Wel beter dan "ligt al de hele dag onder een warmhoudlamp"quote:Op donderdag 12 mei 2022 13:06 schreef Lospedrosa het volgende:
De staat hier een bord waarop staat “vers gefrituurde snacks”
Dat klinkt als verse lijken ofzo
Mijn vriendin doet dat 2x per week, gisteren 16 broeken teruggestuurdquote:Op donderdag 12 mei 2022 13:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is dat veel? Ik vind van wel. Vooral als waarschijnlijk bijna alles teruggaat.
Heel asociaal de 2 blousjes die je wil houden, en de twee zwarte samen in een zak stoppen en terugsturen....quote:Op donderdag 12 mei 2022 13:06 schreef CherryLips het volgende:
Het kutte is dat die bloesjes per twee gaan, dus zo'n leuke gebloemde die ik wil en dan een zwarte erbij die ik niet hoef.
quote:Op donderdag 12 mei 2022 13:09 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Heel asociaal de 2 blousjes die je wil houden, en de twee zwarte samen in een zak stoppen en terugsturen....![]()
Dat is jouw meningquote:
Anouk was vroeger sowieso goed. Tegenwoordig is het maar een zeikerd.quote:
quote:U heeft bij ons een afspraak voor Ed.
Klinkt wel als een matige actie, maar er zijn genoeg mensen die dat doen ...quote:Op donderdag 12 mei 2022 13:09 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Heel asociaal de 2 blousjes die je wil houden, en de twee zwarte samen in een zak stoppen en terugsturen....![]()
blijft het toch een matige actiequote:Op donderdag 12 mei 2022 13:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt wel als een matige actie, maar er zijn genoeg mensen die dat doen ...
Ja ik weet het. Ben er ook niet trots op.quote:Op donderdag 12 mei 2022 13:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt wel als een matige actie, maar er zijn genoeg mensen die dat doen ...
Oh ben jij er zo eentje ...quote:Op donderdag 12 mei 2022 13:50 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Ben er ook niet trots op.
1x gedaan
quote:Op donderdag 12 mei 2022 13:50 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Ben er ook niet trots op.
1x gedaan
Dat soberzo.quote:Op donderdag 12 mei 2022 13:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind het een matige actie dat ze me een bloesje verkopen dat ik eigenlijk niet wil en niet ga dragenniet erg duurzaam.
misschien staat zo'n zwart bloesje je wel leukquote:Op donderdag 12 mei 2022 13:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind het een matige actie dat ze me een bloesje verkopen dat ik eigenlijk niet wil en niet ga dragenniet erg duurzaam.
Ze lopen daar ook wel met alles achter hequote:Noord-Korea maakt melding van eerste coronageval
Noord-Korea heeft voor het eerst sinds het begin van de coronapandemie melding gemaakt van een uitbraak van het virus. Leider Kim Jong-un heeft de nationale noodtoestand afgekondigd en een lockdown ingesteld in het hele land.
Volgens het staatspersbureau KCNA gaat het om de zeer besmettelijke subvariant van omikron, BA.2, die is vastgesteld in hoofdstad Pyongyang. Om hoeveel besmettingen het gaat en waar het virus vandaan is gekomen is niet bekendgemaakt.
https://nos.nl/artikel/24(...)n-eerste-coronageval
Het is net of ik 2 a 3 jaar terug de tijd in ga.quote:Op donderdag 12 mei 2022 14:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze lopen daar ook wel met alles achter he
Nee heb nog droge worst van dinsdag en chips van gisteren. Soms eerst even opmaken wat nog open is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |