wat? De noordelijke vloot?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_204728671
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 23:48 schreef Ulx het volgende:

[..]
Wordt wel lastig om Finland te bereiken met een vloot die langs al die NAVO landen moet.
pi_204728681
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 23:48 schreef Ulx het volgende:

[..]
Gezien de staat daarvan:

There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_204728703
quote:

[ twitter ]
Als hij tegenover de NAVO wil komen te staan moet hij dat vooral doen. We gaan dat natuurlijk nooit accepteren.

Sterker nog, dan komt het scenario ‘oprukken naar Moskou’ in beeld. We kunnen immers ook niet tolereren dat een of andere maffe dictator heel Europa in puin legt.
zie email 27 oktober
  donderdag 12 mei 2022 @ 23:52:53 #14
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_204728717
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 23:31 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
De whataboutism is vroeger begonnen als afleiding van de Sovjet misdrijven. Waarom heb je het over de goelag? Jullie lynchen negers!

Za is vraagt zich af waarom er emo ophef over executies is. Wij desertstormen en bombarderen er tenslotte op los!

Wat ik doe is niet erg want jij doet ook wat ergs dat er niks mee te maken heeft.
Het argument is niet "wat ik doe is niet erg want jij doet ook wat ergs". Ik snap niet dat dat nog steeds wordt aangevoerd als zijnde de achterliggende redenering.

Waarom wordt er toch steeds gedaan alsof het om goedpraten gaat? Dat is de redenering helemaal niet. Het gaat erom: jij schroomt er niet voor om zwaar geweld te gebruiken met honderdduizenden slachtoffers tot gevolg om je belangen te behartigen/te doen wat jij denkt dat goed is. Wat geeft je dan het recht om een ander te bekritiseren die zich van dezelfde praktijken te bedient om eveneens zijn belangen te behartigen/te doen wat zij denken dat goed is?

Wie bepaalt er dat jij je wel tot zulke praktijken mag wenden, maar dat je een ander dat verbiedt? Dasr gaat het simpelweg om.
pi_204728734
Een tweede front openen terwijl je prutsleger er in het eerste front al de grootste moeite heeft om het vol te houden lijkt me ook al niet echt slim.
pi_204728755
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 23:52 schreef Repentless het volgende:

[..]
Het argument is niet "wat ik doe is niet erg want jij doet ook wat ergs". Ik snap niet dat dat nog steeds wordt aangevoerd als zijnde de achterliggende redenering.

Waarom wordt er toch steeds gedaan alsof het om goedpraten gaat? Dat is de redenering helemaal niet. Het gaat erom: jij schroomt er niet voor om zwaar geweld te gebruiken met honderdduizenden slachtoffers tot gevolg om je belangen te behartigen/te doen wat jij denkt dat goed is. Wat geeft je dan het recht om een ander te bekritiseren die zich van dezelfde praktijken te bedient om eveneens zijn belangen te behartigen/te doen wat zij denken dat goed is?

Wie bepaalt er dat jij je wel tot zulke praktijken mag wenden, maar dat je een ander dat verbiedt? Dasr gaat het simpelweg om.
Internationaal recht misschien? Soevereiniteit? Ga je nu echt een agressieoorlog en zelfverdediging op een lijn zette ?
zie email 27 oktober
pi_204728765
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 23:50 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Wordt wel lastig om Finland te bereiken met een vloot die langs al die NAVO landen moet.
Ik weet in ieder geval dat na deze vriendelijke inval van Rusland op Oekraïne mijn topografische kennis serieus waardeloos is.
  donderdag 12 mei 2022 @ 23:56:11 #18
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_204728767
twitter
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_204728772
quote:

[..]

Nee, daar gaat het niet om. Dat is jouw insteek, Za zegt letterlijk dat Poetin te goeder trouw is en heeft geprobeerd het diplomatiek op te lossen wat gewoon een leugen is. Als ze daarop vastgepind wordt gaat het ineens over Iraq.

Sorry maar jouw punt snijdt op zich hout maar dat is niet wat er door Za beweerd wordt.
pi_204728788
Putin en diplomatiek.
HAHAHAHAHA!
pi_204728795
quote:

[..]

Jij bent soms nog erger als dat Za is.
  donderdag 12 mei 2022 @ 23:57:45 #22
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_204728800
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 23:55 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Internationaal recht misschien? Soevereiniteit? Ga je nu echt een agressieoorlog en zelfverdediging op een lijn zette ?
Nee, ik heb het over invasies in andere soevereine landen waar wij zelf ook een actieve rol in hebben gespeeld. Het is toch wel duidelijk dat ik het hier niet over Oekraïne t.o.v. Rusland heb? Daar reageerde ik ook helemaal niet op.
pi_204728809
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 23:56 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]
Ik weet in ieder geval dat na deze vriendelijke inval van Rusland op Oekraïne mijn topografische kennis serieus waardeloos is.
Overkomt ons allemaal wel eens :)

Finland grenst aan Rusland maar de Russische Noordelijke vloot ligt in Murmansk en om Finland vanaf Murmansk te bereiken moet je langs Noorwegen, Denemarken, Zweden, Duitsland, Polen en de Baltische Staten ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-05-2022 23:58:54 ]
pi_204728827
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 23:52 schreef trein2000 het volgende:

Als hij tegenover de NAVO wil komen te staan moet hij dat vooral doen. We gaan dat natuurlijk nooit accepteren.

Sterker nog, dan komt het scenario ‘oprukken naar Moskou’ in beeld.
En dat zal hij gelaten ondergaan denk je?
pi_204728845
nvm, reactie op de verkeerde post

[ Bericht 95% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2022 00:04:35 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')