Helemaal niet nodig.quote:Op donderdag 12 mei 2022 15:39 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Nou Amerika en Engeland, stuur alvast maar troepen en materieel naar Finland.
LAten we het hopen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 15:48 schreef ExTec het volgende:
[..]
Daar ga je helaas nooit wat aan kunnen doen.
Maar het is gelukkig niet erg realistisch, dat rus iets gaat proberen in Finland.
Of dat ze daar weer even 100 jaar terug in de tijd gaanquote:Op donderdag 12 mei 2022 15:49 schreef slashdotter3 het volgende:
Russificatie van Kherson is begonnen
[ twitter ]
Bekende tactiek. Stuur allemaal Russen naar een gebied en als er een meerderheid is, dan hou je een referendumquote:Op donderdag 12 mei 2022 15:49 schreef slashdotter3 het volgende:
Russificatie van Kherson is begonnen
[ twitter ]
En nog niet zo lang geleden trapte jij daar ook volop in. Oftewel, het werkt.quote:Op donderdag 12 mei 2022 15:54 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Bekende tactiek. Stuur allemaal Russen naar een gebied en als er een meerderheid is, dan hou je een referendum
quote:Op donderdag 12 mei 2022 15:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En nog niet zo lang geleden trapte jij daar ook volop in. Oftewel, het werkt.
Misschien neemt hij een overdosis prednisonquote:Op donderdag 12 mei 2022 15:58 schreef Seeburg54 het volgende:
Benieuwd hoe de Russen omgaan met de aankondiging van Finland. Wat zal die Poetin pissig zijn. Dit loopt faliekant anders dan hij had gedacht. Hij knarst zijn gebit aan flarden van ergernis.
Ik denk dat het nog maar de vraag is of de Russen er uberhaupt iets van mee krijgen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 15:58 schreef Seeburg54 het volgende:
Benieuwd hoe de Russen omgaan met de aankondiging van Finland. Wat zal die Poetin pissig zijn. Dit loopt faliekant anders dan hij had gedacht. Hij knarst zijn gebit aan flarden van ergernis.
Nou ja, ze zullen wel te horen krijgen dat Finland vol nazi's zit. Ik ben benieuwd wat de media in Rusland aan onzin gaat verkondigen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 16:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik denk dat het nog maar de vraag is of de Russen er uberhaupt iets van mee krijgen.
Iets in die geest, de perfide NAVO heeft onze Finse broeders vergiftigd of zoiets.quote:Op donderdag 12 mei 2022 16:06 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Nou ja, ze zullen wel te horen krijgen dat Finland vol nazi's zit. Ik ben benieuwd wat de media in Rusland aan onzin gaat verkondigen.
Het wordt gewoon een nieuwe koude oorlog. Nukes positioneren en klaar.quote:Op donderdag 12 mei 2022 15:58 schreef Seeburg54 het volgende:
En de hoek van de tafel vastgrijpen.quote:
Yep, weer terug bij af. Die lul van een Poetin heeft alle grondstoffen in dat godvervloekte land om er een succes van te maken. En wat doet die stomme zak? Alles naar de tyfus helpen en de rest van Europa ook direct maar dan. Lul.quote:Op donderdag 12 mei 2022 16:11 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Het wordt gewoon een nieuwe koude oorlog. Nukes positioneren en klaar.
Leg je er maar bij neer. Het gaat toch niet anders zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2022 16:15 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Yep, weer terug bij af. Die lul van een Poetin heeft alle grondstoffen in dat godvervloekte land om er een succes van te maken. En wat doet die stomme zak? Alles naar de tyfus helpen en de rest van Europa ook direct maar dan. Lul.
Misschien moet Finland een referendum in Karelia organiseren?quote:
Ik begreep een tactische kernbom gooien op Helsinki.quote:
Ik heb me er ook wel bij neergelegd. Maar af en toe welt er een vlaag van ergernis en machteloosheid door me heen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 16:16 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Leg je er maar bij neer. Het gaat toch niet anders zijn.
Nou, dat lijkt me een zeer domme actie. Maar goed, de tijd zal het leren.quote:Op donderdag 12 mei 2022 16:20 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik begreep een tactische kernbom gooien op Helsinki.
Eentje die weinig schade maakt, als signaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |