En toen?!!quote:Op donderdag 12 mei 2022 13:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb voor 300 euro in m'n mandje bij de C&A. Van alles in meerdere maten natuurlijk.
Voor C&A begrippen klinkt het wel als veel ja.quote:Op donderdag 12 mei 2022 13:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is dat veel? Ik vind van wel. Vooral als waarschijnlijk bijna alles teruggaat.
weet ik niet, hoeveel dingen zijn het?quote:Op donderdag 12 mei 2022 13:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel beter dan "ligt al de hele dag onder een warmhoudlamp"quote:Op donderdag 12 mei 2022 13:06 schreef Lospedrosa het volgende:
De staat hier een bord waarop staat “vers gefrituurde snacks”
Dat klinkt als verse lijken ofzo
Mijn vriendin doet dat 2x per week, gisteren 16 broeken teruggestuurdquote:Op donderdag 12 mei 2022 13:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heel asociaal de 2 blousjes die je wil houden, en de twee zwarte samen in een zak stoppen en terugsturen....quote:Op donderdag 12 mei 2022 13:06 schreef CherryLips het volgende:
Het kutte is dat die bloesjes per twee gaan, dus zo'n leuke gebloemde die ik wil en dan een zwarte erbij die ik niet hoef.
quote:Op donderdag 12 mei 2022 13:09 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Heel asociaal de 2 blousjes die je wil houden, en de twee zwarte samen in een zak stoppen en terugsturen....![]()
Dat is jouw meningquote:
Anouk was vroeger sowieso goed. Tegenwoordig is het maar een zeikerd.quote:
quote:U heeft bij ons een afspraak voor Ed.
Klinkt wel als een matige actie, maar er zijn genoeg mensen die dat doen ...quote:Op donderdag 12 mei 2022 13:09 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Heel asociaal de 2 blousjes die je wil houden, en de twee zwarte samen in een zak stoppen en terugsturen....![]()
blijft het toch een matige actiequote:Op donderdag 12 mei 2022 13:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt wel als een matige actie, maar er zijn genoeg mensen die dat doen ...
Ja ik weet het. Ben er ook niet trots op.quote:Op donderdag 12 mei 2022 13:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt wel als een matige actie, maar er zijn genoeg mensen die dat doen ...
Oh ben jij er zo eentje ...quote:Op donderdag 12 mei 2022 13:50 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Ben er ook niet trots op.
1x gedaan
quote:Op donderdag 12 mei 2022 13:50 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Ben er ook niet trots op.
1x gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |