Het is een wereldwijde overname, als die verdrag word getekend dan zijn we allemaal fuckedquote:Op dinsdag 17 mei 2022 15:47 schreef ludovico het volgende:
[..]
Sick gewoon eigenlijk, lol. Als ik het allemaal goed begrepen heb is dit staatsrechtelijk ook gewoon niet okay, sowieso verdragen... Raar gedoe.
Je hebt weinig aan het tegengeluid als je al het macht overdraagt aan een dubieuze internationale organisatiequote:Op dinsdag 17 mei 2022 16:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
I know![]()
Meer het tegengeluid wat prettig is
Wanneer heeft VB het ooit bij het rechte eind gehadquote:Op dinsdag 17 mei 2022 16:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens voetbalmanager is dat niet waar
Hoe ga je uit een verdrag?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:31 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Het is een wereldwijde overname, als die verdrag word getekend dan zijn we allemaal fucked
Door als maatschappij een dikke middelvinger op te stekenquote:
Wtf.??quote:Op dinsdag 17 mei 2022 23:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Door als maatschappij een dikke middelvinger op te stekenMaar daar hebben ze ook al iets op bedacht, als een land niet mee doet dan mag de VN de vrede gaan bewaken in dat land
Controlled society worldwide. 184 landen doen mee geloof ik.
Je mag vinden van mijn mening wat je wilt. Dat is je goed recht. Dit werkt overigens ook de andere kant op: Ik mag ook vinden van jouw meningen wat ik wil.quote:
Had je het maar niet voor Lientje op moeten nemen.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 22:29 schreef ludovico het volgende:
Nu ben ik niet meer geblokt door van Ranst op Twitter maar wel door Jan Bonte.
Lollol. JAN unblock mij eens.
Bij wie moet ik anders mijn Covid updates raadplegen? Koopmans?
Enkel het zinnetje volgens de landsadvocaat moet zoveel alarmbellen af doen gaan..quote:Op woensdag 18 mei 2022 05:54 schreef KillemWieft het volgende:
Premier Rutte wiste jarenlang elke dag sms’jes van zijn telefoon
Premier Mark Rutte heeft jarenlang iedere dag sms’jes van zijn telefoon gewist. De tekstberichten die de premier zelf van belang vond voor archivering stuurde hij door naar ambtenaren, de rest verwijderde hij op eigen houtje, meldt de Volkskrant. Dat zou Rutte hebben gedaan omdat zijn telefoon te weinig opslagruimte had.
Pas sinds afgelopen donderdag heeft de premier een toestel met meer opslag, aldus de Rijksvoorlichtingsdienst (RVD). Doordat sms-berichten stelselmatig zijn verwijderd, is moeilijk te bepalen of dat volgens de Archiefwet gebeurde. Correspondentie die gerelateerd is aan de functie mag niet zomaar worden vernietigd.
De werkwijze van de premier werd dinsdag uitgelegd door de landsadvocaat in een rechtszaak die is aangespannen door de Volkskrant. De krant wilde inzage in de sms’jes van Rutte die van belang zijn geweest voor het coronabeleid. Volgens de landsadvocaat deed Rutte tijdens de coronacrisis en de jaren daarvoor aan ‘realtime-archivering’ door onmiddellijk zelf te bepalen of een sms-bericht moest worden bewaard of vernietigd. Volgens de landsadvocaat is er geen reden om te veronderstellen dat Ruttes ‘realtime archivering’ ondeugdelijk is verlopen.
Bron: https://www.ad.nl/politie(...)n-telefoon~a9345f1c/
Het houdt niet op…
Wat een malloten, zie ze daar staan allemaal in een soort van uniform met een oog als symbool. Ik heb eens op hun site gekeken, wat een kneuzenkabinet die lui.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:40 schreef Ali_boo het volgende:
Wantie heeft een nieuwe hobby gevonden, good for him![]()
[ twitter ]
Toch nog mensen met gezond verstandquote:Op dinsdag 17 mei 2022 15:10 schreef greysbones het volgende:
Kabinet zit zonder coronawet na blokkade Eerste Kamer: ‘Dan maar weer noodverordening’
https://www.ad.nl/politie(...)erordening~a8bb1533/
![]()
![]()
Dat zijn echte mafkezen. verbergen hun gezicht en laten hun stem vervormenquote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:40 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
En dan zeggen dat mensen die tegen vaccinatie zijn .. gek zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2022 10:40 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Dat zijn echte mafkezen. verbergen hun gezicht en laten hun stem vervormen
Ja ditquote:Op woensdag 18 mei 2022 10:40 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Dat zijn echte mafkezen. verbergen hun gezicht en laten hun stem vervormen
Denk er het zelfde over als jij. Corona bestaat. Als je pech heb, kan het lelijk uitpakken. Mensen moeten er echt van revalideren. ik heb ze gezien en gesproken. Ben ook niet tegen vaccinatie, Alleen tegen deze vaccinatie (niet goed uitgetest) en moet een vrije keuze zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2022 11:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
En dan zeggen dat mensen die tegen vaccinatie zijn .. gek zijn.
De opvatting die ze hebben over deze mensen klopt ook vaak voor geen meter.
Ik ben bijvoorbeeld niet tegen vaccinatie maar vind dat er een vrije keus moet en mag zijn
Corona bestaat gewoon.. daar twijfel ik niet aan.. of het zo dodelijk is als mee wilde doen geloven is een ander verhaal.
En zo kunnen we nog wel even door gaan
HILARISCH!quote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:40 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Lijkt me wel fantasten die denken dat ze goed bezig zijn en probeer n beetje interessant te doen.quote:Op woensdag 18 mei 2022 13:09 schreef CryptoPunk het volgende:
Het vermakelijke is dat ze zelf geen idee hebben hoe gebrainwashed ze zijn.
Het vaccin heeft helemaal geen significante relatie tot het sterfte getal.quote:Op woensdag 18 mei 2022 08:59 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Je mag vinden van mijn mening wat je wilt. Dat is je goed recht. Dit werkt overigens ook de andere kant op: Ik mag ook vinden van jouw meningen wat ik wil.
Dat even getypt hebbende, ben ik nog steeds blij dat ik gevaccineerd ben. Niets in het leven is zeker, maar dankzij een vaccin is de kans dat ik hier aan dood ging een stuk kleiner geworden. Ik ben nog steeds van mening dat het waarschijnlijk niet in het landsbelang is om relatief gezonde belastingbetalers zo snel mogelijk dood te laten gaan. Doden heb je niet zo veel aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |