Tenzij je om 12 opstaat. Dan is het goed te doen.quote:Op zondag 29 mei 2022 23:15 schreef DoubleDip het volgende:
Soms, maar alleen als ik langere tijd niks heb gegeten of wel maar eigenlijk te weinig. Zodra ik gegeten heb trekt het weg. Intermittent fasting ken ik wel, maar lijkt me niet echt gezond. Je hebt er om 13 uur al een halve (werk)dag opzitten, als ik dat zelf zou doen had je me allang kunnen opvegen.
Ja dit idd.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 00:19 schreef ISVV het volgende:
Zeker herkenbaar. Soms kom ik helemaal leeg thuis, zware honger, chagrijnig en trillende benen. Dan MOET ik echt eten, voelt als een hongerklop. Als ik gedoseerd meerdere kleine maaltijden eet dan heb ik er geen last van.
Die dextro's deden het hem. Snelle suikerpiek en ook een snelle crash erna.quote:Op zondag 26 juni 2022 13:32 schreef roos94 het volgende:
Ik had dus laatst om 7.00 een volkorenboterham met kalkoenfilet en 2 ligakoekjes gegeten, 2 glazen water en toen om 10.30 kreeg ik hongerklop (pauze op werk was later dan normaal meestal eet ik dan om 10.00 opnieuw) lijkt mij niet echt gezond ik moet dit toch eens checken. Terwijl ik tussendoor ook nog 2 dextros ingenomen had.
En ook het brood en de liga koekjes is allemaal suiker / snelle koolhydraten.quote:Op zondag 26 juni 2022 14:57 schreef Farenji het volgende:
[..]
Die dextro's deden het hem. Snelle suikerpiek en ook een snelle crash erna.
Sochtends 6 zoute haringen.quote:Op zondag 26 juni 2022 19:38 schreef matigeuser het volgende:
[..]
En ook het brood en de liga koekjes is allemaal suiker / snelle koolhydraten.
Dan stijgt je bloedsuiker snel en daalt hij ook weer snel. Je kunt beter gewoon eens stoppen of in ieder geval flink minderen met al die koolhydraten. En meer vet eten, dan kun je er langer tegen.
Sinds ik dat doe heb ik er ook al minder last van.
Maar van vet eten krijg ik weer acuut diarreequote:Op zondag 26 juni 2022 19:38 schreef matigeuser het volgende:
[..]
En ook het brood en de liga koekjes is allemaal suiker / snelle koolhydraten.
Dan stijgt je bloedsuiker snel en daalt hij ook weer snel. Je kunt beter gewoon eens stoppen of in ieder geval flink minderen met al die koolhydraten. En meer vet eten, dan kun je er langer tegen.
Sinds ik dat doe heb ik er ook al minder last van.
Je moet ook geen heel pak boter eten...quote:Op zondag 26 juni 2022 19:50 schreef roos94 het volgende:
[..]
Maar van vet eten krijg ik weer acuut diarree
Ik krijg van een bakje friet al diarreequote:Op zondag 26 juni 2022 20:31 schreef Farenji het volgende:
[..]
Je moet ook geen heel pak boter eten...
Van een patatje zonder ook?quote:Op zondag 26 juni 2022 20:40 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik krijg van een bakje friet al diarree
Is juist logisch. Je hebt je lichaam aangevuld met koolhydraten (mits je geen keto doetquote:Op donderdag 12 mei 2022 14:38 schreef matigeuser het volgende:
De hongerklop komt eigenlijk altijd pas een aantal uur nadat ik wél gegeten heb, dus dat vind ik wel vreemd.
Dat is ook alleen de eerste week. Als je lichaam er aan gewend is gaat dat weg. Vooral even zorgen dat je genoeg drink en wat extra mineralen binnenkrijgt.quote:Op zondag 26 juni 2022 19:50 schreef roos94 het volgende:
[..]
Maar van vet eten krijg ik weer acuut diarree
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |